אלו שהיו לפניי

2roni123 17/12/2016 745 צפיות תגובה אחת

זה חרא לדעת שלא הייתי הראשונה שלו.
זה מבאס להבין שהוא אהב בחורות לפני, שהוא נישק אותן ושכב איתן, שהוא ליטף אותן ואמר להן את שלוש המילים שאני הכי אוהבת לשמוע ממנו.
זה ממלא אותי בחוסר בטחון לדעת שהיו שם כמה בנות לפני, שהוא אהב את הגוף שלהן ואהב את המגע שלהן.
וזה מפחיד אותי לדעת שיכול להיות שהוא עדיין חושב עליהן מדי פעם, ומתגעגע אליהן, ולאהבה שלהן.
וזה מבעת לחשוב שאולי האהבה שלי לא מספיק טובה בשבילו. להתמלא בפחדים שאלו שהיו לפני, היו יותר טובות, יותר יפות, יותר קשובות, או חמות ואוהבות.
ולמרות שהוא מרגיע ומנשק ואומר שאני הכי טובה.
זה עדיין מפחיד לחשוב שהוא אולי, עמוק עמוק בלב שלו, אהב אותן יותר משהוא אוהב אותי.


תגובות (1)

היי.
קודם כל- אהבתי.
שנית-
את מעלה כאן הרהור שעולה אצלי מדי פעם בפעם, אם מצד אשתי, כלומר- שהחששות האלה עולים אצלה באשר לאהבתי אליה. ומצד שני, החששות האלה מדי פעם עולים אצלי באשר לי עצמי למולה. כלומר- האם מאביה שלה היו טובים יותר ממני כמאהבים?!? היו יפים ממני? ביצועיסטיים טובים ממני? וכהנה וכהנה.
אז אני אומר לך עכשיו-
כל השאלות שהתעוררו אצלך באשר להשוואה לאחרות מבחינתו, תארי לך שגם בן-זוגך יש לו את אותן שאלות בדיוק באשר לאלה שהיו מאהבייך-את. ועוד דבר- לא להיות הראשונה שלו, זה תמיד פלוס. הניסיון שמביאים לכל מערכת יחסים, הניסיון הזה שווה זהב.

17/12/2016 18:54
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך