einav160
סוריייי פשוט זה פרק מעבר כזה הייתי חייבת אוותוו !!
תגובות ממשיכהה ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 7 (:

einav160 05/12/2013 1215 צפיות 8 תגובות
סוריייי פשוט זה פרק מעבר כזה הייתי חייבת אוותוו !!
תגובות ממשיכהה ♥

מנקודת המבט של אלינור –
נפנפתי את מתן , יואו אני שונאת אותוו הוא כזה מעצבןן תמיד שהוא מדבר איתי העצבים שלי רק עולים !
לא היה לי כח לאפחד , המורה הוציאה אותי מהשיעור כי היא תפסה אותי משחקת בטמפל ראן , כן זה ישןן אבל אני אוהבת תמשחק הזהה ובגללה נפסלתייי ! חחח כן אני ילדותית לפעמיםם .
היה צלצול , היום המסיבה נשתגע בהה נפרק את כל העצביםם שמתן מביא לייי ונהנה כמו שאני יודעת(;
קלטתי מרחוק את תהל ונוי מתקדמות אליי ,
"יאלה אלינור לקניוןןןן " תהל אמרה ליי בהתלהבות , יואו שכחתי מהקניוןןן זה יעשה ליי טוב .
"יאללה מתאים לי בואוו " אמרתי לשתיהן ויצאנו מהביצפר ..

מנקודת המבט של אליאור –
קמתי משינה , הייתה לידי איזה אחת , הייתה טובה זאתי פירקתי אצלה תעצבים על תהל .
היה לי צלצול , 'אלינור אחותי שהיא החיים שלי'. עניתי ,
"שמע אני לא חוזרת לבית , אני מתארגנת אצל נוי למסיבה אז תגיע בתשע " הודיעה לי.
"פסדר ואלינור תיזהרי ללבוש משהו קצר מדי או חשוף מדי ולא איפור מוגזם " הזהרתי אותה , היא יודעת שזה א' ב' אצלי.
"טובטוב חופר אני יודעת זה לא חדש לי יאלה ביוש " היא נאנחה וניתקה, חייכתי.
' אחי אתה צריך טרמפ למסיבה ? ' שלחתי למתן.
' כבר בניתי עליך (; ' שלח לי בחזרה.
'חחחח סבבה אחי רק פעם הבאה תודיע לי יחמור' שלחתי לו.
'אני כבר יודע שתשאל אותי , אני מכיר אותך ,דואג לי תמיד אתה אהוביי (; ' שלח , צחקתי .
' חחחחח בנדר אתה הומו ' שלחתי לו.
'אני האחרון שיהיה הומו יבן זונה , צחקתי תזרוםם ' החזיר לי.
'פסדר יזין פעם הבאה , אני הולך להתקלח ולהתארגן למסיבה , בתשע תהיה מוכן' שלחתי לו , הערתי את הזונה שישנה במיטה שלי והיא התחפפה ,ונכנסתי להתקלח ..

מנקודת המבט של מתן –
השעה 7 וחצי יש לי עוד שעה וחצי להיות מוכן , אז בינתיים התקשרתי לאיזה ספיר נראלי קוראים לה וואלה לא זוכר והיא באה , עשינו מה שעשינו , העבירה לי תזמן ונכנסתי להתקלח ..
יצאתי מהמקלחת והתחלתי להתארגן , לבשתי חולצה לבנה עם סמל של BOSS , גינס קרעים , ונעלי בד אפורות , שמתי ג'ל לשיער ,סידרתי אותו , שמתי עגיל בגבה יהלום , כיפה לבנה קטנה , דורדוראנט , בושם , לקחתי תאייפון ושמתי בגינס קונדום וחבילת סיגריות והייתי מוכן , הסתכלתי על עצמי במראה וחשבתי לעצמי ' מי לא תרצה להיות איתי מייי איזה כוסון אני ' התגאתי בעצמי ויצאתי בחוץ לעשן סיגריה..

מנקודת המבט של נוי –
חזרנו מהקניון , כל אחת קנתה שמלה ונעליים ,אלינור ותהל אמרו שאנחנו צריכות להיות כוסיות היום ולהוציא לכולם תעיינים .
קודם כל שמנו שירים בשיא הווליום חייב לשים שירים שמתארגניםם זה חובהה אצלנוו .
" אוף אין לי סיכוי עם יניב " אמרתי להם ונאנחתי , הוספתי
"אולי אני לא מספיק יפה בעיניו ? " שאלתי אותם.
"סמכי עליי , את תוציאי לו תעיניים את תהי כוסית !! " אלינור אמרה לי , וחייכתי .
"טוב יאלה בואו נתחייל להתארגןןן " תהל זירזה אותנו , בנתיים חיברתי את המחליק והבייביליס לשקעים .
"טוב בואו קודם נתאפר " אלינור אמרה . והוסיפה ,
"נתחיל איתך נויוש אני יאפר אותך את תהי מושלמת " אמרה לי ושמחתי שיש לי תחברות המושלמות האלה אני חולהה עליהם !
היא שמה לי עיפרון שמדגיש את העיינים הכחולות שלי , מסקרה , סומק אני לא אוהבת אז היא לא שמה לי , ולבסוף שמתי לעצמי אודם ורוד כהה שמחמיא לי.
בגלל שיש לי שיער גלי אז נשנה אותו היום לחלק , המחליק התחמם ותהל עשתה לי מחליק ולבינתיים אלינור התאפרה ..

מנקודת המבט של אלינור –
התחלתי להתאפר ותוך כדי לשיר תשיר של איתי לוי ' מה את שותקתתת תגידי משהוו ואם את הולכתת רק לא עם מישהווו ' ,
"עשית לי חור באוזןןןן יא זייפנית " תהל צעקה לי וצחקתי ,
מרחתי איילנר ,מסקרה , קצת סומק לא יותר מדי שזה לא יהיה מוגזם , ואודם ורוד בהיר .
בגלל שיש לי שיער חלק אז אני יעשה בייביליס היוםם , והתחלתי לעשות לעצמי בייביליס .
לבסוף סיימתי , אהבתי מה שראיתי במראה , זהו מה שנשאר לי זה רק השמלה והנעליים , לקחתי תשמלה ההורסת שלייי שהיא לבנה , לא ככ ארוכה , ולא יותר מדי קצרה , היא כזאת צמודה בחזה , היא עם תחרה אבל לא רואים לי תחזה , ואחרי המותן היא מתנפנפת , משהווו הורס !! מבליט לי את המקומות הנכונים (; נעלתי נעלי עקב לבנות ,חזרתי קצת על האודם הורוד והייתי מוכנהה ..

מנקודת המבט של אליאור –
' אחי בוא אליי קצת נישב נתדלק קצת (; ' מתן שלח לי .
' וואלה מתאים לי להתמסטל לפני המסיבה , אני בא ' החזרתי לו , הסתכלתי במראה על עצמי , לבשתי חולצה אפורה של נאוטיקה , גינס קרעים , ונעלי בד כחולות , ראיתי את העגיל שלי שבאוזן נוצץ זה היה יהלום ואהבתי מה שראיתי איזה אליל אניייי !! אני כבר אמרתי שאני חולהה מראות? (;
לקחתי תאייפון , קונדומים, סיגריות, מפתחות ונסעתי למתן..

מנקודת המבט של תהל –
אלינור ונוי היו מוכנות ,
"איזה הורסותתתת !! " אמרתי להם .
"תודה אנחנו יודעות עכשיו תתארגני את " אלינור אמרה וצחקה .
מרחתי איילנר , סומק , ולבסוף אודם אדום שמתאים לשמלה שלי .
עשיתי מחליק ואחכ קצת בייביליס , היה לי מן שיער גלי זה היה מהמםם .
לבשתי שמלה אדומה , הייתי חייבת להפציץ בגלל אליאור , שיסתכל רק עליי הערב ושיצא לו העיינים , היא הייתה קצרה טיפה הגזמתי אבל לא נורא זה רק לילה אחד!! לבסוף נעלתי נעלי עקב שחורות והייתי מוכנה ..
"אתם בטוחוות שיניב יאהב את זה? " נוי שאלה אותנו.
"כןן בפעם האלף תראי איזה כוסיתת את " אמרתי לה , היא לבשה שמלה שחורה קצרה עם חגורה זהב ומלא צמידים בצבע זהב ונעלי עקב שחורות , היא הייתה כוסית נודרת .
"יואוו שכחנו לשים תשרשרות זהב שלנו עם השמות שלנו " אמרתי בלחץ .
"יואו בואו כבר התחילו להגיע " נוי אמרה . אבל לא וויתרנו על השרשרות שלנו אז ענדנו אותן .
"רגעעע שיחכו לנו צריך להצטלם , נדפוק הופעה שנרד למטה במדרגות " אלינור אמרה וצחקה,אהבתי תרעיון , הצטלמנו מלאמלא תמונות והעלנו לפייס ולאינסטוש ..
"מוכנות ? " שאלתי.
"נולדנו מוכנות " אלינור ענתה וחייכנו וירדנו למטה שכל העיינים עלינו..


תגובות (8)

תמשיכיי

05/12/2013 05:45

יאווווו
תמשיכיייייי

05/12/2013 05:47

מהממווש :)
תמשיכייי :)))

05/12/2013 05:47

המשךךךך !!

05/12/2013 06:12

תמשיכייי מהר!!!

05/12/2013 06:24

איזה עצלנית אתתתתת!
מה רשמתי לך בפרק הקודם?!?
יש לך 20 דקות להעלות פרק ולחשוב על הרעיון ורק עכשיו העלת פרק?!?!
אני רוצה פיצויייי תעלי עוד פרק עכשיוווו

05/12/2013 07:09

תמשיכייייי

05/12/2013 11:15

תמשיכיייייייייייייייייייייי

05/12/2013 11:52
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך