"אין טיפשות בגן עדן" – פרק 5

23/04/2015 713 צפיות אין תגובות

"אין טיפשות בגן עדן"- פרק 5:
"תחלמי לקבל כסף השבוע" אימא צעקה לי, היא שונאת שאני מתנהגת ככה ליד אורחים. "אל תדאגי יש לי" צעקתי בחזרה והתחלתילהתארגן.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
"חבל שאני לא לסבית, הייתי עושה אותך" אמרה לין בחיוך ערמומי ונכנסה לחדר שלי ..
"אפילו לא תנסי להיות? בשבילי?" אמרתי וצחקתי ..
"אני שמחה שאת מאורגנת ואני לא צריכה לחכות לך, אגב מי זה החתיך הזה שיושב לך בסלון?"
"איך זה שתמיד שאת אומרת אגב, זה לא קשור למה שאמרת לפני" צחקתי לי ..
"אל תעבירי נושא,נתחלק בו .. נו מיזה? "
"איזה נתחלק, אני לא נוגעת בו במקל .. הוא האחיין של הדייר הלא רצוי שיושב לי בסלון" אמרתי בקול עצבני.
"דוד ??????? :O" לילי הופתעה .. "איך יש לו קשר לראש ביצה הזה?" לילי ידעה בדיוק למה אני לא אוהבת את דוד הזה, וחשבה עליו אותו דבר. הוא מתנשא, הוא חושב שהוא יכול לגור פה בבית
ולקבל את התפקיד של בעל הבית. הוא משעמם , הוא שתלטן! ומגיע לאימא שלי יותר. אה ונוסף להכל הכרס שלו תופסת לי מקום בבית.
"כןכן" עניתי לה ..
"אוי, אז אני פורשת .. טוב יאלה בואי נצא כבר כולם מחכים כבר למטה"
כל כך לא היה באלי ללכת .. אבל הכרחתי את עצמי, בשביל שוןשון.
לילי מזגה לעצמה לשתות לפני שיצאנו "את יכולה למזוג לי גם" מתן צעק מהסלון .. לילי מזגה גם לו , "את בטוחה שאת חברה של הממומרת הזאת שלידך ? ציפיתי שתשפכי עליי את הקולה" אמר ללילי.
חטפתי מלילי את הכוס ושפכתי עליו, "אני פה להגשים לך את הציפיות" אמרתי בחיוך, הוא היה מופתע. "מה את עושה משוגעת?????" מתן צעק עליי. "בואי לילי מחכים לנו בחוץ" ברחתי לפני שיספיק להחזיר לי.
"תמי את משוגעת!!!!" אמרה לילי תוך כדי שהיא צוחקת "מי הוא שיקרא לי ממומרמת, דפוק הזה" אמרתי בעצבים. "דפוק דפוק, אבל חתיך " אמרה. :"מה שתגידי"
ראיתי את כולם וחילקתי מסטיקים ,לדן לא נשאר, כמובן שהוא לא עבר על זה בשקט וניסה לחטוף את שלי .. ככה שמצאנו את עצמנו משחקים תופסת תוך כדי שאני עם עקבים
עד שהמונית הגיעה.צחקתי בלי הפסקה. חבל שלא יכולנו להישאר רק אנחנו , כל החבורה וזהו לא רוצה לראות את כולם במסיבה, במיוחד לא את טל.

כשהגענו היה כב 11 חצי מה שאומר שכולם כבר היו.. קפצתי על שוןשון הוא היה כלכך חתיך, אוף למה הוא לא יכול להימשך אליי וזהו .. היינו יכולים להיות זוג מושלם
הוא מושלם, אני יודעת שבחיים הוא לא היה גורם לי לבכות. "איך אני שמח שבאת תומתום", שון תמיד חושב שאני אתרגל לכינוי המכוער שהוא הדביק לי , הוא טוען שזה מורכב מתמי .. אבל אני חושבת
שזה מורכב מהמילה טמטום, מה שלא חסר לי בכלל. "נראה לך שהייתי מפספסת את זה?" אמרתי בחיוך אמיתי הפעם .. שלא חשבתי אצליח להוציא מעצמי בכלל.
"נו איפה הוא?" שאלתי אותו כי כבר לא הצלחתי להתאפק. " ששש תומתום שלא ישמעו אותך" שון היה לחוץ. "ישמעו מה, שאלתי רק איפה הוא, "
"הוא עדיין לא הגיע" דיברנו על רון .. הקראש של שון שמזמן הפך להיות כבר למשהו רציני. הם הכירו במסיבה ששון יצא אליה, ומשם היסטוריה .. רק אני ולי יודעות עליו.
"אני חושבת שאתה טועה" אמרתי בחיוך בזמן שהסתכלתי על רון נכנס למסיבה .. "כוסעמק אני לחוץ, להסתובב עכשיו?" הרגשתי את הלחץ שהיה לשוןשון בגוף.
"אין לך ממה להיות לחוץ .. לכו תעשו סיבוב בחוץ בלי שאף אחד יראה אתכם .. ותחזרו ששבעתם שובבים" אמרתי והפלקתי לו בתחת בקטנה.
"אני חולה עלייך" אמר בחיוך ונתן לי נשיקה ארוכה על הלחי.
פתאום התנגן השיר שלי .. לא יכולתי להישאר אדישה והתחלתי לרקוד עם מור המשוגעת שלי, רקדנו בלי הפסקה .. עד שהתייבשתי והייתי חייבת לשתות.
הסתכלתי על הבר וחשבתי אם כדאי לי לשתות אלכוהול אחרי הפעם האחרונה ששתיתי ביום הולדת שלי וזה נגמר לא טוב.
"אני רוצה קולה" , החלטתי שאני לא אשתה הערב.
"מה מילת הקסם" , הברמן המעצבן שאל.
" מהר,אני צמאה" שונאת שחופרים לי ..
הגיש לי את הקולה, "את יכולה לבוא אליי ואני אלמד אותך קצת נימוסים, או גם דברים אחרים" ידעתי למה הוא מתכוון .. אבל הוא היה נראה בן 30 איך נתנו לו להיות ברמן בכלל?
"אתה בטוח שזה עובד בכלל שם למטה ? סבא?" לקחתי את הקולה וחזרתי לרקוד.
פתאום הרגשתי שמישהו אוחז לי ביד .. הסתובבתי זה היה איך לא , טל. "אפשר שנדבר ?" עמדתי במקום בלי לזוז, בהלם שאני רואה אותו. רציתי שיצבטו אותי , רציתי שירימו אותי ויניחו אותי בחדר שלי ושאני לא אצא משם
כל הרגשות התבלבלו לי, הבטן שלי התהפכה רציתי לברוח משם.. אבל הכי רציתי זה להמשיך להחזיק את הדמעות .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך