אלמוני יקר-

11/11/2012 1160 צפיות 4 תגובות

אלמוני יקר-
לצערי אתה עדיין אלמוני!! כי אני לא מסוגלת לומר את מה שאני מרגישה!! מה שאני מרגישה כלפייך מסתתר בלב שלי כמו שהשמש מתחבאת בחורף מאחורי העננים האפורים של הגשם והשמש רוצה לצאת ולהביא חום אבל העננים לא נותנים לה…
אתה נולדת 10 ימים לפני והכרנו בפעם ה-1 כשהיינו בני 3 חודשיים בגלל שההורים שלך היו בהונגרייה בגלל שאבא שלך קיבל דוקטורט… ונהיינו חברים ממש טובים אתה ידעת הכל עליי ואני ידעתי הכל עלייך!!
אני לא יודעת אם אתה זוכר אבל ההורים שלנו תמיד דמיינו מה יקרה אם אנחנו נתחתן ואנחנו הסתכלנו אחד על השני ואמרנו כזה לא… כי אז היינו רק החברים הכי טובים לא יותר מזה… אבל בגיל 13 קרה משהו.. שאני לא יכולה להסביר.. כי אני לא הבנתי את זה אז וגם עד היום אני לא מבינה… כמה שבועות אחרי הבר מצווה שלו התחלנו להתרחק… ומהחברים הכי טובים נהיינו לשני זרים וזה הלך והמשיך בהתחלה זה לא באמת הפריע לי!! אבל לאט לאט זה נהייה יותר קשה המרחק ולא באמת הבנתי למה.. אז יצאתי לבדוק את זה.. אצלך לא יכולתי למצוא את התשובה כי כבר כמעט ולא דיברנו… אז הלכתי לחפש את התשובה בתוך עצמי וגיליתי משהו ששינה אותי מצד לצד בתוך שנייה אתה הפכת להיות מהחבר הכי טוב שלי לאהבה ה-1 שלי!! אבל גיליתי את זה כבר יותר מאוחר כי אנחנו כבר ממש כמו שני זרים ואתה לא מביע כלפיי שום דבר.. אפילו חיוך שלך אני כבר לא מקבלת!! אז התחלתי אובדת עצות מה לעשות?? לנסות להגיד לו אני יושבת בבית שעות חושבת איך לפתוח בשיחה… אבל כשראיתי אותו כל מה שהכנתי שעות על גבי שעות נעלם מאחורי השפתיים שלי שנשארו שקטות ובסוף היינו עוברים יום שלם או שבת שלמה עם כמעט בלי להחליף מילה.. אני רוצה לדעת עם אני עשיתי משהו רע…
אם אי פעם תקרא את זה.. אני מקווה שתבין שזאת אני שכותבת עלייך.. אני הייתי רוצה לומר לך את פנים מול פנים אבל אני לא מעזה אז אני יכתוב את זה כאן אני אוהבת אותך!!
-אלמונית-


תגובות (4)

ממש יפה תמשיכי ודחוף ועם תיקראי את לחישות אפלות הסיפור שלי אני ממש אשמח ותמשיכי דחוףףףףףףףף!!!!!!!! =)) 3>

11/11/2012 14:12

ואווו זה ממש יפה!
אהבתי את הרעיון! וזה אמיתי, נכון?
בכל מקרה, כתבת במילים כל כך יפות ומתאימות לקטע, ואחת לשנייה!
מאוד אהבתי! :)

12/11/2012 06:59

תודה רבה!! המשך בקרוב…

12/11/2012 13:20

תמשיכי בבקשה ואני ישמח אם תקראי את הסיפור שלי

12/11/2012 13:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך