Emily_love
פרק 37!!!!
מקווה שאהבתם את הפרק עוד אקשן מתקרב מבטיחה !!
שבע תגובות ואני ממשיכה ;)
אוהבת אותכם 3>
אמיליה ;)

אי לא ידעתי ?! – פרק 37

Emily_love 10/02/2013 2623 צפיות 11 תגובות
פרק 37!!!!
מקווה שאהבתם את הפרק עוד אקשן מתקרב מבטיחה !!
שבע תגובות ואני ממשיכה ;)
אוהבת אותכם 3>
אמיליה ;)

פרק 37:

ראיתי בחורה עומדת מול הספה שבה אנחנו שוכבים ( לא בקטע….) ומסתכלת עלינו !
הייתי בשוק !
לא הבנתי !
׳מי היא ? מה היא עושה פה? איך לעזעזאל היא נכנסה בכלל ?! אלוהים ישמור אותי ! עוד פאקצה ! באמת אלוהים? כל רגע של אושר שמחה רוגע או מנוחה חייבים איכשהו להרוס לי אותו?! למה ?!?!
אבל מי זאת לעזעזאל ?! ולמה לעזעזאל היא חשבה שמה שהיא לובש מחמיא ?!
על מה אני חושבת שפרחה סוג ד עומדת לי מול הפנים שאני ואושר בלי חולצה !׳
מחשבות התחילו להריץ במוחי במהירות ובלי הפסקה קמתי עצבנית ובהלם מאחורי אושר לכיוון החולצות שלנו.
הרמתי אותן לבשתי את החולצה שלי וזרקתי לאושר את שלו.
ראיתי שהוא כמעט באותו מצב כמו שלי רק שהוא עצבני ובא לו לרצוח אותה ולי אין את המבט הזה לי היה מבט כועס עצבני ולא מבין מה לעזעזאל קורה פה !
״ ומי את ?!״ שאלתי אותה בעצבים.
״ אני מוריה …״ היא אמרה והסתכלה עליו והמשיכה ״ חברה של אושר ״ היא אמרה וחייכה אליי חיוך שטני ומרושע ..
הייתי כל כך עצבנית ! רציתי לשחוט מישהו באותו רגע ! ואותה בעדיפות ראשונה !
לקחתי נשימה עמוקה וחשבתי
׳ זה לא מפריע לי , זה לא מעניין אותי, לשאול שאלות באדישות ולהיות קרה.וצינית במיוחד ׳
״ אוי שמעי איזה קטע גם אני ! ״ אמרתי בסרקסטיות
אושר הסתכל עליי עם עצבים עדיין על פניו אבל עם מבט קצת מבולבל.
וה… מוריה הזאתי הסתכלה עליי במבט של הלם עם בבילבול
״ אוי ואייבוי ! אני לא מאמינה ששכחתי לשאול אותך מה שמך המלא ולהציג את עצמי ! זה כזה לא מנומס מצידי .״ אמרתי בתאטרליות צינית עם יד על הלב.
״ אושר יציג אותי.לא אושר?״ היא שאלה אותו עם חיוך ערמומי ורע על פניה.
׳ באלוהים מה הוא מצא בה ?! שיער שחור חלק וטיפה יבש מרוב הפנים עיניים שחורות בלי טעם ( לא שאני לא אוהבת עיניים שחורות אני מתה על עיניים שחורות הן פשוט … משעממות עליה )
אודם ורוד צועק מותאם לחצאית שעוד שנייה עולה לה ורואים לה הכל ! וחולצה מנומרת ! מה לעזעזאל חשבת לעצמך שלבשת את זה ?!׳ חשבתי לעצמי בראש
״ ליאן זאתי האקסית! שלי מוריה מזרחי המוכרת יותר בתור הבת של בוזגלו . מוריה תכירי את ליאן אסולין המוכרת בתור הבת של הבורר .״ אושר הציג את מוריה באדישות אליי ואותי למוריה בערמומיות
׳ מי ידע שלהיות הבת של הבורר יכול להיות משהו חיובי ?! ;)….. רגע רגע רגע רגע ! עצרו הכל ! היא האקסית שלו אנשים! מוריה ? את יכולה ללכת להזדיין עם בנים מהפארק ! אה ! תאכלי תחת ! תקפצי ותעשי שמיניות באוויר ! חוחוחו XP XD I'm happy :p׳ חשבתי לעצמי בשמחה והסתכלתי על מוריה בחיוך מרוצה ומבט שטני ושהיא שנראתה מעט פוחדת אבל עדיין עם שחצנות וביטחון על פניה.
״ הבת של בוזגלו ? כאילו החבר של אבא שכל הזמן בא אלינו ?״ שאלתי את אושר
״ בי- די- יוק !״ הוא ענה בחיוך שהדגיש את שמחתו שהבנתי למה הוא התכוון.
״ אז מוריה…. בת כמה את ?״ שאלתי אותה והתקדמתי אליה מעט
״ שמונה עשרה למה ?״ היא שאלה בביטחון עם חיוך ושילבה את ידיה.
״ איי איי איי…. מוריה …
מה את חושבת שאבא שלך יגיד ?
מה את חושבת שיקרה עם הוא ידע שהבת הקטנה הטובה והחמודה שלו יצאה מהבית לבושה ככה ..״ אמרתי והצבעתי על הלבוש המזעזע שלה !
״ עם כאלה עקבים בשעה ?…. אחת וחצי בלילה לתל אביב שרחוקה מהבית כמה דקות ארוכות וטובות של נסיעה. לבד! ועוד נמצאת בבית של האקס שלך שבמקרה רק במקרה יוצא עם הבת של חבר טוב וקרוב שלו שקוראים לו ברוך או במקרה שלך הבורר. מה את ! חושבת שהוא יעשה ?!״ שאלתי אותה בהתגרות ובביטחון עם חיוך מרוצה על שפתיי.
היא הסתכלה עליי במבט טיפה מבוהל ומפוחד. כנראה שהבאתי לה טיעונים טובים אה ? ;)
אושר הסתכל עליי בחיוך מרוצה וחיבק אותי מאחורה והסתכל אליה.
״ את יכולה ללכת !״ אמרתי לה עשיתי לה לכי מתגרה עם היד.
״ לכי להז*** בת זונה !״ היא אמרה לי בעצבים.
״ חחחחח בכיף מאמי אני יעשה את זה עם אושר מבטיחה לך ! עכשיו את מוזמנת ללכת לאיזה פארק אולי תמצאי את הכבוד שלך בחזרה. בייוש !״ החזרתי לה והיא הסתכלה עליי עצבנית ויצאה מהבית בסערה.
הסתובבתי לאושר וחייכתי אליו והוא אליי
״ את יודעת
שאני אוהב אותך ?״ הוא שאל אותי וחיבק אותי ממותני ווקירב אותי אליו.
״באמת ?״ שאלתי אותו בחיוך והרמתי גבה.
״ תאמיני או לא אבל אני חושב שכן !״ הוא אמר וגיחך נתתי לו מכה בכתף וצחקנו.
״ אני אוהבת אותך ״ אמרתי לו והוא רכן אליי ונישק אותי נשיקה ארוכה ועדינה.


תגובות (11)

תמשיכי!!!!!!!!

10/02/2013 06:11

תמשיכייייייייייייי

10/02/2013 06:22

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולא ענית לי- את ממשיכה את הסיפור הקודם שלך?(ואלה אלה החיים שלי) ותמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 06:36

חחחחח אני אולי ימשיך בגלל שכמעט ואף אחד לא קורא אותו אז לא בטוח.

10/02/2013 06:42

פשוטטט מושלםם אני מאוהבתת בסיפורר הזה ואני מאוהבת בך כי את כותבת את הסיפור המושלםם הזהה תמשיכיי !!

10/02/2013 06:57

תמשיכייייייייייייייייי נו ? למה אתה מחכה?!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????????????????

10/02/2013 07:29

תמשיכייייייייייייייייי נו ? למה אתה מחכה?!!!!!!!!!????????????????????????????????????????????????????????

10/02/2013 07:29

מההההה אמילי אם את לא ממשיכה אני הורגת אותך! (בצחוק כמובן) חחחחחחחח די אני פשוט לא יכולה להפסיק לקורא אותווווווו תמשיכייייייי עכשיווווווו

10/02/2013 08:29

לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלוהים למה אתה עושה לי את זה?????????!!!! תמשיכי בבקשה את שניהם!!!!!!!!!!!!!!! מי שלא קורא אותם מפסיד!!!!!!!!!!!

10/02/2013 09:39

תמשיכיייייייי!

10/02/2013 09:44

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/02/2013 22:36
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך