einav160
סורייייי על הנטישההה , מקווה שיש עוד קוראות , אוהבתתת אותכםם ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 9 (:

einav160 29/12/2013 1527 צפיות 9 תגובות
סורייייי על הנטישההה , מקווה שיש עוד קוראות , אוהבתתת אותכםם ♥

מנקודת המבט של אלינור –
איזה אחד נצמד אליי , והתחלתי לרקוד איתו , ואז קלטתי את מתן יורד במדרגות מסתכל עליי ואז על ההוא שרוקד איתי במבט עצבני , ויצא לבחוץ . סעמק מה יש לו?!למה הוא מתעצבן בגלל זה ?! החלטתי לשיםלזה סוף ולצאת אליו , יצאתי עצבנית , ראייתי אותו מעשן סיגריה , לקחתי לו תסיגרייה וזרקתי על הרצפה ומעכתי אותה.
"כוסעמקקק אלינור גם ככה אני עצבני למה זה היה טוב !?"צעק עלי.
"מה יש לך אה ?? אז ראית אותנו רוקדים למה אתה התעצבנת בגלל זה??" שאלתי בעצבים.
"ילדונת , זה לא בגללך אז תהי רגועה . " אמר בחצי צעקה.
"סבבה ביי " אמרתי והוא תפס לי ביד וסובב אותי והצמיד אותי אליו ,
"את לא תתחמקי הפעם " אמר והסתכל לי על השפתיים , ונישק אותי בפראות , זרמתי איתו , יאווו הוא מנשק טוב , הנשיקה היתה סוערתת , ואז אני שמה לב איזה טעות אני עושה , והוא התנתק ממני ולחש לי באוזן ,
"ועוד אחת נפלה אצלי ברשת " ,
"כוסאאמאמא שלך בן זונה שונאת אותך !! " צעקתי ונכנסתי לבית, הדמעות איימו לצאת אבל שמרתי אותם בפנים וחייכתי חיוך מזויף כמו שאני יודעת .

מנקודת המבט של תהל –
"אוףף למה הם לא שמים עלינו ? " נוי נאנחה מיאוש , אני והיא הסתכלנו על אליאור ויניב שצוחקים ושותים עם הזונות שלהם .
"נוי אנחנו שתי פצצות , בואי נוציא להם תעיינים " אמרתי לה והלכנו לרחבת הריקודים,
היה בדיוק תשיר של איתי לוייי אומיגאדדד זה השיר שלי ושל נוי ואלינוררר , בדיוק אלינור באה והתחלנו לשיר , לרקוד , לפרקקק הכל .באמצע שרקדנו הסתכלתי על אליאור , בדיוק הוא הסתכל עליי , המבטים שלנו הצטלבו .. החלטתי להוציא לו תעינייםם !! רקדתי עם איזה אחד , הסתכלתי בחזרה על אליאור והוא ? התנשק לו עם איזה שרמוטה , צבט לי בלב אך לא ייחסתי לזה חשיבות , נמאס לי ממנו יאו למה הוא כזה חתיך ומעצבןן .
לקראת הסיום של השיר של איתי לוי הסתכלתי על אלינור , הבנתי שמשהו לא בסדר והיא קפצה יותר נצמדה לבנים לא הבנתי מה עובר עליה , התקרבתי אליה סובבתי אותה אליי כי היא רקדה עם מישהו ושסובבתי אותה אליי היא התחילה להתפרק עליי ובכתה ממש , בדיוק השיר נגמר והיה שקט וכולם הסתכלו עלינו .
"כוסעמקקקקקק מה נתקע לכם המבט , לכו זדיינו " אליאור צעק לכולם והתקדם אלינו.
"מה יש לה ? " שאל אותי
"אני לא יודעת היא פשוט התחילה לבכות " עניתי וליטפתי לה תשיער
"עזבו אני הולכת לשירותים , אל תבואו אחריי אני רוצה לנוח בחדר של נוי תהנו " אלינור אמרה וניגבה תדמעות.
"אבללל " התחלתי להגיד והיא קטעה אותי ואמרה ,
"תהל באמת אני רוצה להיות לבד , תהני " אמרה והלכה..
"תבררי לי מה קרה לה ותגידי לי כשתדעי " אליאור אמר ובא ללכת ,
"מה אתה חושב שאני עובדת אצלך ? יאלה לך לשרמוטה שלך ותמשיכו לבלוע אחד תשני"אמרתי בעצבים.
" היית מתה לבלוע אותי " אמר וקרץ .
" ממ לא ממש לא " אמרתי בטוחה . פחח טח אני מתהה לנשק אותווו אבל אסור לי להראות את זה.
"אין מישהי שלא רוצה להתנשק איתי " הוא אמר בקול עצבני . חחח קשה לו שמישהי אמרה לו לא.
"אז אני הראשונה " אמרתי וקרצתי ובאתי ללכת והוא תפס לי תיד , היינו צמודים ,הרגשתי תנשימות שלו,
"את לא תגידי תמילה האחרונה ותלכי " הוא אמר.
"מה אתה רוצה לשמוע ? שאני מתה לנשק אותך ? " אמרתי בלחש בקול סקסי ונשכתי תשפתיים שלי.
"כן זה מה שרציתי לשמוע " אמר והסתכל על השפתים שלי.
"הנה שמעת, אני יבצע " ורכנתי אליו לנשיקה , בדיוק ששפתינו נגעו אחד בשני , זאת הייתה ממש נשיקה קצרה על השפתיים התחלתי לצחוק כמו מטורפתתת . והוא ? פרצוף עצבני ולא מבין .
"נראלךךך שאני מתה לנשק אותך ? חסר לך בורג או מהה ? " אמרתי וצחקתי תוך כדי ,
"אתה אשכרה סטוציונר מסריח ששובר לבבות לבנות , מזיין וזורק , מנשק תבלונדה ואחכ תשחורה כאילו אתה חושב שאני ירצה בכלל לגעת בך ?? אז אם חשבת שכן ,טעית מאמי . לך תהנה " אמרתי והפכתי לרצינית, סופסוף אמרתי את מה שאני חושבתת למרות שאני מתה לנשק אותווו .
"סבבה תהל הבנתי אותך , הנה הצלחת , עשית ממני בדיחה וואלה רציתי באמת לנשק אותך לא כדי להגיד הנה גם אותה נישקתי .. את לא מבינה כלום יאלה סלמאת " אמר בקול פגוע ועצבני והלך..
לא הבנתי מזה אומר 'רציתי לנשק אותך לא כדי להגיד הנה גם אותה נישקתי ' , למה הוא מתכוון? אוח.

מנקודת המבט של נוי-
רקדתי עם מלא אנשים , הרגשתי משוחררת , חופשיה , לא התביישתי סופסוף והרגשתי שמישהו שם על המותניים שלי ידיים , נבהלתי והסתובבתי וזה היה יניב , מה הוא רוצה?
" היית צריכה לראות תפרצוף שלך עכשיו " אמר וצחק ,
"מפגר הבהלת אותיי " אמרתי ונתתי לו כאפה .
"זאת הייתה הכוונה " אמר והחזיר לי כאפה ,
"אני בשוקקק מנראלך " הייתי המומה .
" הייתי חייב את דורשת את זה " צחק והוסיף ,
"ושכחתי להגיד לך שאת כוסית " .
" אממ לעוד כמה אמרת את זה הערב ? " שאלתי
" לאפחת , רק לך " אמר ברצינות .
" חחחחח טוב משתגיד " אמרתי וצחקתי ,
" מה מצחיק ? " שאל לא מבין .
"מה יניב למה באת אליי ? למה אתה לא ממשיך להימרח על הזונות ששם ? " שאלתי עצבנית.
"אני בא אלייך בטוב מה יש לך רצייתי להיות איתך " אמר קצת עצבני.
"באמת ? " שאלתי והסמקתי.
"כן וואלה את אחלה ילדה " אמר ואני חייכתי אליו, הוא רכן אלי לנשיקה אבל זזתי ממנו ,
"זה לא מתאים לי , עוד רק הכרנו.." אמרתי לו מובכת.
"כן סליחה הייתי צריך להבין שאת ילדה טובה ולא קלה להשגה " אמר וחייך.
"אממ תודה ? " שאלתי מחייכת.
" כן כפרה זה מחמאה " ענה .
"יאלה בוא נרקודד " אמרתי מנסה להפוך תמצב המביך הזה .
"יאלה בואי נראה אם את יודעת לזוז כמו שצריך " אמר .
"יודעת יותר מדי טוב אפילו " אמרתי וקרצתי לו והלכנו לרקוד…

מנקודת המבט של אלינור –
הלכתי לחדר של נוי , רוצה לנוח , לבכות בשקט , נכנסתי למקלחת של נוי להחליף לפיג'מה , שמעתי רעשים מהחדר .. יצאתי מהמקלחת וראיתי את מתן ועוד איזה זונה מתנשקים בלהט , מה ? איך הוא מסוגל ככה לפגוע בי ואחכ עוד להתנשק עם מישהי ? הדמעות ירדו ולא נעצרו והם לא שמו לב אלי עד שקיבלתי מכה מהידית של המקלחת בבטן , לא יכלתי לנשום ,כאב לי ברמות מלחיצות , והתחלתי לבכות בקול , פירקתי את הכל .. מתן מיד העיף תזונה ממנו ואמר לה ללכת , נשארנו רק שנינו .
"אלינור את בסדררר ? " שאל בלחץ .
"תלך מיפה " אמרתי בוכה .
"אני לא זז מיפה " אמר רציני והתקרב אליי.
"אל תתקרב אליי " אמרתי בוכה מכאבים , כאב בלב , וכאב פיזי. הוא המשיך להתקרב..
"אני רוצה לראות איפה קיבלת מכה " והסתכל על איפה שאני מחזיקה תיד חזק , על הבטן . הוא הוזיז תיד שלי בעדינות מהבטן והרים לי קצת תחולצה כדי לראות תמכה וליטף לי איפה שקיבלתי מכה ונאנחתי מכאבים.
" דיי מתןןן זה כואב לייייי " צעקתי בוכה .
" ששש אני רק מלטף לך להרגיע לך תמקום " אמר ברוגע .
" אבל כואב לי " אמרתי והוא ניגב את הדמעות שלי . איך זה שרגע אחד הוא בן זונה ורגע אחר הוא נסיך?
"אני הולך להביא לך קרח , חכי פה " אמר והלך במהירות מחוץ לחדר , אחרי חמש דק' הוא חזר עם הקרח .. ניסיתי לקום למיטה , לשכב עליה ולא הצלחתי לקום ,כאב לי ממש .
"אני ירים אותך " אמר .
"לא צרייך אני יכולה לבד " אמרתי וניסיתי שוב לקום ומתתי מכאביםם .
" כן אני רואה איך את מסתדרת לבד " אמר וגיחך והרים אותי למיטה , שם בבטן שלי את הקרח וככה עברו להם כמה דקות ..אני שוכבת במיטה ומתן מניח על הבטן שלי את הקרח ומסתכל עליי.
"למה עשית את זה ? " שאלתי בשקט.
"עשיתי מה ? " שאל, משחק אותה ראש קטן .
"אני לא אחת הזונות שלך שאתה מנשק ואתה מסמן עליי וי שגם אותי נישקת " אמרתי .
"את לא אחת הזונות שלי , ומיקודם הייתי דפוק , אני מפחד מאהבה , לא רוצה להיכנס לחרא הזה"אמר ברצינות.
" מישהו אמר שתיכנס לזה ? " שאלתי בהתחכמות .
" לא " אמר מהר מדי .
" אחלה " עניתי.
" חומוס " אמר.
" צבר " אמרתי.
" קוץ " הוא ענה.
" בתחת " אמרתי .
" שלך " אמר.
" לא מצחיייק " אמרתי ועשיתי בוזזז.
" מצחיק מאוד אפילו " וצחק , יעני מצחיק את עצמו ? דביל .
" שונאת אותך " נאנחתי .
" גמאני שונא אותך " אמר .
" יופי אני שמחה שזה הדדי " אמרתי .
' כמה את מדברתת ' הוא מלמל ונישק אותי , הפעם זאת הייתה נשיקה רגועה , לא התנשקנו בפראות ,זה היה אמיתי ורגוע , אהבתי את זה . הוא התנתק ממני במהירות ונעמד ,
" טוב אלינור אני למטה אם את צריכה משהו דחוף דברי עם אח שלך " אמר ואפילו לא הסתכל עלי והלך..מה יש לו ? נמאס לי ממנו !!


תגובות (9)

איזהההה מגעילללל מתןןן
תמשיכיייי דחוףףףףף

29/12/2013 09:42

הקטע שלמעלה לא כתבת כבר ? בכול מקרה תמשיכי:)

29/12/2013 09:46

ברור שיש קוראותתתת!!
כמה זמן חיכיתי לפרק הזה אני במתח משהו כמו איזה שנה!!!~!
תמשיכייי מהרררר במהירות האוררררר!!!
סתםםםם אבל הכי מהר שאת יכולה:)

נ.ב
ני אשמח עם תקראי גם את הסיפורים שלי

29/12/2013 09:50

את מלא זמן לא המשכת,וזה מציק,תעשי מרתון אולי?(:

29/12/2013 11:19

מה לעזאזל עובר עליו?! תמשיכייייייי

29/12/2013 11:41

מושלם!! תמשיכי

29/12/2013 12:07

מהמםםם !!
תמשיכיייי :)

29/12/2013 12:21

מושלם תמשיכי

29/12/2013 15:11

תקשיבי את תמשיכי או שנטשת

04/04/2014 23:40
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך