בקי
התעלומה נפתרה את מה שלא רצתה לגלות בבית החולים טפח מול עיניה והגבר הזה הוא שהגיע היום יחד עם רעייתו ושני בניו הקטנים להתארח דווקא במלון "הנסיכה" השקרן ללא בושה ואיך שאביב ראתה אותו התעלפה ופשוט הפסיקה לנשום כן הפסיקה לנשום והרמאי הזה לא מתבייש להזמין אותה לטנגו סוחף"............................

אילת

בקי 02/08/2011 758 צפיות 5 תגובות
התעלומה נפתרה את מה שלא רצתה לגלות בבית החולים טפח מול עיניה והגבר הזה הוא שהגיע היום יחד עם רעייתו ושני בניו הקטנים להתארח דווקא במלון "הנסיכה" השקרן ללא בושה ואיך שאביב ראתה אותו התעלפה ופשוט הפסיקה לנשום כן הפסיקה לנשום והרמאי הזה לא מתבייש להזמין אותה לטנגו סוחף"............................

פרק ט'

אביב שמה פעמיה לעבר אולם הריקודים כשצלילי המוסיקה הבוקעים ממנו מכוונים אותה לאתרו. היא נכנסה פנימה והאולם היה אפלולי ובמרכז חוללו זוגות רבים בריקודים. היא מצאה מקום פנוי באחד הכסאות והתיישבה עליו. המוסיקה שימחה אותה מאד ומצב רוחה היה מרומם לאחר מה שעבר עליה והנה היא נמצאת באולם ריקודים בבית המלון "הנסיכה" "אשרי שזכיתי לכך" חשבה בינה לבין עצמה. בתום הריקוד אורות האולם נדלקו ואביב חיפשה בין האנשים שישבו בקירבתה אם מישהו מוכר לה אך כולם כולם לדידה היו אנשים לא מוכרים.

………לפתע חשה טפיחה על השכם והרופאה שהצילה אותה חייכה אליה ואמרה לה : אין צורך לשאול כיצד את מרגישה חביביתי"!!! אני רואה בעצמי!!!! אביב התרגשה לראות את הרופאה קמה ממושבה וחיבקה אותה בחיבוק מלא תודה ואהבה. אביב "אמרה לה הרופאה בואי תשבי לצידנו למה את יושבת פה לבד?!!!!!!!!!" רק לפני כמחצית השעה התעוררתי מאז חזרנו מבית החולים ולא הבנתי כלל למה הכל חשוך ???? לאחר שהתעשתתי נכנסה להתקלח וירדתי ללובי.

בואי אביב משכה אותה הרופאה והיא הושיבה אותה בינה לבין בעלה ששמח לראותה ואיחל לה בריאות טובה ולא רחוק משם היה ליאור יחד עם רעיתו היפהפייה. הוא שם לב שאביב הגיעה ומיד "רץ" לקראתה וחיבק אותה בחום רב. מה שלומך אביבי? תודה הרבה הרבה יותר טוב!!!!!!!! אני שמח לשמוע ובאותה הזדמנות אני רוצה שתכירי את בת הזוג היפהפייה שלי ………..

……. אביב קמה וניגשה לרעייתו של ליאור שאכן הייתה יפהפהייה ממש מהממת. היא קמה ממקומה וחיבקה אותה חיבוק חם " "אני שמחה מאד מאד שהכל עבר ואת עוד מעט לבטח תחוללי במרכז הבמה עם הגבר הכי יפה בכל האולם והכוונה כמובן ? מי אם לא בן זוגי??!!! "תודה ענתה לה אביב :אך אני מעדיפה להתבונן במחוללים ואשמח לראות אותך בזרועות ליאור שלא מפסיק ולו לשנייה לשבח אותך ואת התינוק המהמם שלכם."

תודה מתוקה ושמי הוא לירי, "נעים מאד שמי אביב" , ושתי הצעירות חייכו זו לזו. אביב חזרה למקומה ולירי חזרה לשבת ליד בן זוגה. המוסיקה התחדשה ופצחה בטנגו סוחף וזוגות זוגות רקדו במרכז האולם לצלילי הטנגו המקסים הזה. אביב שקעה במחשבות ותהתה : היכן נמצא החבר המגעיל שלה????????? ששיחק עם רגשותיה והיום התייצב עם אשתו שאותה פגשו בניו יורק ועם שני בניו !!!!!!!!! זו הסיבה שהיא כמעט הייתה עכשיו בעולם של מעלה אילולא, העזרה שהגישה לה הרופאה המהממת.

……… בעודה מעלה בזכרונות את חצי השנה האחרונה לאיזה פינוק קיבלה מהאיש שהיא מוקיעה אותו האיש ששיקר לה במצח נחושה ובינגו "הנה הוא ניצב לידה ולוחש אביבי ?????? האם תקדישי לי ריקוד זה". היא הרימה את עיניה כלפיו ונאלמה דום. "אתה חתיכת שקרן שכמוך עוף מהעינים שלי חתיכת רמאי חתיכת מגעיל והיא שמעה את קולה שעולה בווליום ומה שהחליטה לעשות הוא לצאת מהאולם והוא כמובן יצא אחריה.

תגיד לי היא פנתה אליו " כיצד יכולת לעולל לי כזה דבר ??????? אתה לא מתבייש "? אין לך כבוד עצמו ? וכך שאינך מסוגל לכבד את האחר" ?????אני שונאת אותך מעמק לבי ואם מיד לא תעוף ממני אצרח בקולי קולות. הוא הבין שהיא רצינית מאד ושב כלעומת שבה.

……..אך דבר אחד לא שם לב שאת השיחה שמע ליאור מנהל המלון. בוא אלי בבקשה אדוני קרא לו ליאור "אתה מתאכסן במלון שבבעלותי ,
……… מחר עם אור ראשון אתה עף מהמלון שלי ואין צורך שתשלם עבור היום הזה. ועכשיו תחזור לאולם קח את אשתך ועופו לחדר שלכם" . "אם לא היית מטופל בשני ילדים קטנים הייתי מעיף אותך מיד אך ישנם עוד אנשים עם לב אנושי ולא כולם כמוך ? !!!!!!! ……..ועכשיו תוך 2 דקות עוף מאולם הריקודים כדי שלא אצטרך לומר לאשתך את כל מה ששמעתי כאן???????!!!!!!!

"……….קול של אשה נשמע : "אדוני המנהל אין צורך שתאמר לי כי אני האזנתי לשיחה של בעלי הבוגד והשפל מתחילתה ולא נותר לי אלא לבקש ממך אביב כי תמחלי "לגרוש שלי" שהחל מרגע זה שינה את הסטטוס מנשוי לגרוש ואם תגישי נגדו תלונה במשטרה אהיה מאושרת.!!!!!!!!!!!

אביב מיהרה למעלית ועלתה בגפה לסוויטה שלה. שם התפרצה בבכי מרורים שם הבינה שהרמאי הזה שהגיע יחד עם אשתו ושני בניו למלון הנסיכה אותו אחד שבגללו הייתה עכשיו ………… טוב לא רוצה לומר , צרחה לבדה הייתי יכולה להיות ז"ל. היא טלפנה לקבלה וביקשה מהפקיד התורן שיעשה לה טובה גדולה ויבקש מהמטבח שיואילו להביא לה כוס שתייה ואיזה כריך או ממתק מה שלא יהיה כי היא פשוט גוועת ברעב.

המשך יבוא


תגובות (5)

אני אשמח אם תגיבי לי למה ששלחתי לך

02/08/2011 23:37

איילה החביבה

אני מאד מאד מודה לך על התגובה שיצאה מעמק ליבך ומאחלת לך ליל מנוחה תמשיכי להאשיר ולהעשיר אותנו בכתיבתך המהנה וניפגש כהרגלנו "בין הסיפורים"

תודה רבה וליל מנוחה מאחלת בקי

02/08/2011 23:47

בבקשה תגיבי לי גם על מה ששלחתי לך עכשיו ושוב- לא קוראים לי איילה!!!!!
קוראים לי י-ה-ל-ה-!
אומרים כמו יעלה כותבים עם ה׳ כל כך מסובך?!
וכבר כתבתי לך את זה פעם!
ולזה אני מתכוונת כשכתבתי לדבר אל קיר

03/08/2011 00:10

יהלה אוקיי קוראים לך יהלה סליחה שאולי כתבתי איילה אני מתנצלת.
אין לי מושג למה את מתכוונת שאגיב ???????? אני ממש לא מבינה !!!!!!!!! ותודה לאל שלא קראתי כשאת אומרת לי "לדבר אל הקיר" תודה לאל!!!!!!!!!! זה מעליב את לא חושבת כך – ???????
לדעתי הדו שיח הזה בינינו הסתיים !!!!!!!!!!!

שיהיה לך יום נפלא בקי

03/08/2011 09:23

אני לא מבינה…את אומרת לי שהדו-שיח הסתיים בינינו ואז כותבת לי בקיר שאני אסביר לך?????O.o

03/08/2011 20:16
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך