אני מקווה שתאהבו אוהבת :)

איך שהגלגל מסתובב לו – פרק 2

12/05/2013 859 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שתאהבו אוהבת :)

איך שהגלגל מסתובב לו – פרק 2

ואחרי זה גילית שהוא בגד בך עם נועם,זה באמת משהו שאי אפשר לשכוח״ אמרה נויה בהבנה ,״די נועם באמת עשתה דבר כזה,איזה זונה,נקווה שהיא לא תעשה את זה גם לחושן״ אמר לירן, ״ אני מתעבת בנות כאלה,כאילו לעזאזל ,העולם מלא בבנים למה דווקא בחבר של החברה הכי טובה שלך,גם עם את ממש אוהבת אותו,תחכי עד שהם יפרדו״ אמרתי בעצבים,אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה.הגענו סוף סוף לבית הספר,באיחור של חצי שעה (ממש מצויין להתחיל ככה את היום הראשון בכיתה ט׳),נכנסנו לכיתה וכל התלמידים מסתכלים עלינו,״ואני עוד חשבתי שהשנה אתם רוצים להיות רציניים״ צעק קורן,״ אח שלי החתיך איך אפשר שלא לאחר עם הבנות האלה אתה יודע כמה זמן חיכיתי להן במכולת של אבי,עד שהן באו ״ אמר לירן וצחק ״טוב זה יום ראשון של הלימודים אז אני מוותרת שבו במקומות״ צעקה המורה סוזי,התיישבנו מאחורי קורן ולירן והתחלנו להתכתב בפתקים,אני התכתבתי עם לירן ונויה התכתבה עם קורן,אחרי הכל הקשרים שלי עם קורן לא משהו,נועם הסיטה אותו נגדי ומאז אנחנו לא מדברים,לפעמים שלום פה ושם לא יותר מזה.

הצאט ביני לבין לירן:
לירן:יובל אני חייב לדבר איתך דחוף,זה בקשר למישהי,ליד המקלטים בהפסקה?
אני:מה עד כדי כך דחוף,ליד המקלטים אבל לבד!!
לירן:טוב.
הצאט בין קורן לנויה:
קורן:נויה תקשיבי אני חשבתי על זה הרבה ואני חושב שצריך להשלים בין נועם לבין יובל,את לא מבינה כמה היא רוצה לדבר איתה,לחזור למה שהיה פעם,מה את אומרת, את עוזרת לי?
נויה:לא לא לא !!!! רק היום בבוקר דיברנו על זה ויובל אמרה שהיא לא סובלת את נועם,היא לא רוצה ולא מתכוונת להשלים איתה
קורן: את סתם חרטטנית,את כמו חושן את מפחדת שמתי שהם יחזרו להיות כמו שהן היו,אתן כבר לא תהיו ״במעמד״ שאתן בשיכבה,נועם ויובל לא כאלה ובחיים לא יהיה מצב שיובל ונועם יחזרו להיות כמו שהיו אחרי מה שקרה,אני בטוח מזה
נויה:לא יודעת ,תעשה מה שאתה רוצה אני לא עוזרת לך בזה,אם הן רוצות להשלים,הן ישלימו בלי עזרה של אף אחד.
קורן:את צודקת אבל בכל זאת צריך לעזור להן אפילו לומר שלום אחת לשניה וככה זה יתחיל.
נויה:טוב.

פתאום הטלפון צילצל ״ המורה סוזי אמא שלי מתקשרת,אני יכולה רגע לענות״אמרתי,״כן אבל תעשי את זה מהר בבקשה״ אמרה המורה סוזי,יצאתי מהכיתה ודיברתי עם אמא שלי,היא הודיעה לי שהיא צריכה לטוס בשביל העסקים ושהיא תחזור עוד שלושה ימים,אוף כנראה שנלך לישון אצל אבא,אני לא סובלת את החברה המכוערת שלו,גם דניאל לא,אנחנו שונאים אותה,מה אבא שלי מצא בה,מאז שההורים שלי התגרשו אבא שלי היה בדיכאון כי הוא אהב מאוד את אמא שלי אבל הוא לא הסב לה אושר,כנראה שחברה שלו הוציאה אותו מהדיכאון,בגלל זה הוא כל כך אוהב אותה,זאת סיבה ממש קטנה שאני יחבב אותה,אבל ממש קטנה.
חזרתי לכיתה ופתאום צלצלו להפסקה,ידעתי שאני צריכה להיפגש עם לירן במקלטים,נראה מה כל כך דחוף לו לדבר,הלכנו למקלטים לבד,אף אחד לא ראה אותנו, ״תקשיבי אני מצטער על כל מה שהייתי עושה לך שנה שעברה,זה לא היה יפה שלא הפסקתי לרדת עלייך ולפגוע בך,גרמתי לך לבכות הרבה,אני ממש מצטער!״ אמר לירן ברצינות ״ מה שתגיד אני סולחת,גם אני מבקשת סליחה,בכל מקרה מי זאת המיהי הזאת,על מה אתה צריך לדבר איתי עליה?״תקשיבי אני מרגיש משהו חזק כלפי……


תגובות (4)

יוביוב זאת נוי (כן פתחתי חדש) בואי אליי אני צריכה לדבר איתך דחוף והסיפור מושלםםם!!

12/05/2013 08:02

תודה אהובתי

12/05/2013 09:49

מושלם אהבה שלי :)

12/05/2013 10:13

תודה אהובתי

13/05/2013 00:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך