מה שקים לבשה לערב :
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=114165310&.locale=ru

מקווה שתאהבו , שבת שלום ולילה טוב (;

-איך שהגלגל מסתובב – פרק חמישי –

21/02/2014 949 צפיות 4 תגובות
מה שקים לבשה לערב :
http://www.polyvore.com/cgi/set?id=114165310&.locale=ru

מקווה שתאהבו , שבת שלום ולילה טוב (;

רצתי אחריו , אבל אז עצרתי . מה הטעם ? אני ארוץ אחריו , אתחיל להכניס לו בולשיט לראש , נצא לעוד כמה דייטים ואני כל הזמן אחשוב על כריס ? אוף . חזרתי לחדר , הייתי כבר עייפה מכל הסיפור הזה ומהחזרה הזאת , מלאתי לעצמי אמבטיה והייתי בה איזה שעה , כשיצאתי לבשתי שורט קצר וגופיה שאותה קפלתי , לקחתי מהמיני בר בקבוק מים קרים והתיישבתי במרפסת ופשוט חשבתי על הכל . אני לא יכולה לספר לשרול וליסמין שהתאהבתי בכריס , משהו עוצר אותי מלספר להן אז עדיף לא לספר . אני לא יכולה להיות עם מייק , זה כבר ברור שזה יהיה סטוץ וזה כבר ברור שאני..שאני לא אוהבת אותו . אבל אני לא יכולה להיות עם כריס , אני לא רוצה להפגע , שוב .
כשסיימתי לשתות את המים , לבשתי בגד ים ויצאתי לבריכה , היא הייתה ריקה . קפצתי קפיצת ראש ושחיתי מעט מתחת למים ואז עליתי בחזרה , כשהתקדמתי לקחת מגבת שמעתי מחיאות כאפיים , הסתכלתי ימינה וראיתי את כריס . יצאתי מהבריכה , לקחתי מגבת ונגבתי את הפנים , התקדמתי לכיוון כריס ועמדתי מולו . "על קפיצה כזאת הייתי נותן לך 9 , דרוש שיפור " אמר וקרץ , "הא , אז אתה חושב שזה זמן לצחוק ? " שאלתי וזרקתי הצידה את המגבת , " מה הבעיה ? " אמר , הסתכלתי עליו במבט של "חתיכת אדיוט" והמשכתי לשחות , כריס עמד שם והמשיך לבהות בי ואני לא התייחסתי , לבסוף הוא הלך . יצאתי מהבריכה ועליתי לחדר שלי , נשכבת על המיטה והתחלתי לשיר מנגינה מוכרת וראשונה שעלתה לי לראש , אחרי זה יסמין ושרול נכנסו . "סיס , איפה היית אחרי החזרה ? אכלנו צהריים , פספסת , חבל " אמרה יסמין ונשכבה על המיטה , "אל תקשיבי לה , למרות שזה מלון איזה חמש כוכבים האוכל פה יותר מגעיל מאוכל של פנימייה " אמרה שרול שהסתרקה , גלגלתי עיניים והבטתי מהמרפסת החוצה , "יאאלה שפכי , ואל תכניסי לי בולשיט לראש , אני יודעת שקרה משהו " אמרה יסמין ולפתע הרגשתי כאבים באזור החזה , הסתובבתי אליה והתיישבתי לידה , התלבטתי אם לספר לה או לא אבל בסוף הרגשתי שאני חייבת לספר , קראתי גם לשרול , שלושתינו ישבנו על המיטה של יסמין והתחלתי לדבר "אני יודעת שהכל הלך לי חלק וטוב עם מייק , היה לי נהדר איתו , אבל..אני אוהבת מישהו אחר , כריס בראון . אולי זה ישמע לכן מוזר שכל אחד יכולה להתאהב באחד כמוהו , אבל מבטיחה לכן אני יודעת מה אני מרגישה , וזה גם הדדי . באמת שאין לי מושג מה לעשות בקשר לזה , לחזור למייק אני לא יכולה , הוא תפס אותי עם כריס וגם הכי שלא בא לי לנצל אותו . להיות עם כריס ? ואם הוא יפגע בי ? " כשאמרתי את זה הן הסתכלו אחת על השניה וחייכו , "תקשיבי , כל הקטע באהבה זה להפגע .כאילו לא כל הקטע , אבל.. מה טוב באהבה מושלמת ? בלי ריבים ובלי כלום ? זה רק יחזק את המערכת יחסים . תנסי , לא ילך ? מבטיחה , זה לא יהרוס לך את החיים " אמרה יסמין , "בדיוק , וגם כן , אל תהיי איתו ישר במערכת יחסים רשמית , תהיו בנתיים בסוד או משהו , איך שתרצי . תאמיני לי שאם בסוף זה לא יסתדר , יותר קל להפרד ממנו בלי תקשורת " הוסיפה שרול וחבקתי את שתיהן , אחרי זה הדלת נפתחה , זה היה כריס ואנדרו , הם אספו אותי ואת יסמין לחזרה , אמרתי שאני צריכה להחליף בגדים כי עוד הייתי בבגד ים , כשקמתי לקחת בגדים מהארון , שמתי לב שכריס בוהה בי ואז אנדרו משך אותו החוצה . לבשתי טייץ שחור , גופיה לבנה ונעליי נייק לבנות , סרקתי את השיער והתאפרתי בקטנה ואז יצאנו לחזרה , לא הבנתי מה הקטע בחזרה אם רק לפני רגע עשינו . כעבור איזה שעתיים שלוש , סיימנו את החזרה . היא התנהלה מעולה , במיוחד כשעכשיו הכל יחסית בסדר עם כריס . בסוף החזרה , כריס אמר שהוא רוצה לדבר איתי עכשיו והלכנו אליו לחדר , כשהגענו , כריס הוריד את הג'אקט והתיישב על המיטה , בעוד שאני עמדתי ליד הדלת . "תקשיבי , קים , אני לא יודע ממה להתחיל , מאז שראיתי אותך בפעם הראשונה , לפני חודשיים . התאהבתי בחיוך שלך , בקול שלך , התאהבתי בגוף שלך , התאהבתי בפנימיות שלך , אהבתי את מי שאת , אני בחרתי אותך להופיע איתי גם בגלל הקול וגם בגלל שידעתי שנהיה כל היום ביחד . ועכשיו הבנתי , שאת אוהבת אותי , אל תעזי להכחיש . פשוט תגידי לי מה הפאקינג בעיות שלך עם המערכת יחסים הזאת ? " כשהוא אמר את המשפט האחרון הוא קם מהמיטה והתקדם אלי , "בוא אני אספר לך משהו " אמרתי ולקחתי את היד שלו ושנינו ישבנו על המיטה , "זה קרה בגיל 13 , זאת הייתה תקופה מאוד קשה בשבילי , אני ואחותי הגדולה ברחנו והיינו חצי שנה ברחוב , באותו הזמן פתחתי רומן עם בן אדם שמאוד אהבתי , אפילו הייתה תקופה שנשארתי לישון אצלו , המשפחה שלו קיבלה אותי כמו הבת שלהם . ערב אחד , היינו במסיבה , הוא היה שתוי לגמרי אבל הייתי סה"כ בת 13 ילדה שבחיים לא נגעה באלכוהול , לא ידעתי מה זה "להשתכר " , אז הלכנו אליו הביתה והיה לנו איזה קטע ואז עצרתי אותו , אמרתי שאני לא רוצה בזה עכשיו , הוא סטר לי ואמר שהייתי הסטוץ הכי מיותר בחיים שלו ושהוא ינקום בי על מה שאמרתי הרגע , ברחתי מהבית שלו ובעצם פה נגמר הסיפור . הפואנטה , שבן אדם שאהבתי בערך חצי שנה , זרק אותי בדרך הכי פוגעת שיש , מאז בערך לא התאהבתי באף אחד , אפילו לא במייק , ואני מודה שהוא בן אדם מדהים . אני לא מבינה , איך התאהבתי בכריס בראון , בן אדם שכל יום באינטרנט מופיעה תמונה שלו עם בחורה אחרת , יעני זה הגורל שלי ? להתאהב בסטוציונרים ? " כשאמרתי את זה הוא החזיק לי את היד חזק אבל לא מכאיב , "את יודעת מה פגע בי בסיפור הזה ? כן תתפלאי , פגע בי שאת משווה אותי אליו . קים תביני , הבנות שהייתי איתן היו סטוץ כי לא אהבתי אותן , אבל אני פה עומד מולך , מספר לך מגילות על זה שהתאהבתי בך מהרגע הראשון שראיתי אותך , איך אני יכול להוכיח לך את זה , שתביני ? " אמר והביט בעניי מחכה בקוצר רוח לתשובה , "תחשוב לבד" אמרתי ויצאתי מהחדר משאירה אותו מבולבל , עשיתי סיבוב במלון ואז נשלחה אלי הודעה " נפגש מחר בשמונה בערב , תתלבשי יפה " זה היה מכריס , עלה לי חיוך קטן וחזרתי לחדר .

-בוקר

התעוררתי בהרגשה שזה באמת הולך להיות יום נהדר . נשארתי עוד טיפה לשכב במיטה וכשהסתובבתי לצד השני , ראיתי על השידה בלון הליום בצורת לבד עם מכתב קשור אליו וקופסה קטנה . "אני מקווה שזה ישאיר לך חיוך לכל היום ותזכרי , נפגש בשמונה " היה כתוב בפתק , פתחתי את הקופסא הקטנה והייתה שם שרשרת זהב עם האות k
חייכתי וענדתי אותה ישר , מאוחר יותר ירדנו לחזרה שהתנהלה בלי כריס , זה היה קצת מוזר אבל הסתדרנו . אחרי החזרה , התקלחתי ואז התחלתי להתלבש , שרול בחרה לי את הבגדים ואיפרה אותי , יסמין עשתה לי תסרוקת . (קישור למטה)
התזתי על עצמי בושם שאנל , לקחתי מסטיק מנטה וכריס אסף אותי , הוא אשכרה לבש טוקסידו . הלכנו יד ביד לכיוון לימוזינה שהייתה מחוץ למלון , כל העניין הזה לא הפתיע אותי . שתינו כוס שמפניה וצחקנו על כמה דברים ולבסוף הלימוזינה נעצרה , כשיצאנו, הכל היה חשוך , חוץ מכמה פנסי רחוב שהעירו את הדרך , הוא לקח את ידי והוביל אותי כמה דקות למקום מסוים , לפתע ..


תגובות (4)

לפתעעע מה ??? מה לפתע ???? אני אהרווג אותךך !!!!

23/02/2014 11:36

לפתעעע מה ??? מה לפתע ???? אני אהרווג אותךך !!!!

23/02/2014 11:36

תמשיכייי דחוף אבלללל

24/02/2014 05:07

לפתע…? כבר עבר שבוע, תמשיכיייייייי

28/02/2014 09:38
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך