Aviya.T
מקווה שאהבתם...כתבתי את זה מנקודת מבט של איש שמדבר אל אהובתו כאילו היא דבר ממשי שהוא חייב בשביל לחיות, כמו נשימה...
אומנם כך כתבתי את הסיפור...אבל אני כתבתי אותו לאלוקים, אז עכשיו אשמח אם תקראו אותו עוד פעם, וכל אחד ייחס אותו לדבר שהוא מאמין בו 3>

אל תנטשי אותי כך סתם פתאום 3>

Aviya.T 02/10/2013 861 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם...כתבתי את זה מנקודת מבט של איש שמדבר אל אהובתו כאילו היא דבר ממשי שהוא חייב בשביל לחיות, כמו נשימה...
אומנם כך כתבתי את הסיפור...אבל אני כתבתי אותו לאלוקים, אז עכשיו אשמח אם תקראו אותו עוד פעם, וכל אחד ייחס אותו לדבר שהוא מאמין בו 3>

הירגעי איתי, תניחי לכל מחשבותייך לצנוח…כי שום דבר לא אמור להדאיג אותך…
תכסי אותי ותקרבי אותי אלייך, שאצליח להירגע…לפחות לכמה רגעים, לא לחשוב על החובות על הדברים הקשים שיש עליי לעשות…
תחזיקי אותי חזק, אל תרפי…כי שאני מפסיק לשמוע ולהרגיש את התכווצויות ליבך, אני מרגיש כאילו נשמתי יוצאת ממני החוצה…אז בבקשה אל תרפי…
אני לא מפסיק להביט בך כי בעינייך נשקף משהו טהור, ואתה נשאב לתוכו, רוצה להיות טוב יותר…רוצה להיות חלק ממשהו גדול…אני יודע שזה קצת אנוכי שאני מבקש ממך לא לעצום את עינייך, לא להירדם…כי את השומרת שלי, ואני מפחד להיות לבד…מפחד שאולי כשמחר אתעורר בבוקר ועינייך ייעלמו ויישארו רק ארובות חלולות…
את גורמת לאיזה רגש נשכח לצוף, גורמת לדם שלי לזרום בלהיטות ובחשק…
עם כל מה שאנו עוברים בדרך, האהבה נשחכה וכבר לא מזהה את פניה בעצמה, ואותה אהבה שמאז שנולדתי החדירו לנשמתי התרוקנה…וסוף וסוף הצלחתי לרקוח את השיקוי שמחזיר אותה בחזרה…
בבקשה אל תדחי את אהבתי,
כי בלעדייך אני אשוטט ברחובות כזר מוחלט, כגוף חסר חושים…

הירגעי איתי, אני אשמע לכל מה שאת אומרת, אעשה בשבילך כל מה שתבקשי, כי אני סומך עלייך בעיניים עצומות…ויודע שכאשר תהיי מאושרת, אצליח גם…לחייך…אחרי כל כך הרבה שנים שניסיתי ללא הצלחה.
ברגע שעורי לא נוגע בעורך, פתאום נהיה לי קר…חוסר המגע שלי אתך קר יותר מימי החורף הקשים…מהשלג שמשאיר לך כוויות כאשר אתה נוגע בו בידיים חשופות…הכאב יותר עמוק…והתשוקה לאח בוערת הולכת ומתעצמת יותר…התשוקה אלייך…

אז הירגעי איתי בבקשה אהובתי…כי אין שום דבר שירווה את צימאוני,
שום דבר לא יספיק את הלב המדמם שנים על גבי שנים,
שום דבר לא יחמם אותי,
אם תינטשי אותי כך סתם פתאום…


תגובות (3)

וואי אהבתי (:

02/10/2013 11:56

זה סיפור ממש יפה וגם יש לו כוונה טובה..

02/10/2013 21:54

תודה 3>

02/10/2013 22:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך