אני ממשיכה עוד פרק אחד , אם התגובות יהיו חיוביות (אם בכלל יהיו ) אני אמשיך את הסיפור , מקווה שתאהבו (;

איך שהגלגל מסתובב – פרק ראשון

16/02/2014 1005 צפיות אין תגובות
אני ממשיכה עוד פרק אחד , אם התגובות יהיו חיוביות (אם בכלל יהיו ) אני אמשיך את הסיפור , מקווה שתאהבו (;

המוזיקה נדלקה על פול ווליום , סברינה קפצה על המיטה שלי וגם אני הצטפרתי אליה והתחלנו לשיר בקול רם "סווו ווייקק מי אפפפפפ" והתחלנו מלחמת כריות , כשקלטנו שהשעה כבר 5:20 התחלנו להתארגן , נכנסתי להתקלח ואז צחצחתי שיניים ושטפתי פנים , לבשתי סקיני אפור וסוודר שחור , התאפרתי וסרקתי את השיער , לבשתי את העקבים השחורים שלי שאני כ"כ אוהבת ושמתי בושם וואן קליף. "אחותי , את מושלמת " סברינה אמרה בפה מלא בקורנפלקס כשירדתי לסלון לסדר את התיק שלי לעבודה . "חחחחחחחח חבל שאי אפשר להגיד אותו דבר לגבייך" קרצתי לה והיא זרקה עליי כרית שהייתה זרוקה על הספא . "ועכשיו קים טימלסון , יש לך משהו להגיד עליי ? " אמרה סברינה בקול ילדותי , "לא " החזרתי לה בדיוק באותו הקול והיא עשתה לי לשון וגם הלכה להתארגן לעבודה . טוב אז אני אספר קצת על עצמי , כמו שהבנתם אני קים , קים טימלסון . אני גרה בארצות הברית ביחד עם אחותי סברינה , שגדולה ממני בשנתיים . אני בת 16 , אני בגובה מטר 72 , אני יחסית רזה ושחומה , יש לי שיער שטני חלק , עיניים בצבע ירוק טורכיז ועגיל קטן באף בצבע האהוב עליי , טורכיז . תכלס, אני די מרוצה מהחיים שלי למרות החסרונות , לאיזה חסרונות אני בדיוק מתכוונת ? עד גיל 14 החיים שלי היו סיוט , פשוט סיוט . בגיל 5 , ההורים יצאו לסופר והייתה תאונת דרכים קשה , הם לא שרדו . אני הייתי קטנה , לא הבנתי , אמרו לי שאמא ואבא מלאכים ובמקום טוב יותר קיצר הכניסו לי בולשיט לראש , מאז אני וסברינה גרנו אצל סבתא שבגיל 10 , נפטרה , ז"ל . בגיל 10 נשלחנו לאימוץ , גרנו אצל משפחה אחת עד גיל 13 ואז אני וסברינה פשוט ברחנו , חצי שנה הסתתרנו ברחוב , ואז סברינה החליטה לקחת פיקוד ושכרה לנו דירה קטנה , היא הלכה לעבוד וככה גם אני , עבודות קטנות אבל המשכורת הייתה סבבה , לאט לאט הרווחנו כסף ועברנו דירה לבית יותר נורמלי ומאז החיים שלי התחילו להתנהל , בגיל 15 עברתי לעבודה אחרת , מהקיוסק בקצה הרחוב עברתי להיות מנקה במשרדים , שבתכלס שם מקבלים יותר כסף . הא כן שכחתי להוסיף , אני שרה מאז שאני זוכרת את עצמי , מוזיקה זה הכל בשבילי , למרות שמגיל עשר היו לנו בעיות כלכליות ועזבתי את חוג השירה , לא היה יום שלא שרתי , ובגיל 15 נרשמתי לחוג שירה מיקצועי , זהו בעצם .

-חזרה לסיפור

"את מוכנה ? " צעקתי לסברינה שרצה בכל הבית .
"כן שניה , ראית את הפלאפון שלי ? " היא נכנסה ללחץ .
"כן , הוא על הספא , מטומטמת " אמרתי והיא חייכה חיוך רחב , לקחה את הפלאפון שלה ויצאנו לכיוון המונית שהזמנתי לפני כמה דקות , נסעתי לעבודה וגם סברינה , שכחתי להגיד שסברינה עובדת כמזכירה במקום שאני מנקה . הגענו לעבודה , והתחלתי לנקות , אבק , ריצפה ועוד כמה שטויות , מעייף אבל עובר מהר .

בסוף היום , אני הולכת יותר מוקדם וסברינה נשארת עד מאוחר , הזמנתי מונית לכיוון סטודיו "שרלין " , זה בעצם סטודיו שיש שם חוג ריקוד שירה ואומנות , ששם יש לי חוג .
הגעתי לשם כמה דקות לפני , החלפתי בגדים לסקיני כחול , חולצה נופלת בצבע אפרסק שחושפת מעט את הבטן ונעלי בובה שחורות , עשיתי גולגול ושמתי עוד פעם את הבושם וואן קליף כדי לחזק את הריח . יצאתי מהתא בשירותים והגעתי לחדר ששם התקיים החוג שירה , לא הבנתי כלום . בכל החדר היו בלונים ורודים והמון אנשים עם מצלמות מקצועיות , הזכיר לי לרגע את הקליפ של סלינה היט דה לייט . ראיתי את יסמין מתקדמת לכיוון שלי , יסמין זאת החברה הכי טובה שלי . "יסמין !!! " קפצנו אחת על השניה בחיבוק , "סיס !!!!! פאק מה קורה פה ? " היא שאלה וצחקה , "אין לי מושג , נחכה ונראה" אמרתי והתקדמנו לכיוון הבמה הקטנה שהייתה בצד של החדר הענק , לרוב כשלמישהי בהופעות היה קטע סולו , היא התאמנה עליו שם מול כולם , על הבמה הייתה המורה שלנו קרולין , היא חייכה והתחילה לדבר , כולנו שתקנו והקשבנו לה . "בנות יקרות שלי , אתן הרבה מאוד זמן משקיעות בהופעות ובחזרות ואני כ"כ גאה בכן..טוב , אז החלטנו הפעם להביא לכם משהו ענק , משהו שבאמת לא תתחרטו שתשקיעו את כל כולכן , אתן טסות לקנדה , להופעה !! אבל זה לא הכל , לא תטוסו לבד .. " היא ירדה מהבמה ולא הבנו כלום , האור נכבה ונדלקו אורות רק לכיוון הבמה ונדלקה מוזיקה ועל הבמה עלה בחור , הוא היה לבוש שחור , זאת אומרת מכנס קקי שחור , נעלי נייק שחורות וג'אט אפור שחור כזה , הקפוצון היה עליו ולא זיהינו אותו , כשהוא הסתובב והתחיל לשיר התחילו הצרחות וגם אני התחלתי לצרוח , זה כריס בראון , זה פאקינג כריס בראון!!!!!!
"Til we get it right we gon' fuck some mo"

הוא התחיל לשיר ואנחנו רק המשכנו לצרוח , הוא קרץ לנו ואנחנו פשוט נמסנו , לא הבנו שזה קורה לנו , אחרי עוד כמה שורות מהשיר (כריס בראון – לאב מור ) הוא נעצר , האורות נדלקו וכולנו מחאנו כאפיים , הוא נעמד בצד הבמה וקרולין חזרה לבמה , "כמו שאמרתי , לא לבד . כפי שאמרתי , טסים בקרוב לקנדה להופעה , וכך גם קבוצת הריקוד . כריס בראון , מתחנן שם הופעה , ואנחנו הוזמנו להופיעה שם , כמובן שלא חשבתי אפילו על לסרב , בחודשיים הקרובים נעשה המון חזרות וכמובן שכריס בראון יהיה איתנו בהן , ועכשיו תהיה החזרה הראשונה שלנו " כולנו התחלנו לקפוץ בהתרגשות , "אני לא מאמינה !!!!!!!! " יסמין צעקה והתחלנו להשתגע , אנחנו אוהבות את כריס כבר המון זמן , שלא לדבר על השירים שלו . בזמן שאני ויסמין התלהבנו , כבר כולן הספיקו להצטלם ולדבר עם כריס והוא היה פנוי , והוא התקדם אלי ואל יסמין , יסמין לא שמה לב אז לא רציתי להתלהב ונשארנו ברגיל , כשהוא ניגש אלינו יסמין התחילה לקפוץ ולצעוק . "חחחחחחחח וואו תרגעי בייב , זה אני כריס , תתייחסי אלי כשותף ל..להקה שלכם (; " הוא קרץ לשתינו והמשיך ללכת , לקחתי את היד של יסמין והלכנו להתיישב על הכיסאות . קרולין הסבירה לנו איך הכל מתנהל , היא אמרה שבנתיים נחזור על השיר "סיי גודביי " של כריס , חילקו לכולנו קטעים , הקטע שלי זה

"But now your heart is breaking
And a thousand times I
Found myself asking, "Why? Why?"
Why am I taking so long to say this?
But trust me, girl I never
Meant to crush your world
And I never
Though I would see the day we grew apart
And I wanna know"..

יסמין קיבלה את הקטע הזה , בעצם אני אחריה ,

There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye"

עשינו שלוש שעות חזרות על שיר אחד , והחזרות עדיין לא נגמרו . בעצם זה התנהל ככה , את השיר מתחיל כריס , אחר כך כל אחד עם הקטע שלו .

אחרי עוד שעתיים של חזרות הזמנתי מונית ונסעתי הביתה ,הייתי עייפה כמו לא יודעת מה ,השעה הייתה שש בערב , סברינה עוד לא חזרה , שתיתי כוס מים וניקיתי את הבית ואחרי זה עליתי להתקלח , וואו , חיכיתי למקלחת הזאת מאז שהתעוררתי , המקלחת החמה הזאת..יצאתי מהאמבטיה כשכל הביית מתמלא בריח של הסבון שלי , החלפתי לטרנינג אפור וגופיה שחורה , עשיתי קוקו גבוה , שמתי כפכפים ויצאתי לסיבוב , בזמן שהייתי שקועה בלכתוב הודעה ליסמין שאני בדרך אליה נתקלתי במישהו וקלטתי שזה אנדרו מהחוג ריקוד , נתתי לו נשיקה בלחי והתיישבנו על ספסל , אם תאמת די ניתקנו קשר . "אז אד (ככה אני קוראת לו ) , יש חדש ? " אמרתי וחייכתי , "חחחחח לא , ואצלך ? שמעת על כריס ? " הוא שאל "כן !! אני אשכרה עומדת לראות אותו חודשיים מולי ועוד להיות איתו על אותה במה , אני עדיין לא מצליחה לעכל דבר כזה " צחקתי , "חחחחחח כן , תגידי סיפרו לכם על הסיום של ההופעה ? "
"מה ? " שאלתי לא מבינה , "בסוף ההופעה כריס ישיר עם מישהי , זאת אוומרת מהקבוצה שלכם , ושני אנשים מהקבוצה שלנו ירקדו ואת ההמשך לא סיפרו לנו " הוא אמר , "חח מה ?! אומייגד , ודרך אגב , הרסת לי את ההפתעה " צחקתי ונתתי לו מכה בכתף , דיברנו עוד קצת ואז המשכתי ללכת ליסמין וספרתי גם לה על זה , קיצר התלהבנו , הייתי אצלה קצת , ראינו סרט ואז סברינה שלחה לי הודעה שהיא בבית ודפקתי ריצה לבית , התגעגעתי אליה , הכנו ביחד ארוחת ערב , אכלנו , ספרתי לה הכל הכל והיא ממש התרגשה בשבילי , אחרי האוכל עלינו לחדרים , אחרי המון מחשבות ,נרדמתי .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך