almog56
יש לי שם חדש לסיפור שהוא יותר מתאים, לשנות ?
תגיבו ._.

החיים לא משהו – פרק 19

almog56 06/09/2013 1340 צפיות 4 תגובות
יש לי שם חדש לסיפור שהוא יותר מתאים, לשנות ?
תגיבו ._.

~תרדו למטה יש לי הודעה~

נקודת המבט של מייקל:
איה מסיבה!!
ישבתי על הבר , לא שתיתי, רק מים, מה שחסר לי עכשיו זה שאני ישתכר…
הרגשתי יד מחבקת אותי מאחורה, ליטפתי לניל את היד, אני חולה עליה!! היא סובבה אותי מהר ודפקה לי צרפתית….ואאווווו!
פתאום שמעתי את הקול של ניל שצועק, "מיייקל!!!!!!!!!!!" פתחתי עניים וראיתי עם מי התנשקתי, מיכל…המוזיקה הפסיקה, כולם הסתכלו עליי, התנתקתי מהר מהנשיקה ורצתי אחרי ניל שברחה..

נקודת המבט של ניל:
ירדתי למטה עם מאי, הסתכלתי מסביב לחפש את מייקל, הוא התנשק עם מיכל !?!?!?!?
אני: "מיייקל!!!!!!!!!!!" צרחתי עליו, וברחתי כשמאי אחרי. אני כבר לא יודעת מה אני מרגישה, יום אחד הוא איתי, צוחק איתי, אוהב אותי, דואג לי ויום למחרת הוא מתנשק עם הבן אדם שאני הכי שונאת בחיים מול העיניים שלי… כיאילו מה הוא חשב? נמאס לי ממנו, נמאס לי כבר מבנים!!!!
זה עם בלי רגשות, הם יכולים לשבור לך את הלב מבלי להרגיש אפילו רגש אחד! אני לא מאמינה, אחרי כל הריבים שלנו, אחרי כל אהבה שלנו, הצחוקים שלנו, הצעקות שלנו, החיבוקים שלנו, הנשיקות שלנו, הוא בוגד לי מול העיניים, אני כבר לא יודעת מה לעשות…
רצתי לים, כשמאי אחרי צועקת לי לעצור
הגעתי לים, התיישבתי על החוף, מול הים היפה ובכיתי. מאי הגיעה אחרי מתנשפת, היא התיישבה לידי, והסתכלה עליי, כמה זמן…
מאי: "את לא צריכה לבכות, את זוכרת מה אמרת לי לפני חצי שעה? הוא לא שווה את הדמעות שלך" היא צטטה אותי..
אני: "אבל זה לא אותו דבר.." אמרתי בבכי
מאי: "למה?"
אני: "כי אתם הייתם ביחד שבוע ואנחנו 3 חודשיים, זה לא אותו דבר.."
מאי: "אבל לא בוכים על גבר…"
אני: "הוא בגד בי מול העיניים שלי"
מאי: "אני בטוח שיש לזה הסבר"
אני: "איזה? " אמרתי והפסקתי לבכות..

נקודת המבט של מייקל:
היא רצה לים, איך לא?
אני לא מאמין שעשיתי לה את זה, עכשיו בטח היא שונאת אותי, ךא רוצה לראות אותי, הרסתי לנו את הזוגיות…איך לא זיהיתי שזאת לא ניל? איך?
הן התישבו על החוף ודיברו, עמדתי מאחוריהן, והקשבתי… שמעתי שניל אומרת "הוא בגד בי מול העיניים שלי" הבל של צבט…
התקרבתי עליהן, התיישבתי ליד ניל, היא הסתכלה עליי והתחילה לבכות… לא יכולתי להסתכל עליה בוכה..
מאי" טוב אני ישאיר אותכם לבד" היא אמרה וקמה
ישבנו בשקט, בלי לדבר, אני מסתכל עליה והיא על המים הצלולים.
אני: "סליחה" אמרתי בשקט, היא הסתכלה עליי בלי לומר דבר..
אני: "סליחה" אמרתי יותר חזק מהפעם הראשונה.
ניל: "הסליחה לא תעזור לך.." אמרה והסתובבה, החזקתי לה את היד, שלא תברח לי..
אני: "לא ידעתי שזאת היא.." אמרתי..
ניל: "איך בדיוק? " היא שאלה והתיישבה בחזרה, שחררתי לה את היד..
אני: "ישבתי על הבר, היא באה עליי מאחורה וחיבקה אותי, חשבתי שזאת את… מיעוד יכולה לחבק אותי? היא סבבה אותי ונישקה אותי, ואז את צעקת 'מייקל' אז עצרתי תא הנשיקה והבנתי ועשיתי את הטעות של חיים שלי.."
ניל: " אני מבינה שעשית את הטעות של החיים שלך.." אמרה וקמה..
אני: "לאן את הולכת"
ניל: "הביתה" אמרה והתקדמה
אני: "כחי אני ילווה אותך.."
ניל: "אתה לא חייב"
אני: "אני כן, את לא יודעת איזה שיכורים יש עכשיו בחוץ…"
היא התקדמה, ואני הלכתי לידה…לשמור עלייה…
ניל: "אני לא רוצה ללכת לידך" היא אמרה… "תמשיך אני מאחוריך.." היא אמרה לי…
אני: "ואז יבוא מישהו מאחורה לאנוס אותך?" אמרתי והיא התקדמה מהר ואני מאחוריה

נקודת המבט של ניל:
הסתכלתי אחורה, מייקל עדיין מאחורי בטלפון.
___:"היי חמודה" מישהו קרא לי והתקדם עליי
___: "היי, אורן" הוא אמר
אני: "היי, ניל" אמרתי
אורן: "מה קרה שאת עצובה?" שאל אותי
אני: "לא סתם…"
אורן: "טוב…אני לא יחפור לך..אפשר את המיספר שלך?"
אני: "תרשום" אמרתי והוא הוציא את הטלפון שלו ….
מייקל: "תעזוב את חברה שלי!!!" הוא צעק על אורן
אורן: "למה לא אמרתי לי שיש לך חבר?"
אני: "כי הוא לא חבר שלי.."
מייקל: "אני כן.." אמר ודחף את אורן… מה יש לו?


תגובות (4)

חחחח אם באלך תשני
איזה שם? *~*
סיפור מושלם :-)

06/09/2013 14:21

השם הוא: החיים לא משהו
ותודה (:

06/09/2013 14:30

תמשיכי

06/09/2013 15:23

תמשיכיי כבר זה מושלם

06/09/2013 17:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך