זאת עם המשקפיים P:
טוב פיפולך יש מקום לעד דמויות ומקווה שאהבתם

נ.ב חלק מהדברים באמת קרו לי היום וחםםם לי DX

אי שם במים פרק 1 :)

טוב פיפולך יש מקום לעד דמויות ומקווה שאהבתם

נ.ב חלק מהדברים באמת קרו לי היום וחםםם לי DX

*הארה – החלטתי לשונות ונוגע עול לתיכון לכיתה י' ולא לחטיבה .

"קומי כבר " אחותי דפקה בפראות על דלת חדרי
אבל עד חופש תני לי להנות מהיום האחרון "אמרתי בקול מהומהם מתחת לשמיכה
"אמא אמרה שצריך לכנות דברים " מאי אמרה וכבר הגבירה את הטליוזיה בחדרה לשיא הווליום .
זה היה יום לפני תחילת הלימודים .ההורים שלי לא היו בבית ואני ומאי היינו צריכות לישמור על האחים הקטנים שלנו רק שזה לא היה כל כך פשוט כי היינו צריכות להיגרר איתם בחצי מהעיר .וכל זה ברגל .בדיוק שסימתי לצחצח שיניים הטלפון שלי צלצל .על המסך היה כתוב 'בלום '
"זבל שוב את נוטשת אותי עם העדר " יבב לתוך הטלפון
"אני לא נוטשת אותך אני צריכה לעזור לאמא שלי זה מקרה חירום " אמרה אושר
"ועדיין אני הולכת להגיע ליום הראשון שלנו בתיכון כשהשיער שלי נראה כאילו דרס אותו אוטובוס " אמרתי .
זו לא הפער הראשונה שזה קורה שלאושר פשוט צץ משהו והיא חייבת לבטל .אבל היום לא היה לי זמן להתעכב על זה היו לי מליון ואחת סידורים לעשות .
"אל תדאגי נמצא כבר פתרון " היא אמרה בחיבה
"בסדר נדבר שתחזרי "אמרתי וניתקתי את הטלפון .
'אוקי עכשיו אני רק צריכה לעבור את היום הזה ואז החיים שלי הולכים להשתנות כל כך' חשבתי בליבי בעודי מתלבשת .לבשתי חצאית ג'ינס וחולצה פשוטה בכל מקרה אני הולכת להזיעה בטרוף בבגדים האלה .
"וואו זה היה ללא ספק מתיש " אמרתי ברגע שנכנסתי הביתה .
"הבילוי" המשותף עם האחים שלי היה ממש מבאס וכמו שציפיתי הזעתי בטרוף .
נכנסתי להתקלח במהיות בזמן שמאי הכינה את ארוכת הצהריים .למקרה שאתם שואלים את עצמכם מאי היא לא הגדולה אלה אני .פשוט לי אין ממש רשות להיכנס למטבח למטרת בישול מאז הטעונה בכל מקרה אני גם ממש שונאת לבשל זה כל כך מתיש ..
ההורים על לא חזרו אז החלטתי לבדוק מה קורה עם טל היא התנהגה כמו פקאצה לפעמים אבל זה מה שאהבתי בה .
חייגתי את המספר ומנגינת הרקע שלה כמעט גרמה לי להירדם .שוב .
"ביצ' מה זכיתי לכבור ?" היא שאלה
" חופשי כבוד חח " אמרתי וצחקתי כך עברו להם כמה שעות טובות של דיבורים וצחוקים עם טל
"טוב אחותי ניפגש מחר " היא אמרה
"יאללה ביי " אמרתי וניתקתי את הטלפון
ידעתי שמחר אסור לי לפשל .פשוט אסור .


תגובות (2)

חח תמשיכי

26/08/2013 06:58

חם ליייייייייי

26/08/2013 07:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך