איך ממשיכים הלאה ? פרק 25

משתמשת 23/01/2016 1063 צפיות 4 תגובות

מושלמות שלייי ! תודה על התגובות בפרק הקודם אני אוהבת לדעת מה אתן חושבות ומרגישות כשאתן קוראות את הפרקים . תהנו מהפרק ושבוע טוב לכווולם ! :*

~ נקודת המבט של עמית ~

מה אני עושה ? לענות לא לענות ? איזה נאחסית אני אווף
" את לא עונה ? " הוא שאל בחיוך מסופק , לא הצלחתי להגיב , לא ידעתי איך !
הפלאפון הפסיק לצלצל , זה הרגע , אני חייבת להחליט .
אלירן או רואי ? לחשוב , לחשוב !
מה אריאל הייתה אומרת לי לעשות ? לחשוב כמו אריאל … ' ללכת אחרי הלב '
מי מהם ?
אלירן .. אלירן מושלם ! הוא חתיך על הוא מושך וגברי , הוא תומך ודואג הוא עוזר הוא פשוט .. פשוט מדהים !
רק לחשוב עליו גורם לי להרגיש חרא עם עצמי ! זאת לא אשמתי נכון ? זה הרגשות שלי ואני צריכה לחשוב קצת על עצמי ! כל אחד משתנה ודעות ורגשות משתנות זה טבעי .
" עמית " רואי הוציא אותי מללכת לאיבוד במחשבות שלי " מה ? "המילה היחידה שהצלחתי להוציא מהפה שלי " אני יתן לך זמן לחשוב על זה " הוא אמר בחיוך מנצח העביר את ידו על הלחי שלי והתקדם אל הדלת .
אל תלך אל תלך אל תלך .
איזה סתומה אני ! אני מאוהבת בו ומשקרת לעצמי , נמאס לי הוא לא יחכה לי לנצח נכון ? גם אריאל אמרה לי ללכת אליו , אני חושבת שאני אקשיב לה .
חיים פעם אחת " חכה ! " הסתובבתי אליו , הוא עצר במקומו .
הוא הסתובב באיטיות עם חיוך מנצח " למה ? " הוא אמר בחיוך ונשך את שפתו , אמא הוא אלוהיי !
בלי חרטות .
לא הצלחתי להוציא מילים מהפה , השפתיים שלו כל כך מושכות .. באלי לטרוף אותן .
" מה קרה ? " הוא התקרב אליי " סיימת לחשוב ?" הוא אמר בהתגרות , איזה מעצבן !
כל כך מעצבן ויהיר וחתיך …
נשכתי את שפתי התחתונה והוא הסתכל על שפתיי בתאווה " תגידי לי שאת לא נמשכת אליי " הוא אמר והתקרב יותר " אני..אני" מילמלתי והמילים הסתבכו לי , למה הוצאתי מילים מפה ?!
" את מה ? " הוא קירב את פניו אליי
הפלאפון התחיל לרטוט לי ביד שוב – אלירן –
" אוי נו " אמרתי במחשבה אחת , הרגשות שלי . כיביתי את הפלאפון .
" ילדה טובה " הוא אמר בקול צרוד וגברי " תפסיק " אמרתי והנחתי את הפלאפון על השולחן " להפסיק מה ? " הוא שאל בתמימות ואזרתי אומץ " תפסיק להיות כלכך ,. כל כך מושלם " נכנעתי לרגשות שלי , אני רוצה אותו .
" שמעתי נכון ? " הוא אמר " אני אוהבת אותך " התקדמתי אליו בסערה והצמדתי את שפתיי לשלו.
הרגשתי כלכך שלמה ומסופקת .
" סוף סוף "הוא הרים אותי עליו והוביל אותי אל המיטה .
חיים רק פעם אחת .


תגובות (4)

אוףף!! לא !! אבל אלירן….. פרק מושלם!! תמשיכי!!♡♡ דחוף אבל שיחזרו!!♡♡♡ שתבין שהיא אוהבת את אלירן!!♡♡♡

23/01/2016 20:46

וואט דה פאקקק לאלאלאלא היא ואלירן שום ללכת אחריי הלב, אם צריך אני יחטוף אותו ויעשה לה שטיפת מוח עד שהיא תאמין שהיא אוהבת את אלירן המושלםם. אני לא סובלת את רואי הוא יהיר מידי וחושב שהוא יודע הכל ויכול שלוט בהכל וזה מעצבן ברמותת, תמשיכי מהר פליזז????

23/01/2016 20:48

אני שונאת אותך את שומעת שונאת למההההההההההההה מה רע לך בחיים למה הפרדת אותם

23/01/2016 20:58

מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה מההההההההההההההה לעזאזללללללללללללללל את עווווושהההההה
אומיגאד איך אני מאוהבת בך בך והחשיבה שלךךך אופ היא ורואי כאלה מושלמים אם הוא יפגע בה אני יפחלץ אותו .אבל תמצאי מישהי חמודה גם לאלירן חיים שלי הוא אולי אריאל יואו זה יהיה מושלםםםם
אוהבתת אווווותךךךךךךךךךךךךך♥

24/01/2016 20:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך