Justin♥
החלפתי תשם " איתך לנצח..תמיד!♥"

איתך לנצח,תמיד!♥..13 החלפתיי נשמות ♥

Justin♥ 27/11/2013 813 צפיות 2 תגובות
החלפתי תשם " איתך לנצח..תמיד!♥"

פרק קודם:
לי: כפרררררההה! וביי בייב.. היא אמרה בקול כזה של גבר..כאילו ג'סטין נו.. ניתקתי את השיחה ונכנסתי למקלחת להתארגן.. לבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105139752 v

פרק 13:
אכלתי את מה שג'סטין השאיר לי על השולחן ועומר ולי צפצפו לי מבחוץ..הלכנו לטיילת בחוף הים,טיילנו קצת,הלכנו למקדונלס..קניתי בגדים ואז הם לקחו אותי לספא שג'סטין רשם לי שאנחנו נילך.. הגעתי לספא ,עומר ולי הורידו אותי שם..נכנסתי..
'סליחה גברתי איפה נמצא ספא מספר…2254' שאלתי את המזכירה.. 'תעלי לקומה האחרונה,תמשיכי במסדרון ישר ישר ישר..ותפני שמלאה..תהנו' היא החזירה.. עליתי לאן שהיא אמרה..הגעתי לספא וראיתי את ג'סטין שוכב בתוך אמבטייה שיוצא ממנה אדים.. חייכתי אליו והוא חייך אליי בחזרה.. 'אתה מתכוון להזמין אותי?' שאלתי עומדת בחוץ 'לא' הוא השיב.. הייתי מבולבלת.. הוא יצא מהאבטיה,התנגב..והכניס אותי..הוא שם לי מטפחת שחורה על העיניים.. 'אני יוצא..חכי ותעשי מה שאומרים לך' הוא לחש לי באוזן..שמתי את הדלת נפתחת..ג'סטין אומר משהו למישהי..והדלת נתקרת.. האישה שנכנסה לא שאלה יותר מידי שאלות..היא אמרה לי להוריד את המכנס והחולצה..עשיתי את זה כי זה מה שהוא ביקש..שמו לי מין חלוק או שמלה כזאת ארוכה לפי מה שהרגשתי..לא הייתי בטוחה בכלל לאן לוקחם אותי ומה עושים..שמו לי נעליי עקב.. 'זה אמור ליהיות ספא או שאני הולכת עם ג'סטין לעוד איזה אירוע חלוקת פרסים' שאלתי.. 'אני מצטערת קייס,אבל אוס רלי לענות על כלום'.. היא החזריה..והקול שלה היה..היה ממש מוכר..אפילו מאוד!!
ההתחילו לאפשר אותי..ואמרו לי לעצום עיניים..לא רציתי להציץ כי ידעתי שזאת הפתעה אז עצמתי אותן..איפרו אותי והוציאו אותי.. היום מלא מלא מלאאא פאפארצי אבל גם סתמו לי תאוזניים..מה לעזאזאל הולך כאן.. נכנסתי לאוטו..טוב משום מה הרגשתי שאני נוסעת לאינשהוא..התחלנו לנסוע
~כבעור 25 דקות~
סופסוף הגענו..אני מקווה שיש שם אוכל במקום הזה למה אני רעבה..הוציאו אותי מהאוטו והכניסו אותי למין מקום כזה..חדר נו.. והורידו לי את הכיסוי..
אני ראיתי את עצמי בפאקינגגגג שמלת כלה!! ואני כולה בת 17 כןן!!
אליסון (המנהלת של המסע הופעות של ג'סטין believe) הייתה מולי 'אין זמן לשאלות קחי את היד של אבא שלך וצאי' מה לא הבנתי מה רוצים ממני.. ראיתי את אבא שלי בחליפת טוקסידו יפה..לקחתי לו את היד..והתקדמנו לעבר אולם ענקי..עם מזרקות ומלא מלא אנשים..התחלתי להתקדם..ראיתי את בלו (אחשלה) את אמא,אבא,דודים שלי..מלא מלא משפחה..ראיתי את המשפחה של ג'סטין..וג'קסון וג'זי היפים האלו.. הם היו לבושים גם כמו כלה וחתן.. ואז ראיתי את ג'סטין עומד בחופה…עם חליפת יפה כזאת..הוא היה נראה מש בוגר..הגעתי לחופה..
ושילבתי את ידיי בידיו של ג'סטין..לחשתי לו באוזן 'תודה על הכל'.. והוא חייך אלי.. הררב (או כומר תבחרו אתן בכל זאת הם בארה"ב) בירך..ואז הוא של את ג'סטין
'ג'סטין דרו ביבר..תיקח את קייס בינטון לאישה?' 'כן' הוא השיב.. 'ואת קייס בינטון,תקחי את ג'סטין דרו ביבר לאיש' (או מה שזה לא היה חיחיחיחי)..לא ידעתי מה לענות בכל זאת אני רק בת 17 ואני עדיין קטנה לפי דעתי..
לא ידעתי מה לענות..אני כל כך אוהבת אותו אבל אני מצד שני מאוד מפחדת שהוא יעשה לי שוב פעם מה שהוא עשה עם סלינה יכול ליהיות שגם עם בנות אחרות ואז יחשבו שהוא סטוציונר וכל יום הוא יילך למישהי אחרת.. אני אלך עם הלב ולא עם הראש הפעם.. 'כן' עניתי..
הקהל קם והריע.. 'ג'סטין,אתה מוזמן לנשק את האישה 'הכומר\הרב אמר..וג'סטין חייך ונישק אותי נשיקה..דיי התביישתי כי בחיים הורים שלי לא ראו אותי מתנשקת עם מישהו..אבל מה אכפת לי..הוא הבעל שלי ואני אישתו..
ולחש לי באוזן
'אין לך על מה להודות..הבטחתי לעצמי שאני ייתן לאשיתי את הבסט שבבסט' הוא לחש בחזרה ונישק את הצוואר וחיבק אותי..


תגובות (2)

איזה בובים הםםם^
תמשיכייייי

27/11/2013 14:14

כמה דקות רק קמתיי *.*

28/11/2013 00:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך