Justin♥
אני מעלה עוד אחד עוד כמה דקות שיהיה מתח!!
3 תגובות וממשיכההה

איתך לנצח..תמיד!!♥..19!! 3 תגובותת ממשיכההההההההההה

Justin♥ 01/12/2013 958 צפיות 9 תגובות
אני מעלה עוד אחד עוד כמה דקות שיהיה מתח!!
3 תגובות וממשיכההה

לא העלתייי סליחהה היום אני מפצהה אותכןן

פרק קודם:
סלינה גומז..פאקינג סלינה גומז.. אמרה לג'סטין!

פרק 19:
מה ניראה לזונה הזאת שהיטא כאן נאי עדיין לא מבינה.. זתומרת,מותר לה ליהיות כאן..ישראל לא שיכת לי וחבל שככה..אבל בכוונה כאילו?1
'בייב אני לא יענה לה אל תדאגי' ג'סטין אמר לי ולא היה לי מה להגיד פשוט נתתי לו נשיקה בלחי..וואו אני כל כך מוזרה.. ג'סטין קרא לאיזה שומר אחד ולחש לו משהו בואזן ואז ראיתי שכמה מהשומרים של ג'סטין מתאספים סביבנו אז אפשר סוגשל להבין מה הוא רצה מהם.. סלינה התקדמה לעברנו וביקשה תמונה אז קני הסתובב ושאל' ביבר היא ורצה להתטלם איתך לתת לה?' וג'סטין השיב 'לא! היה לה שנתיים איתי להצטלם והיא החליטה שהיא עוזבת אותי בעיה שלה תעיף אותה כמה שרחוק מימני אני ממש לא מוןכל שהיא תהרוס לי את החופשה' וקני עשה כדבריו.. עלינו ללימוזינה שחורה גדולה שבתוכה היה קולה ושתייה קלה,שוקולדים ובונבונירות ותותים..אני וג'סטין היינו לבד בלימו ורק קני ועוטד שומר אחד היה איתנו.. נסענו עד למלון לשנו שאת האמת אין לי מושכ איפה זה כי כמו שאמרתי ג'סטין עשה לי הפתעה.
במהלך כל הנסיעה שהיא הייתה בערך שעתיים ג'סטין לא הפסיק להגניב לי נשיקות לפה וקצת לצואר,להצחיק ואתי ולהאכיל אותי בתותים ושוקולדים..ככה אני ואהבת ואתו ולא שהוא על אלכוהול עוד שנייה אונס לי תאמא של התחת..הוא מאוד מטורלל שהוא שיכור ואתם לא רוצים לדעת עד כמה..בגלל שהז אני ופטי וכמעט כל הצוות שלו מנסים לשכנע אותו שיפסיק ללכת למועדונים או שיילך אבל בתדירות נמוכה כי זה מאוד מאוד מסוכןם בשבילו אבל הוא אפעם לא רוצה ולא מקשיב לנו ולצערי גם היום בערב הוא עומד ללכת אבל אני לא ייתן לו.. 'בייב הגענו' ג'סטין אמר לי וקרע את חוט מחשבותיי.
יצאנו מהאוטו והגענו למלון,בנתיים בקבלה קני והשומר השני (נקרא לו פרד) הזמינו חדרים.. לפרד ולקני אחד ולי ולג'סטין אחד. שאר הצוות בא ברכבים שחורים גדולים והם יגיעו קצת יותר מאוחר כי הם הלכו למסעדה אני וג'סטין לארצינו אני הייתי מותשת מהטיסה הזאת..
'ג'סטין אני לא רוצה שתילך היום למועדות' אמרתי לו בזמן שראשי היה מונח על כתפו (התחבקנו).. 'דיי קייס נו.. את יודעת שאני מכור לזה' הוא אמר והרים לי את ראשו מכתפו.. 'ובדיוק בגלל זה אני לא רוצה שתילך ג'סטין..נמשיך את השיחה בחדר 'אמרתי בקול קריר ועצבני.. הוא יודע תמיד למצוא את הזמן לעצבן אותי ומתי לגרום לי לחייך ולצחוק..רק במקרים של הכעס הוא בא בטיימינג לא נכון.. עלינו לחדר ופרקנו את המזוודות.. יותר נכון אני,ג'סטין שכב על המיטה עם הגב לכיוון הקיר והסתכל עליי… 'חם לי יוו' הוא מלמל כזה והוריד את החולצה.. ניסיתי לא להסתכל, טוב אתם יודעים קוביות וזה *~*
'ג'סטין די אל תלך' אמרתי בזמן שהמשכתי לסדר את הבגדים בארון שבחדרנו..
'קייס אבל את לא אמא שלי מה לא ברור כאן??' הוא אמר בכעס..
'נכון אני לא אמא שלך אבל אני אישתך והגיע הזמן שתקשיב למישהו שבאמת אכפת לך' צרחתי עליו ועזבתי את הבגדים..
הוא עבר למצב ישיבה ואמר 'קייס' ואמרתי לו 'לא לא קייס ג'סטין!! אתה כל פעם הולך למועדונים ושותה,עושה קעקועים בלי סוף.. תסתכל כמה קעקועים יש לך' והצבעתי על היד שלו והוא הסתכל עלייה 'די כבר כל חודש אתה מבזב יותר מ20.000 דולר רק על השתייה המטופשת הזאת במקום לנצל אותה לדברים יותר טובים!! בסדר הבנו שאתה עשיר ושאתה יכול לעשות מה שבא לך אבל לא עם זה בא על החשבון המשפחה! ותאמין לי שיצא לי לדבר עם אמא שלי מספיק פעמים ולהבין שהיא מאוכזבת בדיוק כמוני!! תשתמש בלב שלך ולא בראש שלך כי בלב שלך אתה רוצה ליהיות איתי אבל בראש לא כי בראש יש לך חשפניות אלכוהול קעקועים חברים וכסף כסף כסססףףוכסססףףףף' צרחתי עליו והייתי על סף דמעות..
'אז על מה את רוצה שאני כן יבזבז את הכסף שיש לי קייס?' הוא צרח בחזרה..
'תתרום לכאלו שצריכים,לא הכל אבל תתרום מעט ממה שיש לך..תביא לאמא שלך שתוכל לקנות לעצמה בגדים גם לה מגיע משהו אחרי השנים האלו שהיא גידלה אותך לבד ג'סטין!!'
'זהו קייס סיימת?' הוא שאל..
'לא!! תתרום את הכסף גם לתינוק שיושב לי בבטן כבר חודשיים ומחכה שאני יספר לך על זה שאתה הולך ליהיות אבא' צרחתי עליו,ונכנסתי לחדר אבטיה ונעלתי אותה.


תגובות (9)

אחת

01/12/2013 07:41

שתיים

01/12/2013 07:41

שלוש

01/12/2013 07:41

היננהה, יש לך שלוש

01/12/2013 07:41

ארבבעעע

01/12/2013 07:42

שש וזה סופפייי,
זה מוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווושלם
ואני מצווה עלייך עכשיייו להמשייייך .

01/12/2013 07:42

חחחחחחחחחחחחחחחחחח טועועועועועובבבבבבבבבבבב

01/12/2013 08:02

פרק 20 לא נפתח :(

01/12/2013 09:12

מעמעמעמהמהמהמה רגע שניה אני מעלה שוב

01/12/2013 09:23
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך