נונו
ראיתי שהרבה הגיבו ועודדו אותי אז ממש תודה אל תפחדו להגיב ולתת ביקורת אשמח ממש אם תבקרו אותי ומחר אני ימשיך אחר הצהוריים את הסיפור אני מודה למי שאהב או אהבה את הסיפור תודה בפעם המאה יש לי משהו שאני רוצה שתיעצו לי אני באה לכתוב על זה שהוא יבקש לבוא אליה הם יתנשקו הוא יגיד שהוא נפרד מחברה שלו בגללה ובלה בלה בלה (קיטשיות) אני עוצרת את עצמי ולא עושה את זה, לא לעשות נכון? כי אז זה יהיה סיפור שהוא אושר ואושר כול הזמן ולא בא לי אז אני ימשוך את זה?.. אני לא עושה טעות? תודה למעייצים נועה :)

אי אפשר לברוח מאהבה פרק 1

נונו 17/05/2014 897 צפיות 6 תגובות
ראיתי שהרבה הגיבו ועודדו אותי אז ממש תודה אל תפחדו להגיב ולתת ביקורת אשמח ממש אם תבקרו אותי ומחר אני ימשיך אחר הצהוריים את הסיפור אני מודה למי שאהב או אהבה את הסיפור תודה בפעם המאה יש לי משהו שאני רוצה שתיעצו לי אני באה לכתוב על זה שהוא יבקש לבוא אליה הם יתנשקו הוא יגיד שהוא נפרד מחברה שלו בגללה ובלה בלה בלה (קיטשיות) אני עוצרת את עצמי ולא עושה את זה, לא לעשות נכון? כי אז זה יהיה סיפור שהוא אושר ואושר כול הזמן ולא בא לי אז אני ימשוך את זה?.. אני לא עושה טעות? תודה למעייצים נועה :)

"מלודי קומי" צעקה לי אמא מהקומה הראשונה
" קמה " צעקתי חלושות במעט הכוח שהיה לי, נכנסתי למקלחת התקלחתי צ'יק צ'אק כי הייתה לי רק חצי שעה להתארגן. יצאתי מהמקלחת לבשתי חולצת בית ספר חומה עם ג'ינס לבן ארוך וקרדיגן לבן מעל בכל זאת אביב עכשיו השארתי את השיער פזור ושמתי רק קליפס קטן על השיער וגומיה שחורה על היד שמתי אולסטר שחורות התאפרתי מעט לקחתי את הביטס שלי ואת האייפון חמש וירדתי למטה החטפתי לאמא שלי נשיקה על הלחי לקחתי את התיק בית ספר שלי ויצאתי ברגל אל בית ספר שלא כל – כך רחוק מביתי.
בכניסה לבית הספר פגשתי את דולי
" דול בואי אנחנו עוד שניה מאחרות רצנו לכיתה" " על הבוקר את רצה " נאנחה " יאלה " גערתי בה "באה , באה "
"כן בנות למה איחרתן?" שאלה המורה כריסטינה למתמתיקה
" פשוט… " התחלנו לגמגם " שבו במקום " נאנחה " תודה המורה " אמרו פה אחד
אחרי שעתיים רצופות של מתמתיקה נשמע הצלצול של ההפסקה
" בואי לקפיטריה אני מתה מרעב " אמרתי לדולי " טוב חכי שניה אני מכניסה את הציוד " אמרה
" מחכה " השבתי אחרי עשר דקות כבר אכלנו טוסטים חמים ושתינו מים וכמובן? ריכלנו.. הגענו לנושא שאני הכי פחות אוהבת ג'ון נער ששינה לי את החיים לרעה ולטובה היום אני פוגשת אותו איפה שאני אוהבת בפיצריה שליד הפארק אני מתרגשת כול יום אני פוגשת אותו וכול יום זה שונה ומרגש.. בדרך כלל בימי שישי אנחנו מבלים בלילה כול העובדים והיום יום שישי אז אני מצפה בקוצר רוח..
" מל " העירה אותי דולי " את חיה? " שאלה בדאגה " כן, כן " "על מה חשבת?" חקרה אותי "סתם ג'ון" עניתי בישירות " אתם כמו אחים איך את יכולה להתאהב בו? וגם יש לו חברה!"
" אני יודעת זה שובר אותי שיפרדו כבר" נאנחתי " יפה שלי היה צלצול לפני שתי דקות בואי מהר"

נגמר היום.. איזה יום מתיש חשבתי לעצמי הגעתי הביתה חיממתי לעצמי אוכל וראיתי Friends הסדרה האהובה עלי! הלוואי שהחיים שלי היו כמו שלהם הם גם יפים וגם מצחיקים וגם יש להם חברים כאלה טובים! נאנחתי ואחרי חמש דקות נרדמתי
התעוררתי בחמש והתחלתי להתארגן למשמרת לבשתי את הבגדים השחורים שמכריחים ללבוש אותי ושמתי בתיק שמלת מיני לבנה עם קרדיגן כחול ים עם נקודות לבנות את האייפון מטען וכסף… שמתי נעלי בובה על הרגליים וסידרתי קצת את השיער התאפרתי עוד פעם ויצאתי לדרך, חמש דקות לפני שהגעתי פגשתי את ג'ון גם בדרך לפיצריה ודיברתי איתו הוא סיפר לי שהוא ניפרד מחברה שלו (תודה לאל!!) שאלתי אותו למה הוא אמר " הרגשתי שזה לא זה ושהיא לא האחת" היא באמת לא מלמלתי לעצמי " מה אמרת" כלום סתם..
הגענו לפיצריה והתחלנו לעבוד כול הזמן שלחתי לו מבטים לראות מה הוא עושה הוא כל – כך יפה שזה הורג אותי.. בסוף המשמרת בעשר סיימנו כול החברה את המשמרת ויצאנו למסעדה אכלנו ושתינו והיה כיף קצת שככתי מג'ון למרות שהוא ישב מולי.. בסוף כולם הלכו וג'ון הציע לי טרמפ, ברור שהסכמתי ועליתי לו על האופנוע קצת פחדתי טוב הרבה פחדתי אבל ממש כי אף פעם לא רכבתי על אופנוע אז רעדתי וחיבקתי אותו צמוד והסנפתי את הריח שלו בסתר ( אני יודעת שאני מיואשת אבל הוא ממש מושלם אוף ) אחרי עשר דקות הגענו לבית שלי.. ירדתי מהאופנוע אמרתי לו תודה על הטרמפ ונכנסתי הביתה התקלחתי החלפתי לפיג'מה והלכתי לישון…


תגובות (6)

נחמד תמשיכי <3

17/05/2014 20:06

    אני ימשך מחר ותודה :)

    17/05/2014 20:08

אהבתי מאוד רק שוב שימי לב להערה שלי
יצאתי מהמקלחת, לבשתי חולצה חומה עם ג׳ינס לבן וקרדיגן לבן, בכל זאת אביב.
חוץ מזה מקסים תמשיכי❤️

17/05/2014 20:10

    תקשיבי אני חולה עלייך חח אני פשוט ממש גרוע בכאלה והבטחתי לעצמי לעבוד על כל הסיפור ולתקן כאלה אבל שכחתי סורי חח

    17/05/2014 20:18

ראיתי עכשיו ונראה מהמם….
באמת עדיף שזה לא יהיה סיפור של "אושר ואושר" ;)
חוץ מזה בהצלחה!

17/05/2014 21:24

    היי מיה אשמח אם תקראי את הסיפור החדש תודה :)

    19/05/2014 07:59
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך