איתך לנצח,תמיד!..14

Justin♥ 28/11/2013 791 צפיות אין תגובות

פרק קודם:
הקהל קם והריע.. 'ג'סטין,אתה מוזמן לנשק את האישה 'הכומר\הרב אמר..וג'סטין חייך ונישק אותי נשיקה..דיי התביישתי כי בחיים הורים שלי לא ראו אותי מתנשקת עם מישהו..אבל מה אכפת לי..הוא הבעל שלי ואני אישתו..
ולחש לי באוזן
'אין לך על מה להודות..הבטחתי לעצמי שאני ייתן לאשיתי את הבסט שבבסט' הוא לחש בחזרה ונישק את הצוואר וחיבק אותי..

פרק 14:
לא האמנתי בכלל!!! זה היה היום הכי משוגע שלי..אבל בסופו של דבר זכיתי .. זכיתי להתחתן עם האהבה שלי!!
וואו המחשבה שאני נשואה לג'סטין ביבר משגעת אותי..
סיימנו את החתונה אולם ועשינו תסידורים שעשינו..הביאו לנו דיי הרבה כסף אבל ג'סטין שילם מראש לפי מה שהבנתי אז את הכסף שהביאו הוא הכניס לחשבון בנק שלו .. מה מגיע לו הוא ביזבז יותר ממה שהביאו לנו..אני מאוהבתת בועועוו!!!
הלכנו הבייתה..התארגנו והלכנו לישון..
~בוקר~
קמתי בבוקר וג'סטין עדיין ישן.. התארגנתי ושמתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=105351872 .. אנחנו הולכים היום לקנות לי שמלה פשוטה ונוחה כזאת כי לפי מה שהבנתי ג'סטין רוצה לעשות מסיבה..
ירדתי למטה,הכנתי נס וישבתי בסלון לראות קצת טלוויזיה..
'ג'סטין ביבר וכלתו קייס בינטון או בעצם קייס ביבר התחתנו ליל אמש באולם האירועים "פרדייס (גן עדן באנגלית)" והיו שם יותר מכ5000 אורחים,בינהם בליברס שקיבלו הזמנות VIP מהזמר..אנחנו מקווים שיהנו במשך חייהם..המון זמל טוב ועד 120..' קריינית אמרה בטלוויזיה.. 'אני מקווה גם' אמרתי.. 'מקווה שמה' ג'סטין שאל אותי כשעמד מאחוריי ועטף אותי עם ידיו.. קמתי מהספה,ועמדתי מולו..ליטפתי לו את השיער ואמרתי 'מקווה שיהיה לנו טוב יחד..ושלא ניפרד בחיים.כי כיף לי איתך'.. אמרתי..ובכל מילה שאמרתי ג'סטין התקרב עוד ועוד ועוד..וכשסיימתי את המשפט הוא נישק אותי ….
ג'סטין עלה להתארגן,סידרתי קצת את הבית ויצאנו יחד לקנות לי שמלה..
~12:00~
'חחחחח ג'סטיןןןן דייייי' אמרתי בזמן שהוא סיפר לי בדיחה כשישבנו במקדונלס…
'מה אבל זה לא מצחיק' הוא אמר מגחח.. לקחתי שלוק מהקולה והשבתי 'זה כן אני לא סתם צוחקתת דבילוןןןן'..
'ג'סטין לא מצאתי שום דבר יפה..יכול ליהיות שיש לי בבית משהו יפה' ההוספתי..
'רוצה ללכת?' שאל.. 'כן' עניתי..
התחלנו ללכת,היו כמה מעריצות שהצליחו לעזבור את השומרים של ג'סטין..הצטלמנו איתן כי הן רצו שגמאני יצלטם איתם..המשכנו ללכת,הגענו ליציאה..השומרים של ג'סטין עזרו לנו לצאת,יצאנו מהקניון..נכנסנו לאוטו ונסענו הבייתה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך