"אין טיפשות בגן עדן" – פרק 3

23/04/2015 693 צפיות אין תגובות

"אין טיפשות בגן עדן"- פרק שלישי.
למה הפכתי? אני חייבת מקלחת. בעצם עדיף אמבטיה ארוכה.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
כבר עשיתי הכול, התקלחתי ,התבשמתי שמתי לק, עשיתי מחליק פתחתי את החלון בשביל שהריח של העובש יברח .. נשאר לי רק להדליק את הפלאפון
מה שחששתי ממנו יותר מכל. האייפון הבודד שלי נח על השידה חיכה שאני אשתמש בו סוף סוף או לפחות אמכור אותו למישהו כדי שירגיש שימושי .
במחשבה שנייה אם אני רוצה לפתוח דף חלק כמו שלילי אמרה, זה לא אמור לעניין אותי בכלל. אני יודעת מה אני אעשה, מחר שאני אהיה עם לילי בקניון אני אלך להחליף למספר חדש בדרך.
מי שאני ארצה שישיג אותי, ישיג אותי. הסתכלתי על השעון … השעה הייתה 00:45 הרעב של הלילה תקף אותי, ירדתי למטה בתקווה שאימא שלי והחבר החדש שלה לא ערים ..
אני לא מבינה מה אימא שלי מוצאת בו אבל פעם אחרונה שהבעתי את דעתי בנושא לא קיבלתי כסף חודשיים שלמים והרגשתי את זה בכל חלקיק בגופי .. אז עדיף שאני אסתום את פי.
התגנבתי למטבח, אספתי כמויות של אוכל לחדר ונרדמתי אל תוך "זגורי אימפריה".

"קחי תמדדי את זה" אמרתי ללילי עם חיוך על הפנים, כבר שעה שאנחנו מחפשות בגדים ללא הצלחה.
הצלחתי לקום הבוקר מהמיטה עם אנרגיות חדשות, שמתי סוף לתמי הממומרת ואפילו הצלחתי לחייך לדוד הבוקר, החבר החדש של אימא שלי
כמובן שחייכתי אחרי שעקצתי אותו עם הערה צינית .. אבל למי אכפת זה מעל ומעבר.
"תביאי לסבתא שלך למדוד את זה" אמרה בפרצוף עצבני
"למה זה ממש יפה, הייתי מתחתנת בשמלה הזאת " צחקתי בקולי קולות, התגעגעתי לצחוק הכנה הזה ..
" אני לא יודעת מה נכנס ב- M&H אבל אני אשלח להם מכתב עם כל התלונות שלי , דווקא שאני צריכה את הבגדים היפים שלהם הם מביאים לי את זה"
"חוק מרפי ביץ', בואי לשוק אני בטוחה שנמצא שם יותר ממה שיש פה".
"חה,מצחיקה" אמרה בציניות ..
" את יודעת עד כמה אני רצינית !" אמרתי בחיוך .. "באלי גלידה.. בואי נלך לקנות!!"
"אני מזמינה, כמה זה ביחד?" שאלתי את המוכר החתיך .. לא ראיתי אותו לפני, כנראה שהוא חדש.
"האמת, אני מוכן לווותר לך על החשבון אם החברה היפה שלך פה תסכים להביא לי את המספר שלה" פלרטטן לא קטן חשבתי לעצמי .. לילי שיחקה עם האצבעות, סימן לכך שהיא מסמיקה בתוך תוכה.
"תביא לי דף ועט" אמרתי בחיוך ערמומי .. המוכר החתיך הלך להביא .. "מה את עושה?" אמרה לילי בפרצוף מופתע
"זה שאני רווקה ושבורת אהבה לא אומר שגם את צריכה לעבור את זה" אמרתי תוך כדי שאני עוצרת אותה מלשחק באצבעותיה .. "חוץ מזה את משחקת עם האצבעות, סימן שהוא מוצא חן בעינייך"
"אוקיי , 22 .. לי היפה מהקניון", אמר בקול את מה שכתב .. "להשאיר אתכם לבד?" הרגשתי כבר גלגל חמישי, "אל תדאגי .. איך אמרת שקוראים לך?" "תמי,ולא אמרתי"
"תמי, את גם נאה + אני יכול להכיר לך חבר ונצא ארבעתנו .. " "לא תודה, תום אני לסבית" לין צחקקה לה
"אה באמת .. לא רואים" "איך לסביות אמורות להיראות?" אמרתי בקול עצבני ופגוע .. "לא .. ממ .. פשוט .. לא נו .. " אמר תום בגמגום
"לא .. ממ ..פשוט.. תירגע לפני שלא תהיה לך פגישה עם היפה מהקניון .. כל זה צריך לעבור את האישור שלי" לי המשיכה לצחקק לה
"לא בסדר .. סליחה אני אשתוק דיברתי יותר מדי, אז אני אתקשר אלייך היום בערב לי, יום מחויך שיהיה לך" לי הסמיקה והפעם לא הצליחה להסתיר את זה והתקדמנו לנו לזארה ..

אחרי 3 שעות של חיפושים מצאתי מה ללבוש קניתי חצאית שהיא גם שורט בצבע גוף , גופיית בטן לבנה אני אלבש את זה עם העקבים השחורות שלי.
הוספתי מספרי פלאפון של מי שאני באמת רוצה .. הוסיפו אותי לקבוצה בוצאפ של החברים הקרובים שלי ביניהם לי שכבר הספקתם להכיר,
ספיר שהיא גם חברה טובה קצת ביישנית וסגורה אם לא מכירים אותה .. אבל ברגע שהיא נפתחת, זה עד הסוף.
מור המשוגעת, שזורמת אותי בכל דבר שאני ארצה לעשות .. כל אחד צריך מור בחיים שלו,
שון שהוא הידיד הכי קרוב אליי, שהייתי בטוחה שמרוב שהוא כלכך קרוב אליי יש לו איזה קראש אליי .. אבל הוא גילה לי קיץ שעבר שיש לו כבר קראש, על מישהו
הוא נמשך לגברים .. רק אני ולי יודעות את זה, בחיים לא הייתי מנחשת .. הוא מהבנים החתיכים האלה שכל הבנות רוצות, גם אני רציתי אותו כשרק הכרתי אותו
הוא מהבנים האלה שזה פספוס שהם לא נמשכים לבנות. בכל זאת הוא מדהים ואני מקבלת אותו כמו שהוא, בדיוק כמו שהוא מקבל אותי כמו שאני.
יש את דן ואת דור שהם כמו שמשון ויובב של החבורה .. הם צמד חמד מצחיקים שאי אפשר להישאר אדישים לידם, תמיד יודעים איך לגרום לי לחייך ..
קבענו מחר כולנו ללכת לים, אני שמחה שיש לי אותם בחיים שלי. עוד שבועיים אנחנו עולים לתיכון, כולם אומרים שתיכון משנה הכול
אבל אני יודעת ששום דבר לא ישנה את זה .. אנחנו זה לנצח.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך