einav160
אז מה יקרה במסיבה ?? (;
6 תגובות ממשיכה ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 5 (:

einav160 03/12/2013 1646 צפיות 9 תגובות
אז מה יקרה במסיבה ?? (;
6 תגובות ממשיכה ♥

מנקודת המבט של תהל –
המשכתי לקשקש ולחשוב עד שהמורה שמה לב שאני לא מקשיבה לה ונתנה לי תצרחה של החיים ,
"תהללללל לקשקש במחברת יותר מעניין ממני ? " היא רצינית ? ברור שכןן !!
"דא המורה שמעי זה לא אישי פשוט את משעממת רצח " וחלק מהכיתה צחקו חלק גיחכו והמורה?החליפה צבעיםם .
"תהל צאייייי מידדד מהכיתה , את מפריעה לי בשיעור !" וואי ואיי איזה עצבים על הבוקר.
"המורה את במחזור ? " שאלתי כולי צוחקת , ואלינור ונוי צחקו איתי .
"תגידי לי מזאת החוצפה הזאת ?! לכי מהר למנהל !!! " צרחה , צחקתי ויצאתי לכיוון חדר המנהל..
"אליאור מה יהיה איתך הא ? לא נכנס לכיתה וזה רק היום הראשון " המנהל אמר ברוגע , אין על המנהל הזה הוא חמווד.
" לא מתאים לי לימודים " ענה לו בפשטות .
דפקתי בדלת ונכנסתי לא חיכיתי אפילו שיגידו משהו ..
"אני לא מבין למה דפקת בדלת אם נכנסת בלי לשאול , מפגרת " אליאור גיחך .
"סתום תפה דביל " יואוו נו זה מה שחסר לי עכשיו לריב איתוו ?
"דביל חבר שלך " החזיר לי .
"רק חבל שאין לי אחד כזה " גיחכתי .
"נכון מי ירצה בכלל להיות חבר שלך ידפוקה " וצחק .
"היית מת להיות חבר שלי ימכוער " עלק מכוער אבל הייתי חייבת להחזיר לוו !!
– " טוב דיייי תפסיקו לריב ! " המנהל התערב ונאנחתי .

מנקודת המבט של אליאור –
פחחח אני מכוער ? מה היא רצינית ? אני אליל הבנות פה !! החתיך של באר שבע כפרה עליייי !
גם כן מה יש לה זאתי מביאה לי רק עצבים . שונא אותה כמה אפשר לשגע אותי כמה ?!
"תהל למה את פה ? " המנהל שאל אותה , בוא נראה מה כבר עשתה הדפוקה .
"סתם לא הקשבתי למורה ואז עיצבנתי אותה חחח שמע המנהלל נראה לי היא במחזור " היא צחקה וגיחכתי , וואלה יש לה אומץ .
"טוב תהל תקחי אישור ותחזרי לכיתה , ואתה אליאור תישאר בחוץ לצערי כרגיל " אמר המנהל ונאנח.
"מזהה למה הוא בחוץ ואני צריכה להיכנס ?! אין לי כח אליה היא סתם מעצבנת ומשעממת רצח " היא התלוננה בעצבים , צחקתי והיא העבירה בי מבט עצבניי כאילו היא הולכת לדקור אותי זאתי שרוטה באלוהים . אבל שרוטה כוסית כוסעמקק למה היא חברה של אלינור אי אפשר לזיין אותה כסטוץ איזה עצבים.
"טוב אז תישארו בחוץ שתיכם אבל תהל שיעור הבא את חוזרת לכיתה " הזהיר אותה והיא הנהנה.
יצאנו מחדר המנהל , היא הלכה לשירותים ואני למחששה .
"מה אחי שוב המנהל ? " יניב שאל אותי .
"כן וואלה הוא נתפס עליי אבל מזל שהוא גבר ולא מכריח אותי להיכנס לשיעור " אמרתי והדלקתי סיגריה.
מרחוק אני קולט את תהל מתקרבת לפה . מה היא חושבת שהיא עושה ?!
" אסייי " צעקה בהתלהבות לאיזה אחד פה , כוסאמאשלו , רגע למה אני מקלל אותו ? לא אכפת לי מצידי שתזדיין איתו .
"יפה שליי " חייך אליה וחיבק אותה והידיים שלו נשלחו לתחת שלה , היא נרתעה ראו עליה ,ישר קמתי
"בןןן זונה אלל תיגע בההה " צעקתי עליו ונתתי לו אגרוף , פירקתי אותו מכות בואנה עיצבן אותיי .
"דיייי תפסיקוווו " תהל צעקה ולא הקשבנו לה והמשכנו לריב מכות עד שתהל נכנסה לנו באמצע ובטעות יצא שהבאתי לה אגרוף , היא נפלה והתחילה לבכות , כוסעמקקק היא בוכה בגלליי אינעל העולםם לא התכוונתיי .
"תהל לא התכוונתי " אמרתי בלחץ .
"כשאמרתי לכם להפסיק היית צריך להקשיב לי ולא לאגו הדפוק שלך " אמרה בעצבים והלכה..
סעמקק אני רבתי בגללה וזה התודה שלה ? שתלך להזדיין למרות שכאב לי לראות אותה בוכה, הלכתי ליניב ישבתי לידו והתחלתי לעשן סיגריה אחרי סיגריה , ככה זה שאני בעצבים ..

מנקודת המבט של מתן –
יצאתי מהשירותים עם מאי , והלכנו למחששה , היא הלכה לחברות הזונות שלה ואני התיישבתי ליד אליאור ויניב , אליאור עישן מלא ראו שהוא עצבני .
"טוב מה יש לך אתה גומר קופסא שלמה יחמור " אמרתי לו .
"סתום יזין אל תשגע אותי " אמר בעצבים מעך תסיגריה והלך ..
"מה יש לו " שאלתי את יניב.
"תהל באה לפה התחבקה עם איזה אחד , והוא נגע לה בתחת אז אליאור התעצבן ורב מכות איתו ויצא בסוף שתהל קיבלה פיצוץ לפרצוף " והחמור צחק , חחח וואלה נשמע מצחיק איך פספסתי את זה הייתי עוזר לאליאור היינו מפרקים אותו .
"כוסעמק ובאותו זמן זיינתי את מאי וואלה היה עדיף לריב מכות " אמרתי .
" למה אחי ? השמועות אומרות שהיא טובה" צחק ,
" היא פסדר " עניתי והדלקתי סיגריה , היה צלצול קלטתי את אחות של אליאור עם חברות שלה יושבות בקפיטריה איזה כוסית היא אבל כמה שהיא כוסית היא מעצבנת אחושרמוטה. היא מדליקה אותי בקטע שהיא לא מתלהבת ממני וישר מתה לנשק אותי אלא ההפך היא כל הזמן עוקצת ורבה איתי .

מנקודת המבט של אלינור –
היה צלצול יצאנו מהכיתה אני ונוי והלכנו לחפש את תהל , ראינו אותה יושבת בקפיטריה , התקדמנו אליה והתישבנו לידה .
"חיים שליי איזה כיף לך שנשארת בחוץ היה משעמם תחת " אמרתי לה , נוי הלכה לקנות לנו אוכל ושתייה.
"לא נהנתי בכלל , היה בלאגן עם אח שלך " אמרה והסתובבה אליי מיקודם היא עשתה לי גב והיה לה כחול על הפנים .
"מזה?!? " שאלתי בלחץ .
"התחבקתי עם אסי , פעם הוא הקפיץ אותי לביצפר והוא חמוד באמת , רק שהיום הוא שלח תידיים שלו לתחת שלי אז אליאור קלט את זה ופיצץ אותו מכות ואני גם קיבלתי אחת בטעות " אמרה ונאנחה מהכאב.
"יואוו צריךך קרח " אמרתי בלחץ .
"לא צריך אני ילך לבית לנוח קצת " אמרה ונעמדה .
"טוב אהובתי נדבר כבר " הבאתי לה נשיקה בלחי .
"תגידי לנויוש ביי ממני " אמרה והלכה..
וואי איזה סיפור מעניין מה עם אליאור חיפשתי אותו באנשי קשר ' אליאור החיים שלי ' וחייגתי.
"אליאוררר מה שמעתי רבת מכות בגלל תהל " אמרתי לו וצחקתי.
"אל תזייני לי תשכל אלינור הייתי עושה את זה עם כל אחת " הוא אמר , שקרן .
"משתגיד , אתה בבית ? " שאלתי.
"כן יאללה תני לי לישון ולכי ללמוד אחות ביי " אמר וניתק , שיאו חצוף .

מנקודת המבט של נוי –
"היי אמ אני רוצה שתי סנדוויצים ושתי קולה " ביקשתי מהמוכרת .
-"קחי מאמי" הביאה לי תאוכל והשתיה.
"תודה"אמרתי ושילמתי לה.
התקדמתי לאלינור , היה לי צלצול שלחו לי הודעה , הורדתי את הפנים שלי לגלאקסי 3 שלי ונכנסתי להודעה .
'יפה שלי אני ואבא נוסעים היום בערב , הכנתי לך אוכל נחזור מחרתיים' , אמא שלחה לי.
'טוב אימוש תהנו ' החזרתי לה , וכששלחתי לה תהודעה מישהו נתקל בי .
"איהה משוגע סתכל לאן אתה הולך " אמרתי לו שהייתי ברצפה ונאנחתי מהכאב.
"את זאת שלא הסתכלה לאן את הולכת ישבורה היית עם הפלא" אמר ותכלס צדק.הרמתי את המבט שלי לראות מיזה , ידיד של אלינור נראלי קוראים לו יניב .. חתיךךך רצח יואווו .
הוא עזר לי לעמוד פשייה לא חשבתי שיעשה את זה..
"תודה " אמרתי לו בבישנות .
"פעם הבאה אל תהי שקועה יותר מדי בפלא " אמר וקרץ לי , חייכתי והתקדמתי לאלינור ..
"הופהה מזה החיוך הזה " אלינור שאלה אותי בהתלהבות והוסיפה ,
"ראיתי אותך עם יניבוש " וצחקה.
"סתם הוא נתקע בי ועזר לי לקום לא משהו מיוחד " אמרתי בבישנות .
"אתם מתאימים רצח , השילוב המנצח הביישנית והחופר " צחקה .
"רק חבל שהוא סטוציונר " אמרתי בבאסה .
"נדבר איתו עלייך אל תדאגי " אמרה וחייכתי.
"אה שמעי ההורים שלי לא יהיו בבית עד מחרתיים ,אז את ותהל באות אליי" הודעתי לה.
"לא רק אנחנו נבוא " אמרה וחייכה חיוך שובב.
"אוי לא פליייז לא מה שאני חושבתת " אמרתי בחשש.
"כןכןכןןןן מסיבהההההה " צעקה . איזהה משוגעתת הייא !
"לא באליי " אמרתי , אני לא טיפוס של מסיבות , לא מתה על זה.
"פליייז ויניב יבוא ולכי תדעי אולי יקרה משהו " אמרה וקרצה.
"טוב קרציהה אבל אחכ את ותהל עוזרות לי לנקות הכל " הודעתי לה
"ברוררררר אחותייי נישן אצלך " אמרה בשמחה , חחח אני חולה עליה!!
"טוב יאללה סיס יש לנו מסיבה לארגן " אמרתי וקרצתי לה .
"הופההה מי זאת שזורמתת " צחקה . בדיוק היה צלצול .
"שתקיי יאלה בואי לשיעור אחרי ביצפר תבואי אליי נארגן הכל " אמרתי והיא הנהנה , והלכנו לשיעור .


תגובות (9)

תמשיכיייייייייי

03/12/2013 08:27

תמשיכייייייייייייייי

03/12/2013 08:39

תמשיכייייי

03/12/2013 09:37

עוד 3 תגובות ♥

03/12/2013 09:58

תמשיכי

03/12/2013 11:02

תמשיכי :)

03/12/2013 12:08

תמשיכייי

03/12/2013 12:51

יואוו מושלם תמשייכייי

03/12/2013 15:45

סורי שלא עניתי פשוט לא ראיתי שהעלת!!!
תמשיכייי בדחיפוותתתת

04/12/2013 02:14
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך