-איך שהגלגל מסתובב פרק שמיני –

17/03/2014 628 צפיות תגובה אחת

צלצול הפלאפון העיר אותי , מתי בכלל הספקתי להרדם ? מבלי להסתכל מי מתקשר , עניתי . "בוקר טוב לך " קול מוכר אמר והבנתי שזה כריס , "לא ישנתי " אמרתי בגיחוך קטנטן , "כשנכנסתי אלייך לחדר חלמת את החלום השביעי שלך , אל תספרי לי סיפורים " אמר בשילוב עם צחוק , "חחחחחחחחחחח טוב נו , תפסת אותי . ועכשיו , מה רצית ? " אמרתי בעודי קמה מהמיטה לכיוון האמבטיה , תוהה לעצמי איפה שרול ויסמין כבר כל היום , "אני חייב לרצות משהו בשביל להתקשר ? אני רוצה לראות אותך " אמר וכבר קבענו שאני אבוא אליו לחדר , צחצחתי שיניים , סרקתי את השיער ותקנתי את האיפור , התקדמתי למעלית , לחצתי על הכפתור וחיכתי שתגיע , באותו הזמן היה לי נוף ללובי והבחנתי בזוג מוכר מתנשק , לא הספקתי לזהות מי הזוג , המעלית הגיע . נכנסתי אל המעלית לקומה אחת מעלי והגעתי לחדר של כריס , הוא תפס במותני וסגר אחרי את הדלת "אני רציתי לעשות את זה כל היום את יודעת ? " אמר ונישק אותי ארוכות , כאשר התנתקנו מהנשיקה חייכנו זה לזו , והבנתי שכרגע יש לנו את כל הזמן שבעולם .

בשעה שש וחצי בערב בערך , אני וכריס ירדנו לבר לקחת איזה משקה שלא זמין במיני בר , התיישבנו על כסאות הבר ואחרי שניות ספורות ניגש אלינו הברמן , "כרגיל " אמר כריס לברמן , "ומה לך גברת צעירה ? " שאל הברמן , "הא , לי ? מה שלכריס " אמרתי מנסה להתרכז בזוג המוכר שישב כמה כסאות ממני , "אני הולכת לשירותים " אמרתי לכריס , התקדמתי לשירותים ועברתי ליד הזוג , הרגשתי שהעיניים עוד שניה יצאו לי מהמקום , אלה היו מייק ושרול , שרול שלי ומייק שלי , זאת אומרת לא שלי , אבל הם ? ביחד ? אני לא כזאת שמוכנה להוציא לחברה שלה תעיניים על זה שהיא ביחד עם האקס שלי , אבל קצת כבוד , בכל מקרה , התפללתי שהם לא שמו לב אלי והמשכתי לכיוון השירותים , סגרתי אחרי את הדלת והבטתי כמה שניות במראה כשלפתע הדלת נפתחה בחוזקה , ישר הסתכלתי מי זאת העצבנית והבחנתי במייק , הוא התקדם אלי ותפס במותני , הוא קירב את פניו לשלי ואמר "חשבתי שהכל בסדר בנינו " , ניסיתי לדחוף אותו לאחור אבל האחיזה שלו נהייתה יותר ויותר חזקה , אז פשוט חייכתי ואמרתי " נו , הכל בסדר " , "הא , ואת לא משקרת לי ? " שאל "חחחחחח לא " אמרתי והוא שיחרר את האחיזה ממותני , "אז אני מבין שזה שאני עם שרול בכלל לא מעצבן אותך , נכון ? " אמר וחייך בקטנה , "אתם ביחד ? וואו , לא צפוי , אמ מזל טוב , כמו שאמרתי , ירד לי ממך לגמרי " אמרתי בחיוך יעני מבסוטה , "אוקיי , בסדר " אמר והלך , ולא שכח לטרוק את הדלת ברגיל שלו . אחרי שניות ספורות יצאתי בחזרה אל הבר , אבל לא מצאתי שם את כריס , ובחור אחד מהשולחן בצד חייך אלי חיוך שטני .


תגובות (1)

פרק מהמם !!!!! תמשיכייי !!

18/03/2014 13:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך