אלו 3 מילים שאהבתי לשמוע, דווקא ממך

♡Angel♡ 24/10/2015 637 צפיות אין תגובות

"אני אוהב אותך"
אלו 3 מילים שאהבתי לשמוע, דווקא ממך, בכל זמן.
"אני אוהבת אותך" אמרת לי אחרי שישבתי לידך והנחת את שתי ידיי בכל צד של המותן שלך בזמן שאנחנו מסתכלים אחד לשני בעניים
"אני אוהב אותך", תמיד אמרת לי את זה אחרי שרבנו ולא רצית לאבד אותי
"אני אוהב אותך", תמיד אמרת לי את זה בזמן שחיבקת אותי ואני לא רציתי לעזוב
"אני אוהב אותך", תמיד אמרת לי את זה כשחייכתי אחרי שהצחקת אותי
"אני אוהב אותך", תמיד אמרת לי את זה כשהנחתי את ראשי על הכתף שלך בנסיעה חזרה הביתה מימי שני כשזה היה היום הקבוע שלנו לראות סרט ביחד.
"אני אוהבת אותך", תמיד החזרתי לך את אותה התשובה לאחר שאמרת לי שאתה אוהב אותי.
תמיד רצינו שזה ישאר הדדי, תמיד רצינו להשאיר את האהבה שלנו בלב, ולא רצינו לשכוח אחד את השני. הפחד הכי גדול שלי היה להפסיק לשמוע את ה3 מילים שהכי אהבתי לשמוע, דווקא ממך. כל דקה שהוא לא ענה לי פחדתי שהוא כבר עם מישהי אחרת, פחדתי כבר שהוא לא אוהב אותי, פחדתי שהוא אומר למישהי אחרת "אני אוהב אותך" ולא לי.ומה אם הוא עושה איתה בדיוק מה שהוא עושה איתי? ומה אם הוא מחייך כל הזמן ממנה ולא ממני? התחלתי לשאול את עצמי שאלות ולא היה לי תשובות.העיקר שהוא מאושר לא?, הרי מה זה חשוב מה שאני מרגישה, העיקר שהוא מאושר.הפסדתי אותך, למה? בגלל משחקי אגו מטומטמים. חיכיתי שאתה זה שתשלח הודעה, חיכיתי לראות מתי תשים לב שכבר לא דיברתי איתך שעה או שתיים והייתי מחוברת, חיכיתי לקבל ממך אהבה במקום לתת ,רציתי שתרדוף אחריי ולא אני אחרייך, אבל בעצם? במה זה עזר לי?, אני כבר לא מקבלת את ה"אני אוהב אותך" שכל כך אהבתי לשמוע דווקא ממך, אני כבר לא מקבלת ממך יחס, אני איבדתי אותך הפעם, לנצח, ולעולם לא אשמע יותר את ה"אני אוהב אותך" שכל כך אהבתי לשמוע דווקא ממך, ולא מאף אחד אחר, כנראה שהייתי צריכה להגיד לך עד כמה אני אוהבת אותך, ולא לשתוק כמו מטומטמת.
"אני כבר לא אוהב אותך" אמרת. ואלו כמה מילים שאפעם לא רציתי לשמוע דווקא ממך


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך