איתך לנצח,תמיד!!..♥ 18

Justin♥ 29/11/2013 1280 צפיות 4 תגובות

פרק קודם:
כל כך התגעגעתי למשפחה שליי!! 'ג'סטיןן תודה על הככככללל' אמרתי ונישקתיי אותו

פרק 17:
סופסוף עלינו למטוס אחרי שמונה שעות שהיינו בדיוטי פרי כי ג'סטין הדיביל הזה קנה את שלושת הבשמים שלו, כן כן קורה אתם יודעים.. הוא גם קנה בשמים נורמליים לגברים וכמבון איך לו.. שוקולדים!!
עלינו למטוס וישבנו בווי איי פי והאמת שלא היה אפחד במחקלת ווי איי פי 'בייב למה אין כאן אפחד' שאלתי את ג'סטין כשהתיישבתי בכיסאי. 'כי זה רק לצוות מותק..למה יש בעיה?' הוא שאל כשהוא התיישב בכיסא ליידי.. 'לא' עניתי בחזרה ונתתי לו נשיקה בלחי..המטוס התחיל להמריא וג'סטין שיחרר את החגורה,הוריד נעליים ושם עליי את הרגליים שלו עליי. 'אה חיים שלי ניהתיי כרית אני מבינה?' שאלתי את ג'סטין.. 'חיימשלי תמיד היית כרית' הוא אמר וקם לתת לי צרפתית אבל הזזתי את הראש והסתכלתי עליו במבט כועס כמה דקות.. 'טוב נו מה יש לך?' הוא שאל עצבני.. 'כלוםםם דביללל' אמרתי וצחקתי ונתתי לו צרפתית 4 דקות עד שמישהו נחמד עצר אותו.. 'יאסטין אני אוסה יסחק בפייפון שיך' ג'ייסון אמר.. 'אוו ג'ייס תכיר את קייס..' ג'סטין אמר לו.. 'אלוםםם' ג'ייסון אמר.. 'ג'ייס רוצה לשבת עליי ואני ייתן לך לשחק? יש לך אח קמצן' אמרתי וחרצתי לשון לג'סטין הוא נתן לי מכה קטנה בתחת ונתתי לו בחזרה בחזה.. ג'ייסון עלה עליי וישב לי על הברכיים ושיחק בקאנדי קראש.. עשר דקות אשני יושבת כמו מפגרת וצועקת לג'ייסון 'תעבירר את האדוםם נו ייצא לך כדור שוקולדדד' וג'סטין פשוט בוהה בנו!!
ג'ייסון הלך לפטי לשחק ובנתיים אני שמתי את הרגליים שלי על של ג'סטין.. 'מה יש למה בהיתה בנו?' שאלתי את ג'סטין 'כי…כיי הייתי שמח שאת תיהיה האמא של הילדים שלי..זה היה כל כך כיף לראות אותך עם ג'ייסון..' הוא אמר והתקרב אליי ונתן לי נשיקה,אבל ג'ייסון שוב פעם הפריע לנו וכמובן איך באמצע נשיקתה תשוקתית ג'סטין ייתן למשהו לעצור אותנו..ובמקרה פתחתי עיניים באותו הרגע ופשוט ראיתי את ה"אח האהוב ביותר" תוקע לג'ייסון את היד על הפנים וג'ייסון עמד שם בשוק..אחרי שג'סטין הוריד מימנו את היד ושעדיין היינו באמצע הנשיקה.. ג'ייסון בא מולנו (במתחם בווי איי פי במטוס יש מרחק דיי גדול בין הכיסאות אז לזה התכווונתי..) והוא שאל 'אייך זי לינסק?' וג'סטין עצר באמצע הנשיקה ואמר לג'ייסון 'מדהים' וציחקק.. 'אני אוסה גםםםםםםםם' ג'ייסון צעק..ולא רצינו שהוא יתחיל להעיר את כל המטוס ולעשות התקף לב לטייס אז הושבתי את ג'ייסון על הברכיים שלי ונתתי לו נשיקה בלחי.. 'לא ביחיייייי בפהה ' הוא צעק שוב.. 'שששש טובב' לחשתי לג'ייסון כי רוב הצוות ישן חוץ מסקוטר..מסכן הוא סבב כל הטיסה מסביב לג'ייס..נתתי לג'ייסון נשיקה כזאת יבשה קטנה על הפה.. 'יאמיי טעיים' ג'ייסון אמר שהוא מזיז את ישבנו מצד לצד עליי ומנקה את הפה ( לא שזה משהו מטריד אבל תדמיינו את עצמכם כאילו מזיזים תתחת מצד לצד שאתם עומדים,אז בישיבה…. אוקע..זה כן מטריד 0_0)

~ כעבוד 6 שעותת~

פיינאאליייי ירדנו מהמטוס אבל את האישה שחיכתה לנו ליד המטוס לא כ'כ ציפינו לראות..

'היי ג'סטין'

סלינה גומז..פאקינג סלינה גומז.. אמרה לג'סטין!


תגובות (4)

מה?!?!?!?!?!

29/11/2013 12:05

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כןןןןןןןן אני עוד מעט ימשיך אם יש ךכן סבלנות כי רק קמתייי

30/11/2013 03:38

יש סבלנות, יש,
אבל זה כן מטריייד ..

01/12/2013 07:30

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

01/12/2013 08:03
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך