^-^Your Death
בהרשמה הקודמת שהעלתי לא היו כל כך הרבה דמויות אז החלטתי להפסיק. סיפור אהבה רגיל, וזהו ^_^ אשמח לתגובות.

אין שם בנתיים- בבקשה כנסו – הקדמה+הרשמה

^-^Your Death 20/11/2014 929 צפיות 6 תגובות
בהרשמה הקודמת שהעלתי לא היו כל כך הרבה דמויות אז החלטתי להפסיק. סיפור אהבה רגיל, וזהו ^_^ אשמח לתגובות.

הקדמה:
סיפור אהבה על נערים בפנימייה.
סיפור אהבה על כל מה שקורה לנערים בתקופה של ההתבגרות בפנימייה.
כמו בכל סיפורי האהבה: אהבות,אכזבות,נקמות,אויבים,חברים ומה שביניהם :)
——————————————
הרשמה:
שם:
שם משפחה:
גיל:
אופי:
מראה:
רקע:
משפחה:
משהו להוסיף על הדמות:

בהצלחה לנו!


תגובות (6)

שם:קיילי
שם משפחה:אדוורדס
גיל:18
אופי:חכמה,שתלטנית
מראה:שיער שטני,עיניים ירוקות,גבוהה
רקע:אבה ואמה נפטרו דודתה גידלה אותה שנתיים בבית קטן ואחר כך נפטרה בהלוויתה של דודתה ניגשו אנשי המשטרה ורשמו אותה לפנימייה
משפחה:אין משפחה
קיילי מתעלמת מאנשים שלא רוצה להיות איתם בקשר!

20/11/2014 18:43

שם:אלכס
שם משפחה:ווקר
גיל:16
אופי:מעצבן,בעל לב רע
מראה:שיער חום,עיניים חומות,גובה:בינוני
רקע:הוריו התעלמו ממנו מאז גיל 10 ולא התענינו בו כלל ושלחו אותו בגיל 16 לפנימייה
משפחה:ליאן וליאו הוריו אחים אין
לאלכס קשה להתחבר לאנשים

20/11/2014 19:02

שם:אדם.
שם משפחה:ג'ונסון
גיל:17
אופי:חכם,חשדן,חמקן ומה שאת רוצה.
מראה:שיער שחור חלק עם פוני פונה לצד ימין עיניים ירוקות בוהקות ממוצע.
רקע:בגיל 8 אמו נחטפה וגילו במעבדה שהיא מתה ובגיל 16 אביו ברך כי אמר שהוא הולך לצבה חודשיים אחר כך גילו שאביו מת עקב יריה של חבר שלו בגבו ואחר כך הועבר לפנימייה. נוסף על כך הוא מהיר מאוד מאוד.
אשמך לקרוא.

20/11/2014 19:03

שם: סאם קרו
גיל: 16 וחצי
אופי: מרוחקת, שקטה, חכמה מאוד, ממש גאונה, לא מרבה לדבר אבל כשהיא מדברת היא מדברת ישר ולעניין ותמיד אומרת את מה שהאחרים לא מעיזים להגיד. אף אחד לא רוצה להתעסק איתה או להרגיז אותה ושומרים ממנה מרחק, והיא שמחה על המרחק הזה. היא אוהבת לשלב כל מיני חומרים מסוכנים לצפות בפיצוץ או בתגובות שלהם בזמנה הפנוי והתחביב המוזר הזה מרחיק ממנה את הבנות, אבל היא חברה טובה של הבנים כי היא משחקת איתם כל הזמן כדורסל וממש טובה בזה.
היא מתלבשת בצורה פריקית שמלחיצה אחרים והרבה פעמים היא מסתבכת כי היא אומרת דברים לא מכובדים למורים, עוקצת אותם וצוחקת עליהם כשהם אומרים משהו לא נכון או משהו שלא לטעמה.
מראה: שיער שחור ארוך וחלק, עיניים כחולות בהירות, כמו ברק. רזה, גבוהה ויש לה עור בהיר מאוד.
לובשת בעיקר בגדים שחורים, עם ניטים ומגפיים צבאיות שחורות גבוהות. לפעמים היא מכניסה משהו צבעוני בלבוש שלה.
רקע: היא נולדה בשכונה מעורבת שגרו בה המון שחורים. שכונת עוני מעורבת כזאת, בעייתית.
היא סומנה כבעייתית עוד מההתחלה כי היא תמיד אמרה כל מה שעלה בדעתה ועקצה את כולם. היא הייתה שונה תמיד והתרחקה מאנשים.
בכיתה ז' היא הסתבכה עם חבורה של בנים שסחטו אותה במשך שנה שלמה, ובסופו של דבר היא רצחה אחד מהם.
מבוהלת לחלוטין היא ביקשה מאמא שלה שתיקח אותה לפנימייה לפני שיתפסו אותה, ואמה שלחה אותה לפנימייה רחוק משם.
מאז היא בפנימייה.
משפחה: אמא שלה, אחיה הגדול והמכור לסמים, ואחיה הקטן בן העשר שהיא דואגת לו תמיד.

20/11/2014 19:10

    אם לא אכפת לך אני קצת משנה את סוף הרקע שלה, הרצח נשאר אבל ההמשך משתנה קצת
    :)

    22/11/2014 12:16

כל הדמויות שניתנו יכנסו לסיפור :)
ההרשמה היא עד שעה שמונה!
יש עוד זמן!

20/11/2014 19:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך