אני עשיתי פרק כפול עם פרקים ענקיים כי אני לא כתבתי מלא זמן אז תהנו !

אין רק כיוון אחד פרק 5+6

06/11/2012 952 צפיות 4 תגובות
אני עשיתי פרק כפול עם פרקים ענקיים כי אני לא כתבתי מלא זמן אז תהנו !

״מה קרה אשלי ?״ שאלה אותי שחף במבט דואג
״אני בסדר, באמת״ אמרתי לה בלי להסתכל על פניה
״זה הארי…ומיכל?״ היא שאלה כשהיא יודעת את התשובה
״ כן אני לא יודעת מה אני יעשה אני בכלל לא אוהבת אותו אבל כשהסתכלתי לתוך העיניים שלו היה לי משהו ועדיין יש לי שאני לא יכולה לשלוט בו״ אמרתי מודה..
״עם הזמן הוא יתאהב בך ותהיו ביחד״ היא אמרה בקול
״אבל אני רוצה שהוא יהיה עם מיכל!!״אמרתי בטון נמוך אבל היא רק גלגלה עיניים ונראה שהיא הבינה מה עובר לי על הלב
הייתי ממש עיפה והלכתי לישון
-יום אחרי זה-
״איך אני נראת ״ שאלה אותי מיכל כשהביטה על שמלת הסטרפלס השחורה שלה ועקביה הלבנים..
״מדהים״ אמרתי בחיוך מזויף ,מיכל חיבקה אותי ויצאה החוצה ,הארי אסף אותה ואני רק חיכתה חיוך מזויף ומשענתו על משקוף הדלת. כשהם עזבו נכנסתי הביתה בפנים ממורמרות.
הארי אוהב אותי או אותה חשבתי לעצמי אבל צלצול האייפון שלי קטע את מחשבותיי ״הלו״ אמרתי ״היי קוראים לי אמבר ואני אחראית אל פגישת המחזור של יסודי בבית הספר מחר _____כאן אשלי?״שאלה אותי אמבר ״כן אבל לא צריך להגיד כתובת אני יודעת איפה זה״ שיקרתי מקסימום אני ימצא עם JPS .
ניתקתי והתקדמתי לעבר הארון בגדים שלי לבחור לבוש למחר , בבית הספר הייתי הילדה המכוערת ככה היו קוראים לי ״מכוערת״ כל יום היו צועקים לי כשאני עוברת במסדרונות במיוחד ניקול והשפוטים שלה . היה אחד שהייתי מאוהבת בו קראו לו ניק , אני כל כך אהבתי אותו ! אבל הוא היה מאוהב עד מוות בניקול , לא יכולתי להאשים אותו היא הייתה מושלמת אבל היא …..היא עשתה הכל כדי לגרות אותי , הכל! עכשיו כולם ידעו את אשלי ג׳ייג׳ החדשה !!
החברים שלי היו…טוב מה אני צוחקת לא היו לי חברים אפילו הילדים שהם בתת רמה ענקית צחקו עליי!
קטע את מחשבותיי עוד פעם צלצול אבל הפעם בדלת וואו אני חשבתי 5 שעות!!
״היה מדהים״ אמרה מיכל ישר כשפתחתי לה את הדלת אבל רק שחף הבינה אותי !
חייכתי חיוך מזויף וסימנתי לה לשבת על הספה כדי לספר לנו הכל ..
״טוב אז הוא לקח אותי אותי להחליק על הקרח וזה היה כזה רומנטי החזקנו ידיים ואחרי זה הלכנו לאכול ביחד ואכלנו פסטה וגלידה וכמעט התנשקנו אבל הוא יתחמק ״ מיכל אמרה את המילים האחרונות בפנים עצובות . הרגשתי בתוך הלב שלי מין הקלה כל שהיא . ״ אומיגאד הוא כזה רומנטי״ אמרתי וחייכתי חיוך ענקי מזויף עם הרמת גבה ״מי יודע אולי מחר את תכירי מישהוא אהמ..ניק״ מיכל אמרה וחייכה ואני רק הסמקתי ״חחח טוב יאללה בנות אני הלכתי לישון ״ מיכל אמרה ודנה סימנה סימן כזה שאומר גמאני והן הלכו לחדרים שלהם . ״ מתי תספרי את האמת״ שאלה אותי שחף״אף פעם מיכל והארי נועדו זה לזה !״ ושחף גלגלה עיניים ״ טוב עם את חושבת ככה מחר את באה איתי ליום כיף באיזה שעה הפגישה ?״ שאלה שחף ״ שמונה בערב , אז בעשר בבוקר את ואני יוצאות לקניון!!״ אמרתי כעובדה והיא רק חייכה והלכנו לישון .
-פרק 6-
קמתי בבוקר ומיד פתחתי את הארון שלי כשאני מחפשת מה ללבוש ,בסוף החלטתי ללבוש שורט ג׳ינס וגופיה לבנה ועקבים בצבע אפרסק אבל לא גבוהים … שמתי פודרה ,מסקרה וגלוס שקוף נוצץ.
יצאתי מהדלת ושחף הייתה כבר מוכנה היא לבשה גופייה עם הדפס של לונדון ושורט ג׳ינס שחור גבוה יחד עם נעליי עקב כמו שלי רק בצבע לבן , היא הייתה מאופרת בגלוס ורוד עדין ובמסקרה שחורה .
יצאנו מהבית ונכנסנו לאוטו של סבא שלי שלמזלי היה אוטו חלומי ונסענו לקניון.
״וואו ״ אמרתי ברגש כשאני מנסה לעכל את הגודל של הקניון ״ בואי כבר ״אמרה לי שחף ורצנו לעבר החנויות . בסוף בחרנו לי שמלת סטרפלס בצבע ורוד בהיא ונעלי עקב גבוהות מאוד בצבע שחור עם פפיון ורוד בהיר . נכנסנו למספרה ושחף בחרה לי תספורת ואני לא ידעתי איזה הספרית שמה לי מכסה לעיניים כי שחף בקשה ואת הדבר הזה ששמים על הגוף כשמספרים וחיכיתי בערך שעה עד שהיא תסיים לספר אותי . ״סיימתי״ אמרה הספרית והורידה לי את הדבר ואת המכסה … ״ וואו״ אני ושחף אמרנו ביחד היה לי שיער חלק עם גוונים בלונדינים שתופסים את רב השיער ומתאימים לעיניים הכחולות שלי … הפוני שלי היה לצד והרגשתי מדהים נתנו לה כסף ויצאנו להמשיך את המסע שופינג שלנו .
אכלנו לצהריים פיצה ואחרי זה חזרנו הביתה …. השעה הייתה שש בערב . התחלתי להתארגן.
שמתי את הבגדים שקניתי עליי ולבשתי עגילי חישוק גדולים בצבע שחור ובשאר החורים שלי שמתי חישוקי כסף קטנים . הלכתי להתאפר , שמתי אודם בצבע אדום , מסקרה שחורה ,עיפרון שחור ופודרה עם סומק בצבע חום בהיר לבשתי את הנעליים וכשסיימתי להתארגן השעה הייתה כבר שבע וחצי !
זה הזמן הכי קצר שהתארגנתי בו ! יצאתי מהדלת של החדר כשמיכל , דנה ושחף הסתכלו אליי במבט של אומיגאד זאת היא ? חחח חייכתי ויצאתי אל עבר האוטו של סבא שלי . נכנסתי ונהגתי עם הJPS לעבר האולם בבית הספר בו אנחנו מתכנסים
– בטקס-
אני האחרונה שמציגים אותה להיות רגועה אמרתי לעצמי ונשמתי ״קבלו את ניק מורג ״ אמרה האשה ויצא נער נאה ומושלם הניק שאני אוהבת וכולם מחאו לו כפיים כולל מישהי יפה אבל מכוערת שהייתה מוכרת לי .. ניק התיישב במקומו . ״קבלו את ניקול פייג׳״ יצאה הנערה היפה-מכוערת זאת ניקול איך לא ידעתי , כולם מחאו לה כפיים , היא לבשה שמלת מיני מנומרת ועקבים אדומים עם אודם ורוד מוגזם ומלא איפור ,בעעע! ״ קבלו את אשלי ג׳ייג׳ ״ אמרה האישה וכולם חייכו בכוונה שהם מתכוונים לצחוק כולל ניק שניקול ישבה לידו . יצאתי לעבר הבמה כשאני נראת כמו שאני אשלי ג׳ייג׳ בחדשה !
כולם הביטו בי במבט של ווואווו והתחילו למחוא כפיים חוץ מניקול .
גמאני לא האמנתי שאני אראה ככה מתישהו וירדתי בעדינות על המדרגות המובילות אל הכיסא שלי
כולם התחילו לשאול אותי שאלות … אחרי הטקס הקצר שהיה לנו הלכנו לאזור הכיבוד ..
״היי״ אמר קול מאחורה ..הסתובבתי זה היה …


תגובות (4)

תמשיכיי אייזה פפרק מהממם ותקראי את שלי

07/11/2012 13:56

יאאאאווווווווווווווווווו לא שמתי לב שזה יצאא תמשיכי דחוףףף !!! מחכה להמשךך♥♥♥♥

07/11/2012 14:10

חחחח אני עכשיו כותבת ותודה אתן מדהימות !!!!

07/11/2012 23:25

ודירקשנית בסתר אני קוראת את שלך (:

07/11/2012 23:27
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך