סורי שלא כתבתי מלא זמן היו לי מלא עבודות ובחנים אבל עכשיו אני יעשה יותר...

אין רק כיוון אחד פרק 9

12/11/2012 1045 צפיות 2 תגובות
סורי שלא כתבתי מלא זמן היו לי מלא עבודות ובחנים אבל עכשיו אני יעשה יותר...

-נקודת מבט רגילה של אשלי-
חזרתי הביתה עם חיוך על הפנים וכמובן שהתחילו לשאול אותי שאלות ״איך היה מה עם ניק?״ שאלה אותי מיכל וסיפרתי לדנה שחף ולמיכל הכל. והלכתי לישון עם חיוך על הפנים..
-יום אחרי-
שמעתי צלצול בדלת פתחתי , זה היה הארי..
״אני צריך לדבר איתך״ הוא אמר לי ואני הכנסתי אותו לבית וסגרתי את הדלת..
התיישבנו על הספה בסלון והוא רצה לדבר אבל צלצול הפלאפון שלי קטע אותו..
״היי אמא , כן אני בסדר״ אמרתי וכשדיברתי קראתי למיכל שהארי פה..
״היי הארי ״מיכל יצאה ונישקה אותו והוא לא זרם בדיוק אני עשיתי את עצמי לא רואה אבל עדיין הייתי עצובה בלב . סיימתי את השיחה והארי ומיכל נכנסו לחדר שלי ושלה ..
ניתקתי את השיחה עם הוריי והתקשרו אליי עוד פעם . ״הלו״ עניתי ״היי זה ניק רוצה ללכת לאכול ארוחת בוקר ?״ הוא שאל ״אמ..כן סבבה אז עוד כמה זמן לצאת ?״ שאלתי ״חצי שעה..״ הוא ענה
״טוב ביוש ״ אמרתי ״ביי ״הוא אמר וניתק רציתי להכנס ולהתארגן אבל מיכל הייתה נעולה עם הארי ניסתי לא לבכות אבל בסוף התקשרתי אליה. ״מיכל תפתחי לי את הדלת !״ אמרתי בכעס
״טוב טוב ״ היא אמרה ופתחה אותה ״למה את צריכה?״ היא שאלה אותי ״יש לי דייט עם ניק״ אמרתי והעפתי מבט לעבר הארי ״מה ?״ הוא שאל אותי ״אני צריכה להתלבש ״ אמרתי לו בתוקף ״טוב ״ הוא ענה יצא מהחדר והתיישב על הספה
-נקודת מבט שלי הארי –
״תאחל לי בהצלחה ״ אמרתי לזאין ״בהצלחה אבל גם לי , יש לי היום בערב דייט כפול אני עם דנה ולואי ושחף גם .״ ״אז בהצלחה ״ אמרתי בחיוך ויצאתי לעבר הדירה של אשלי וחברותיה .
צלצלתי בפעמון ..אשלי פתחה לי ונראתה מופתעת . ״היי , אני צריך להגיד לך משהו״ אמרתי לה כשליבי פועם בחוזקה אני רציתי להגיד לה שאני מאוהב בה רציתי להגיד שאני אוהב אותה.
התיישבתי על הספה ואשלי התיישבה אחרי באתי להגיד לה אבל צלצול פלאפון קטע אותנו .
אשלי הוציאה את האייפון שלה ודיברה עם הוריה , לפחות זה לא ניק. ״מיכל ״ היא צעקה למיכל שתצא מחדרה כדי שתבוא לפגוש אותי , התאכזבתי רציתי לדבר עם אשלי ולא עם מיכל.
נכנסנו לחדרה של מיכל ובדיוק באותו הזמן אשלי קיבלה עוד שיחה בפלאפון . גם מיכל קיבלה שיחה מאשלי שתפתח לה , שמחתי רציתי לראות את פניה של אשלי שוב . ״למה את צריכה להיכנס״ שאלה מיכל. ״דייט עם ניק״ אמרה אשלי והביטה עליי לשנייה אני חייכתי אבל בתוכי אני כל כך הייתי עצוב .
-נקודת מבט רגילה של אשלי-
יצאתי מחוץ לדלת לאחר שסיימתי להתלבש .. גופייה לבנה וחצאית גבוהה שחורה עם נעלי בובה עם עקב לא גבוה בצבע לבן שחור . שמתי גלוס ורוד ומסקרה . יצאתי החוצה כשניק מחכה לי .
זהו אשלי , הגיע הזמן לשכוח את הארי !


תגובות (2)

משיכי ממש יפה

12/11/2012 12:04

תמשיכי! XD

12/11/2012 12:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך