משתמשת
אז עמית בבלאגן . באיזה צד אתם ? עמית או אלירן ? ערב טוב לכוולכןןן

איך ממשיכים הלאה ? פרק 23

משתמשת 13/01/2016 1189 צפיות 5 תגובות
אז עמית בבלאגן . באיזה צד אתם ? עמית או אלירן ? ערב טוב לכוולכןןן

לפני הפרק רציתי לומר לכן תודה .
תודה תודה תודה על התגובות של הפרק הקודם זה ממש שימח אותי ונתן לי רצון לכתוב את הפרק ולהעלות אותו מהר .
אני לא אחפור אז … תהנו

– נקודת המבט של עמית –

" אני אוהב אותך עמית " אלירן לחש לי בקול מגרה , נישקתי אותו נשיקה וסוערת ומפה ולשם הגענו למיטה , עושים דברים אסורים .

————————————-

אני מתקדמת אל הבמה הקטנה בה בחיר ליבי מחכה לי , הוא בחליפה שמבליטה את כל הטוב שבו ואני בשמלה לבנה מעוטרת ומנופחת ,איפור ותסרוקת שאני בחרתי במיוחד ליום הכי חשוב בחיי כמו שתמיד חלמתי . באותו רגע הרגשתי שלמה עם המראה שלי והרגשתי מושלמת .
דמעה של אושר נופלת מעיניי ואני רועדת מהתרגשות , מלאה בחשש וביטחון בו זמנית מהרגע הזה , הרגע בו אני אתמסר לאהובי ואשבע לו אמונים לכל החיים .
אני מאוהבת , אני גאה ופוחדת , אני רוצה להגיע לרגע הזה כבר ואני רוצה לברוח , אני מבולבלת והחלטית במקביל . אני מסתכלת על אבא שלי שמסתכל עליי גאה ליד אמי לבוש בשמלת מלמלה יפה .
כולם מסתכלים עליי , נועה ותמיר , אביאל וירין שדמעות אושר בעינייהם .
ניר הקטן לבוש בחליפה תכולה קטנטנה מחייך חיוך טהור של ילד ואני מחייכת ובוכה מאושר ולחץ .
אני הולכת באיטיות , פוחדת אבל יודעת שזה רק מהלחץ , כמה מפחיד זה לראות את החלום של חיי מתגשם .
אין דבר שעומד בנינו חוץ מכמה מטרים של שטיח לבן ששרוע על הריצפה של האולם .
מגיעה אל הבמה , מביטה בו והוא בי .
אנחנו מתחתנים סוף סוף , חלומי מתגשם , ואף אחד לא יהרוס לנו .
הוא מביט בי , הוא כל כך חתיך ומושך , מבטו מוחק את דאגותיי , אני אוהבת אותו .
הרב מצהיר עליינו כבעל ואישה .
אני מחייכת ובוכה בו זמנית , פולטת אנחת רווחה וצחוק קטן ושומעת את הרב אומר שהחתן יכול לנשק את הכלה .
אנחנו מתקרבים אחד לשנייה , ורואי מנשק אותי וסוף סוף אנחנו ביחד .
אני שלו .

———————————–
התעוררתי בסערה מהחלום הזה .
הבטתי במהירות בגבר שיושן לידי , הסתכלתי על פניו ומצמצתי מספר פעמים כדי לוודא שזה אלירן .
מה עובר עליי ?!
הלכתי למקלחת ושטפתי את פניי .
מה לעזאזל קרה ?? חלמתי על החתונה שלי , הרגשתי כאילו זה קרה באמת !
אבל התחתנתי עם רואי . למה אני לא מרגישה שזה היה לא נכון ?! הבטתי במראה ושנאתי את מה שאני רואה . למה אני רוצה שהחלום הזה התגשם ?! מה יש לי ?!
הדמעות החלו לרדת , הראש אצל אלירן אבל הלב ?
כל התקופה הזאת , מאז שהכרתי את אלירן ועד החטיפה עברו לי מול העיניים וגרמו לי להרגיש רע .
ואז .. כל התקופה עם רואי עברו לי מול העיניים הרגשתי .. שונה .
די זה לא קורה לי עכשיו ! אני אמורה להיות עם אלירן , אני אוהבת את אלירן ואני רוצה אך ורק אותו מובן עמית ?
קיבינימט למה הכל חייב להיות מסובך כלכך ?!

" בוקר טוב " קולו של אלירן העיר אותי , פקחתי את עיניי שצרבו מהדמעות מאתמול בלילה " בוקר " אמרתי בקול צרוד " למה ישנת בספה ? " הוא שאל במבט מבולבל .
האמת ? חלמתי חלום שבו התחתנתי , אבל לא איתך כמו שאמור להיות אלא עם הגבר שתמך בי כשלא היית איתי וזה שהעפת לו בוקס כשהוא הגן עליי וגם ההוא שהשלמת איתו רק לפני כמה ימים . אווף עמית ןלמה את כל כך מתוסבכת ! " קמתי באמצע הלילה לשתות מים וכנראה נרדמתי פה " שיקרתי לו והו חייך את החיוך המושלם שלו שכל כך לא מגיע לי " בואי נאכל ארוחת בוקר בחוץ " הוא הציע וחייכתי אליו " סבבה " עניתי וקמתי להתארגן , בסדר יכול להיות שזאת סתם תקופה כזאת , לא להילחץ זה יעבור לי .
שנינו התארגנו ויצאנו לבחוץ , אלירן הסיע אותנו אל הקפה קפה הכי קרוב .
כשהוא החנה את האוטו הוא יצא לפניי , יצאתי מיד אחריו ורצתי אליו " אתה יודע משהו ? " שאלתי בחיוך " מה ? " הוא התקרב אליי וחייך גם " אני אוהבת אותך " נישקתי אותו על השפתיים , מנסה לשכנע את עצמי שככה הכי טוב לי .
נכנסנו אל המסעדה " הנה הם שם " אלירן שם את ידו על גבי התחתון והלכנו אל שולחן .
כשהתקרבנו לשולחן ראיתי שאריאל יושבת בו ….. ורואי .
לא כאילו העולם לא יכול להתאכזר אליי עוד יותר ?! כאילו מה כבר עשיתי רע בחיים שלי ?
" מה אתם עושים פה ? " נפלטה לי השאלה " הזמנתי אותם " אלירן הודה בחיוך " אה " ניסיתי להראות שמחה והתיישבתי בכיסא שמול אריאל , מנסה לא להסתכל על רואי.שדווקא היום החליט להתלבש כל כך יפה … קיבינימט איתי .
" טוב אני רואה שהמלצריות לא מתכונות לבוא אליינו אז הלכתי לקרוא להן " אלירן אמר והלך .
אל תלך אל תלך אל תשאיר אותי עם הפלא האלוהי הזה פה לבד !
לא הצלחתי להתאפק והבטתי בו , החולצה המכופתרת שהוא לבש החמיאה לשרירים שלו והעובדה שהוא פתח איזה ארבע כפתורים רק גרם לי לרצות אותו יותר .
" עמית ? " אריאל העירה אותי " אה ? " פלטתי ובאי רצון מוחלט וקושי רב הזזתי את מבטי אלייה " על מה את חולמת ? "היא שאלה וניערתי את ראשי מהמחשבות " מה ? "שאלתי שוב " בואי איתי לשירותים שנייה אני צריכה ממך עזרה " אריאל ביקשה והנהנתי באיטיות ובחוסר חשק להתרחק מרואי " מה תשאירו אותי פה לבד ? " הוא שאל " עוד מעט אלירן יחזור " אריאל אמרה בחיוך של ' פתרתי את הבעיה ' וצחקתי " נו מה יש לכן כבר לעשות בשירותים ? שתיכן נראות פצצה אין לכן את התירוץ של נמרח לי האיפור " הוא אמר בחיוך מתחכם וגרם לי לחייך ובהות בו .
אריאל קלטה את זה וניערה אותי " אני במחזור " היא השתיקה אותו ומשכה אותי במהירות אל השירותים .
" מה – עובר – עלייך ? " היא שאלה בהדגשת כל חלק בשאלה " מה ? "ניסיתי להתחמק " מיתי , אני לא מכירה אותך מאתמול ואני לא בת חמש , תפסיקי לשקר ותספרי לי מה יש לך " היא אמרה וניצחה אותי .
" אני .. " אמרתי במלמול של פחד והשפלתי את ראשי " את מאוהבת עמית , זה מה שאת " היא העמידה את האמת מול הפנים שלי " מאוהבת בגבר הלא נכון "


תגובות (5)

לאא!!!!! אוף אלירן יהיה עצוב!!!! פרק מושלם!! תמשיכי!!♡♡

13/01/2016 22:02

לאאא אני רצינית בוכה עכשיו זה בצחוק תעשי שהם היו ביחד (אלירן ועמית) הם מושלמים ביחד מיצידי שתילך לפסיכולוג ותבין שהיא אוהבת את אלירן
תמשיכי

13/01/2016 22:30

ברור שאלירן היא רק איתו ורק איתו

13/01/2016 23:41

אוווווווווווומייייגאאאאאאאאאאאאדדדדדדדדדדד אני ידעתי שרואי זה על מי שהיא חולמת וזה לא בסדר כאילו אני מאוהבתתת לאלירן בצורהההה הוא כזה מושלםםם אמאאאאאא אם הוא היה אמיתי הייתי חוטפת אותו ומכריחה אותו להתחתן איתי אבל דאמטטט רואי גם כזה חמוד הוא היה עם עמית בכל הזמן שהיה לה קשה ואנייייי לא יודעת מה לבחוורררררר אופ פרק מושלםםם את לא מבינה אני כל שנייה בודקת עם את מעלה פרק חדש וכשראיתי 23 הייתי ככה:
יייייייייייייייייייייייאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ואני מאוהבת בכתיבה שלך ובך המוןןןן תמשייכייייי נו אל תשאירי אותי במתח

14/01/2016 15:30

    חחחח דיי אני מאוהבת בךך !
    אני העלה פרק היום או מחר ואל תדאגו הסיפור לא יאכזב ( אני מקווה )
    תודההה על התגווובה העלית לי חיווך אני אוהבתת אותךך המון !!
    3>

    15/01/2016 18:44
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך