אוקיי אז קודם כל אני מצטערת שלא המשכתי , לא ידעתי איך להמשיך בכלל את הסיפור ואחרי זה היה לי מיצ'ב ומבחן מועד ב' והייתי עסוקה בלהתכונן אליהם , כרגע יש לי יחסית הרבה זמן פנוי וכבר חשבתי על המשך לסיפור , אז אני אנצל את חופש פורים ואעלה כמה פרקים , חג שמח (;

-איך שהגלגל מסתובב פרק שביעי –

16/03/2014 596 צפיות תגובה אחת
אוקיי אז קודם כל אני מצטערת שלא המשכתי , לא ידעתי איך להמשיך בכלל את הסיפור ואחרי זה היה לי מיצ'ב ומבחן מועד ב' והייתי עסוקה בלהתכונן אליהם , כרגע יש לי יחסית הרבה זמן פנוי וכבר חשבתי על המשך לסיפור , אז אני אנצל את חופש פורים ואעלה כמה פרקים , חג שמח (;

בלי לצחצח שיניים , בלי לשטוף פנים ובלי לפזר את הקוקו עם המליון שוונצים , רצתי לחדר של אנדרו כשאני במכנסון קצר , גופיה וג'אקט שגדול עליי באיזה חמש מידות , נעמדתי מול החדר של אנדרו ופתחתי את הדלת , אנדרו ישב על המיטה עם ידיים על הראש וכשהבחין בי התקדם אלי במהירות "מה לא בסדר בי ?! מה כבר עשיתי ?! " הוא צעק וחזר לשבת על המיטה , סגרתי את הדלת אחרי , לקחתי לנו 2 פחיות בירה מהמיני בר ותוך כמה שניות מצאנו את עצמנו במרפסת שותים את הבירה ומדברים . "תתחיל כבר לדבר , תשפוך הכל , אתה יודע שאתה יכול לסמוך עליי, בשביל זה גם באתי " אמרתי ולקחתי שלוק מהבירה , "בקיצור , בזמן האחרון ביני ובין יסמין יש משהו , לפחות ככה חשבתי . הרגשתי שזה בעצם התחיל בגלל הריקוד המשותף . החלטתי אתמול להזמין אותה למסעדה , סתם ערב אחד ביחד , הערב היה מעולה , אפילו יותר מזה , הוא היה ערב שלא שוכחים . בסוף הערב הכל השתבש , הלכנו לפארק קרוב וישבנו על המזרקה , היא ראתה עליי שהזמנתי אותה בשביל שיצא מהערב הזה משהו והיא פשוט קמה , נמעדה מולי ואמרה "זה לא יקרה בנינו" והלכה למלון . בהיתי בה כאילו הרגע אמרו לי שיש לי 2 דקות לארוז בית שלם ולעבור לארץ אחרת . הרגשתי כאילו פגעו לי עם כדור באולינג בראש , זאת הייתה מכה כ"כ חזקה שאני עדיין לא מבין איך ולמה . יש לך מושג אולי מה כבר עשיתי לא נכון ? " כשהוא אמר את זה לקח לי זמן לעכל , לחשוב , מה קרה ליסמין לסרב כ"כ מהר ? אמרתי לאנדרו שאני לא יכולה להגיד לו כלום אז פשוט הלכתי לאולם בשביל להפגש עם יסמין , כשפתחתי את דלת האולם והדלקתי את האור , ראיתי זוג מתנשק , הם התנתקו ישר כשהאור נדלק , אלו היו יסמין וג'ו , הכריאוגרף . הייתי המומה , המומה בגלל שהוא היה בערך בן 28 , אם לא יותר . הסתכלתי עליהם כמה שניות ואז יצאתי מהאולם , לא ידעתי איך אני אסביר זאת לאנדרו ואיך השיחה שלי תתנהל עם יסמין . התיישבתי ליד האולם על הרצפה ואחרי שניות ספורות מהאולם יצאה יסמין , היא הסתכלה עליי ואז התקדמה אליי והתיישבה לידי . "אז , את מתכוונת להסביר ? " שאלתי אותה , לא מביטה . " היה .. היה איזה יום אחד , שאנדרו לא הגיע לחזרה , אבל ג'ו התעקש שאני אבוא לחזרה , לבד , אם להודות היה לי קראש עליו עוד מההתחלה . היינו באולם , רקדנו בערך חמש שעות , לא הרגשנו איך הזמן עובר , הוא לא נתן לי פקודות כמו שהוא נותן כשאני ואנדרו רוקדים , רקדנו ביחד , בחופשי , וכשהיינו קרובים הוא פשוט נישק אותי , עבר כבר איזה שבוע אם לא יותר , קים תביני , אני אוהבת אותו ולא אכפת לי בשיט מהגיל. את באת עכשיו בגלל אנדרו , אל תגידי שלא . אל תגידי לאנדרו כלום , במלא אני הולכת לדבר איתו עכשיו " היא אמרה וקמה , תפסתי בידה , נעמדתי מולה ונשמתי עמוקות . "את עושה את הדבר הנכון , את הולכת לפי הלב . רק אל תפגעי באנדרו , פה את כבר אמורה לחשוב לפי המוח " אמרתי וקרצתי לה , היא חיבקה אותי ולחשה " אל תדאגי " והלכה . הסתובבתי כמה דקות ליד האולם ואז הרגשתי זוג ידיים מחבק אותי מאחורה , הסתובבתי וזה היה כריס , הוא דפק לי נשיקה שלרגע נזכרתי שעוד אפילו לא צחצחתי שיניים , דחפתי אותו והלכנו לחדר שלי , הוא ישב על המיטה בזמן שאני צחצחתי שיניים , שטפתי פנים ובקיצור התארגנתי . לבשתי סקיני שחור , גופיה ורודה והייתי בגרבים לבנות דקות , סרקתי את השיער והתיישבתי ליד כריס , בהיתי בו כמה שניות והוא לקח את ידי ואמר "אז מה איתנו ?" נשמתי עמוקות וחייכתי חיוך קטן , "אנחנו ביחד , רשמית , ביחד " חייכתי חיוך רחב , הוא התקרב אלי ולחש בקול צרוד "אז אני מבין שזה יהיה בסדר " , הוא בא להביא לי נשיקה קטנה על השפתיים , אבל דפיקה בדלת עצרה אותו . עניינו עדיין היו עצומות , רציתי לנשק אותו , רציתי אותו ברגע הזה , אבל הדפיקות בדלת נמשכו , קמתי בעצבנות ופתחתי את הדלת , מולי הייתה יסמין כשפניה אדומות והמסקרה נמרחה על פניה , היא נכנסה לחדר וחיבקה אותי ולאחר כמה שניות אמרה "אני לא יודעת מה לעשות " , סמנתי לכריס שהוא צריך ללכת , כשיסמין שמה לב אליו כריס חייך אליה חיוך קטן , והלך . הושבתי את יסמין על המיטה , לקחתי מסיר איפור והורדתי את כל האיפור מפניה , את שיערה אספתי לקוקו גבוה והיא נשכבה על המיטה , "טוב , אני כולי אוזן " אמרתי בזמן שהוצאתי לנו בן אנד ג'ריס מהמיני בר , התיישבתי לידה והיא התחילה לספר "אני באתי לאנדרו , הוא נראה עצבני , אבל הנחתי שרק נראה . התקדמתי אליו והחזקתי לו את היד , לא הסתרתי ממנו כלום , ספרתי עלי ועל ג'ו , ספרתי שזאת הסיבה למה סרבתי לו , לא החסרתי שום פרט , הוא התרחק ממני ובעט בשידה , אפשר להגיד שאפילו נבהלתי מהתגובה שלו , כל פניו נהיו אדומות ברגע אחד , הוא התקרב אלי ואמר שהוא מתחרט על הרגע שהוא התאהב בי ושזאת הייתה טעות , יצאתי מחדרו לכיוון החדר שלך בבכי , אני אשכרה בוכה כי אני לא יודעת מה לעשות , כי אני חושבת שאני מאוהבת באנדרו ואני פשוט לא יודעת מה לעשות " היא סיימה לדבר ופרצה בבכי גדול , היא מילמלה עוד כמה פעמים "אני לא יודעת מה לעשות " , הנחתי עליה את ידי ואמרתי לה "היום בבוקר אמרת לי שאת אוהבת את ג'ו , ועכשיו אמרת לי שאת מאוהבת באנדרו , אוהבת ומאוהבת , את יודעת איזה הבדל גדול זה ? את לא חשבת פעמיים לפני שאמרת את זה , את אמרת מה שהלב רצה להוציא , הבנת רק עכשיו שאת מאוהבת באנדרו וכמו שאומרים "אם באמת היית אוהבת את הראשון לא היית מתאהבת בשני " , נראה לי כבר הבנת את מי את צריכה לבחור " כשאמרתי את זה הבכי שלה נפסק , היא חיבקה אותי ואמרה שהיא רוצה לישון והודתה לי , היא חזרה לחדרה ואני נשכבתי על המיטה ושמתי את ידי על פניי , "זה הולך להיות יום ארוך , והשעה רק אחד וחצי בצהריים "


תגובות (1)

תמשיכיייייייי !! והיה לך מיצב באנגלית נכון ? חחחחחחחח גם לי ^^ מקווה שעברנו

17/03/2014 12:39
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך