בקי
טוב נראה לאן יקחו אותנו הגיבורים המקסימים שלנו ???????!!!!!!!!!!! "נחיה ונראה"

אילת

בקי 31/07/2011 874 צפיות 11 תגובות
טוב נראה לאן יקחו אותנו הגיבורים המקסימים שלנו ???????!!!!!!!!!!! "נחיה ונראה"

פרק ב'

אביב הסתובבה במלון כדי להכיר ולהתרשם מהמקום ומחר בבקר בע"ה תתחיל לעבוד כמנהלת
של הדלפק לקבלת אורחים וכן תהיה "הרואה ואינו נראה" במהלך היום כשהאורחים סועדים את נפשם.

אביב חשה קצת עייפות והחליטה לעלות ל-קומה 12 שם שכן אותה ליאור וזו ממש סוויטה יפהפייה וזה מידע אישי כי היא כבר טיילה במלון אחד או שניים מהודרים ואף במלון היוקרתי בניו יורק ששם חשה את עצמה כנסיכה כשהגבר מפנק אותה לפני ולפנים עד "שנזרקה בבושת פנים" ועד להחלטתה לעבור לעיר הדרומית העיר שבה התיירים , הישראלים ואחרים כולם נהנים מהשהייה באילת.

תוך כדי כך שהיא ממתינה למעלית ראתה את ליאור מנהל המלון. "היי אביבי קרא לעברה – מה שלומך איך את מתרשמת מהמלון שלך ושלי ??????? ליאור מהמעט שראיתי היום אני מתרשמת שהניהול ממש מצויין כל העובדים מרגישים אהובים ועובדים מכל הלב וכמו כן והחשוב מכל אלה האורחים שכה מרוצים הן מהמלון וכמובן גם מאילת……………

………אביבי אמר ליאור אפשר להזמין אותך לכוס שתייה קרה ופרוסת עוגה כי אני אהיה גאה לשבת לצידך גברת יפהפיה שכמוך. …….. בשמחה ליאור ………. למה לא????" יופי" אז בואי נשב בלובי ומיד אזמין שיגישו לנו את העוגה עם השתייה. ובינתיים אביבי התמקמי באחת הכורסאות הנוחות שלנו ואני מיד אצטרף אלייך.

כאמור אביב נאותה לבקשתו סוף סוף חשבה מנהל המלון ?" מה יכול להיות רע משתייה קלה ופרוסת עוגה בחברתו"??? !!!!! היא התיישבה על אחת הכורסאות והן היו סופר של הסופר נוחות. היא שקעה בכורסא ומיד הגיעה אחת המלצריות והניחה על השולחן 2 כוסות שתייה קלה וכמה פרוסות עוגה. תודה רבה אמרה לה אביב.

ליאור הגיע גם הוא והתיישב מול אביב, תגידי לי בבקשה אביב כיצד אשה מהממת ביופייה נשארה עד עכשיו נטולת חבר ??????? " הייתה אהבה נכזבת ???" ליאור מה שהיה עד היום בו הגעתי למלון הוא עבר שאני מעדיפה לא לדוש בו והגעתי לכאן מתוך אמונה שמה שהיה לא ימשיך להטריד אותי וכן מקווה שאוכל לפתח דף חדש והנה הפרק הראשון הוא המלון הנהדר הזה שאתה מנהלו והינך חייב לזקוף לזכותך המון המון נקודות כי הובלת את המלון לאן שהוא נמצא כעת " 5 כוכבים"- כל הכבוד !!!!!!!!!!

בקשר אלי התחלתי כאמור ברגל ימין והתקבלתי לעבודה על ידך כך שאשקיע את כל הידע האישי שלי והאמביצייה לתת צביון מיוחד שאני אביב – הצלחתי בגדול!!!!!!!!.

"יפה אביבי כל הכבוד לך אני בטוח שהצלחתך תהיה מטאורית חחחחחחחח מקווה מאד ליאור ואתה רוצה לספר משהו עליך? בשמחה!!!! "אני אבא טרי לתינוקת מהממת ונשוי לאשה הכי הכי יפה בכל העולם ואשתו" חחחח שוב צחקו שניהם.":

למעשה אביבי את התפקיד שקיבלת זה עתה עד לפני חודשיים רעייתי מילאה אותו אך בסוף ההריון קיבלה "רעלת" והעוברה הייתה בסכנה ולכן הומלץ לאשפזה "לשמירת הריון" עד הלידה של התינוקת המתוקה שלי מתוקה מדבש ורעייתי החליטה שהיא רוצה להיות אמא במשרה מלאה, היא גם מניקה ולכן אני כה שמח שהצלחתי לקבל גברת כה מרשימה שאין לי שום ספק שהתפקיד תפור עלייך.

שיחת טלפון חשובה שהתקבלה בקבלה סיימה את הדו שיח ביניהם ואז החליטה אביב "לברוח מליאור ופשוט לעלות ולנוח, לנוח זה מה שאני חייבת לעצמי עכשיו"………….

המשך יבוא!!!!!


תגובות (11)

בקי סיפור יפה אבל יש לי שאלה לא קשורה- בת כמה את????
אם זה פוגע בפרטיות שלך אני יבין אם לא תעני לי

01/08/2011 00:25

בקי סיפור יפה אבל יש לי שאלה לא קשורה- בת כמה את????
אם זה פוגע בפרטיות שלך אני יבין אם לא תעני לי

01/08/2011 00:26

היי יהלה בקר טוב ותודה על התגובה החמה לגבי הסיפור שלי.
לגבי גילי בת כמה אני נראית לך הן מסיפורים והן מהתמונה ?????????? אשמח אם תעני לי
תודה ויום נפלא שיהיה לך
ב ק י

01/08/2011 09:35

האמת? לא יודעת…70?

01/08/2011 13:34

לא!!!!!!
לא התכוונתי ל70!!!!!!
שה בטעות יצא ככה!!!!!!
אבל האמת לא יודעת…ולי 50?

01/08/2011 15:06

אני אשמח אם תעני לי ומקווה שלא פגעתי;)

01/08/2011 16:59

אחר הצהרים נעימים לך איילה החביבה

כמעט "גרמת לי להתקף לב" חחחחחחחחחחחחח כשכתבת 70 שנה. לשמחתי אני הרבה הרבה הרבה הרבה …… יותר צעירה מהגיל שנקבת "מקווה שבטעות" כפי שהתבאטת ואני מתקרבת עומדים עוד רחוק אך מתקרבת "ליובל שנים"

אני אשמח מעמק לבי יהלה אם תואילי להגיב לגבי "הכתיבה שלי" והכוונה לאו דווקא לסיפור זה או אחר אלא "לצורת הכתיבה באופן כללי : לסיפורים בחרוזים, לסיפורים על מה שנעשה בארצנו מדי יום (עכשיו עם כל ההפגנות והאוהלים שאני גרה "מטר " ממאגר כזה של אוהלים" וכמובן לרומנים שאני כותבת שרובם ככולם מדברים על אהבה"!!!!!
תודה יהלה ונקווה שנמשיך ל"שוחח שיחות נפש כאלה"!!! בין האותיות בין השורות"

בברכה בקי

01/08/2011 18:14

את מבינה שלא ענית לי על השאלה?????

01/08/2011 19:38

יהלה ערב טוב

כמובן שעניתי לך תקראי שוב את התגובה שלי ותראי בוודאות שכן עניתי לך ואשמח אם תגיבי לכל מה שביקשתי שתואילי להגיב.
תודה יהלה בקי

01/08/2011 19:40

טוב…התשובה שלך לא הייתה בדיוק מובנת אבל סבבה:)
ובקשר לרומנים שלך מצטערת שלאחרונה אני לא מגיבה פשוט אני פחות מתחברת. אני חושבת שרוב הרומנים שלך(בלי להעליב) פשוט ממוחזרים. זה בערך אותו דבר כל פעם. ושוב מקווה שלא פגעתי וסליחה אם כן.

01/08/2011 19:47

היי אילה
כל תגובה מתקבלת על ידי באהבה!!!!!!!!

ובקשר לתגובה שלך שהתשובה שלי לא הייתה ברירה אני לא מבינה למה? עניתי בפשטות .

בקי

02/08/2011 10:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך