♥love story♥
סורי עם זה פרק קצר.. :( בהמשך הסיפור יתחיל להיות יותר מענין.. מקווה שאהבתם, ואני ישמח לביקורת!

אין בנות שהם לא יפות – יש בנים שהם עיוורים. ~פרק 2

♥love story♥ 15/06/2015 666 צפיות אין תגובות
סורי עם זה פרק קצר.. :( בהמשך הסיפור יתחיל להיות יותר מענין.. מקווה שאהבתם, ואני ישמח לביקורת!

הבטתי בו במבט עצוב, הוא רק הביט ברצפה ושתק "די, נוו רוי!" אמרתי וניסיתי להוריד מפניו את ידיו, הוא הביט בעני ביסודיות, לעולם לא הביטו בי באותו המבט, זה היה מבט מקפיא, עצוב, עצבני…
התקרבתי לפניו ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים, הוא העלה על פניו חיוך מתוק וחיבק אותי "את לא תיפגעי בי?" הוא שאל בקול שקט, עשיתי פרצוף וצחקתי "אתה כבר יודע את התשובה.. כבר אמרתי לך, רוי.. אני לא מסוגלת לעשות דבר כזה.." אמרתי, הוא הגדיל את החיוך, אני צחקתי "הנה החיוך שאני אוהבת.." לחשתי והתקרבתי לפניו לאט לאט, הוא גיחך "אני אוהבת אותך, רוי" אמרתי, רוי הביט בי במבט ממושך, ושוב הרגשתי קפואה "גם אני אוהב אותך.." הוא אמר, נאנחתי אנחת הקלה. הוא הצמיד את שפתיו אל שפתי, הרגשתי הרגשה נהדרת, פתאום, כמעט ונמסתי לו בידים, הוא ליטף את גבי, נרעדתי מהנאה. רציתי עוד, עוד הרבה יותר.

הוא ניתק את שפתיו משפתי והביט בעני, הפעם זה היה מבט שונה, מבט רך ואוהב.
"אני אוהבת אותך כל כך.." אמרתי, כולי רוצה אותה, רוצה את כל כולו, שהיה רק שלי, רק שלי!
"גם אני אותך, מאז ומתמיד.. מאז שראיתי את העניים שלך בפעם הראשונה, ידעתי שאת תהיה המיוחדת שלי, שאת תהיה שלי.." הוא לחש בקול שגירה אותי יותר מתמיד. עכשיו ידעתי שהוא רק שלי, שהוא המיוחד שלי! שאני חשובה לו יותר מהכול, שהוא דואג לי ואוהב אותי איך שאני…

***
נכנסתי לחדרו "הרבה זמן לא הייתי פה.." מלמלתי והבטתי בחלל החדר ביסודיות, הוא חייך "כאת לא היית פה.. הספקתי לקנות מיטה זוגית חדשה.. היא ממש נוחה, את יודעת.." הוא הביט בי וקרץ "רוי!" צחקתי, הוא צחק אחרי "אני צוחק.." הוא אמר והרים את ידיו באויר כאילו לא עשה כלום. התיישבתי על מיטתו "תתחדש, דרך אגב.." אמרתי ונשכבתי אחורה, הוא הנהן "רוצה לישון אצלי?" הוא עשה פרצוף מתחנן, צחקקתי. רציתי לישון אצלו, ממש רציתי. "לא נראה לי.. אני צריכה לעזור בבית, אולי פעם הבאה.." אבל ידעתי שהוא רוצה יותר ממה שאני רוצה, וידעתי שכשהוא ינסה.. אני כבר לא ירגיש מוגנת לידו.
רוי הביט בי במבט מוזר "היי.. מה יש?" הוא שאל והתיישב לידי, התיישבתי בחזרה "כלום, אני סתם–" "אושר.. זה לא סתם.. אני מכיר אותך מספיק טוב.." הוא אמר והביט בעני "אני רק.." לא רציתי להגיד לו אתזה, חשבתי שהוא יפגע.. "אושר.. עם את לא רוצה אז אני לא יעשה אתזה.. " הוא אמר.
איך הוא ניחש?
חיכתי אליו חיוך קטן "אתה מדהים, רוי.." אמרתי בשקט, הוא חייך בחזרה ונתן לי נשיקה במצח "אהובה שלי.." הוא לחש. נשכבתי שוב אחורה והבטתי בתקרה "טוב.. אני ישאל את אמא שלי.." אמרתי, הוא הנהן והביט בי……. "אה, עכשיו?" צחקתי, "כן.. נוו!" הוא צחק אחרי.
♥♥♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך