einav160
להלהלה אז מה יקרה באוטוו ? תדעו בפרק הבא (;

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 3 (:

einav160 02/12/2013 1261 צפיות 21 תגובות
להלהלה אז מה יקרה באוטוו ? תדעו בפרק הבא (;

מנקודת המבט של אלינור –
"אלי , יפה שלי קומי השעה שבע עוד מעט ביצפר " אמא שלי העירה אותי .
"אני קמה אימוש " אמרתי לה בעוד שהתמתחתי ופיהקתי , אני עייפה שחזרנו אתמול עוד הייתי בפייסבוק ובאינסטוש לא הלכתי לישון ישר אחרי המקלחת .
קמתי למקלחת , יש לי בחדר .. צחצחתי שיניים, שטפתי פנים והלכתי לחדר ארונות שלי , כבר אמרתי שכסף לא חסר ? (;
בחרתי חולצת ביצפר צמודה לבנה וגינס עם קרעים ונעלי בובה לבנות עם טיפה עקב , כן אני אוהבת לדפוק הופעה ליום הראשון , מרחתי איילנר , מסקרה, אודם ורוד עדין , שמתי דורדורנאט , השפרצתי מלא בושם אליין ,אני אוהבת להריח טוב , הוצאתי תאייפון מהשקע , לקחתי את התיק אדידס הורוד שלי הכנסתי לשם כמה מחברות ,קלמר והלכתי להעיר את אליאור .

מנקודת המבט של אליאור –
"חיים שלי קום , חצי שעה ביצפר" אלינור העירה אותי , יאלהה איזה ריח טוב יש לה
"סעמק אין לי כח לכלא הזה " אין לי זין לזה גם ככה אני לא נכנס לשיעורים אז למה לקום מוקדם וללכת לשם?
"יאללה נו , אני מחכה פה שתקום " זאתי עקשנית , נאנחתי וקמתי .
"טוב צאי לי מהחדר או שאת רוצה לראות אותי עירום ? " התאפקתי לא לצחוק , היא נגעלת מדברים כאלה.
"איייכככ אליאוררררר ימגעיל יאלה אני מחכה לך למטה תתארגן זריייז " חחחחחחח איזה פרצוף נגעל היה להה , צחקתי וסגרתי תדלת אחריה והתחלתי להתארגן ..
צחצחתי שינים , שטפתי פנים , לבשתי חולצת ביצפר אפורה , מכנס ברמודה כחול ונעלי בד אפורות ,סידרתי תשיער שמתי ג'ל , שמתי עגיל באוזן יהלום כסף ,דורדוראנט ,בושם וחבילת קונדומים אין לדעת מה יצוץ לי בביצפר (; הסתכלתי על עצמי במראה , איןןן אניי כוסוןןןן , אני חולה מראותתת !! לקחתי תאייפון , מפתחות למרצדס וירדתי למטבח ..

מנקודת המבט של אלינור –
"הנה הבטט שלוקח לו שעתיים להתארגן כמו בחורה" אמרתי לאליאור שירד מהמדרגות .
"צריך להשקיע בעצמי לא ? אני אליל צריך לשמור על זה " וקרץ לי ואני גיחכתי.
התקשרתי לתהל , שתביא איתה את נוי וניסע ביחד עם אליאור ..
"בוקררר טוב אהובתיי " תהל צעקה לי בפלא
"תגידיי מזה האנרגיות האלה על הבוקרר ? " כולי מתה מעייפות וזאתי עם אנרגיות.
" סתם בוקר יפהה , שכחת שאני ילדה של בוקר ? " צחקה ,
"טובטוב בואי אליי עם נויוש , ניסע עם אח שלי " אמרתי מהר וניתקתי , אחרי חמש דקות הם היו אצלנו ,יצאנו ונסענו ..

מנקודת המבט של תהל –
אלינור ניתקה תשיחה , צחקתי מאלינור הזאת שתמיד אומרת משפט מהר ומנתקת ,שתהיה בריאה .
"נויושששש אהבההה " צעקתי לה ומחצתי אותה בחיבוק שראיתי אותה , היא בדיוק יצאה מהבית .
" חיים שלי את חונקת אותייי " היא אמרה כמעט בלי קול חחחחחח , צחקתי ושיחררתי אותה מהחיבוק המוחץ .
"איזהה יפה את " היא אמרה ליי , ועשיתי סיבוב , לבשתי שורט כחול וחולצה אפורה של ביצפר.
"מדברתת היפה " החזרתי לה , היא צחקה , היא לבשה מכנס גינס בהיר עם חולצת ביצפר ורודה , כפרהה על היפה הזאתת !
דיברנו וזה עד שהגענו לבית של אלינור , נכנסנו בלי לדפוק אנחנו חופשיות אחת עם השנייה , וראיתי את אליאור אוכל קוראסון , יאמההההה איזה הורססס הוא !! קצת בהייתי בו אז הזזתי מהר את המבט שלי לאלינור וקפצתי עליה בחיבוק מוחץ , כן זה קטע כזה שליי .אלינור סיימה לשתות את הנס ויצאנו ..

מנקודת המבט של מתן –
"כוסעמקקק נוו מי הבן זונה שמעיר אותי " שעתיים מישהו מתקשר ,אנשים לא מבינים שעוד מוקדם ??
עניתי למי שהתקשר אפילו לא הסתכלתי מיזה , הייתי עצבני
"בןןן זונהההה עוד רק בוקררר למה להעיר אותי הא ?? " צעקתי למישהו בפלא , ושמעתי אותו צוחק .
"מתןןן יזונה קום " צעק לי וצחק , זה אליאור הזין .
"מה קום , אין לי כח לביצפר דפוק " אמרתי לו תוך כדי שפיהקתי ,דפקתי אתמול איזה כוסית ,אני עייף מת.
"קום קום יאללה נשב במחששה עם החבר'ה ויהיו כוסיות " ידעתי שהוא מחייך .
"פסדר יזין בוא לאסוף אותי " אמרתי לו .
"עשר דקות אתה בחוץ " הודיע לי וניתק . מה עשר דקות ???
איך אין לי כח לביצפר מזדיין , אבל נלך נשב במחששה , נדפוק כוסיות ונשב עם החבר'ה .
קמתי מהר סעמק אין לי זמןן , צחצחתי שיניים , שטפתי פנים , לבשתי חולצת ביצפר לבנה , מכנס אדידס שחור , נעלי אדידס לבנות , סידרתי תשיער , שמתי עגיל בגבה , שרשרת מגן דוד , כיפה,שמתי דורדוראנט , השפרצתי מלא בושם , לקחתי כסף , תאייפון , כוס עם נס, חבילת סיגריות ויצאתי לבחוץ מחכה לאליאור .


תגובות (21)

תמשיכיייייייייייייייייייייייי

02/12/2013 05:15

תמשיכי מושלם

02/12/2013 05:16

5 תגובות ממשיכה (:

02/12/2013 05:16

המשךךךךךך!!! מידדד!!

02/12/2013 05:25

תמשיכיייי דחוףףףף
חדשה ;)

02/12/2013 05:39

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכי

02/12/2013 05:43

תמשיכיייי דחוף!!!:)

02/12/2013 05:45

תמשייכיייייי :)
מאוהבת בסיפור שלך נסיכה :-*

02/12/2013 05:54

אני רק אעביר ביקורת על הדמויות.
הן נורא מתנשאות. גאוותניות. משתחצנים על מה שיש להן.
לפי צורת דיבור שלהן, והתנהגות שלהן מבינים שהסיפור מספר על פרחות וערסים.
בנימה מטומטמת זו אצהיר על שנאתי לבהמות הללו: אני שונאת ערסים ופרחות.
זהוו! אמרתי את מה שרציתי.

02/12/2013 05:58

תמשיכי

02/12/2013 06:53

she wolf – ככה אני אוהבת את הדמויות , אם את לא אוהבת ערסים ופרחות את לא חייבת לקרוא את הסיפוור אני לא מכריחה אפחד (:
ואהובות שלי אני ימשיך יותר מאוחר ♥

02/12/2013 07:29

she wolf די לחפור בעיה שלך שאת לא אוהבת סיפורי ערסים את מעירה לכל מי שכותבת סיפורי ערסים את לא אוהבת מה את קוראת בכלל מה משעמם לך?!
בעיה שלך שאת לא אוהבת ערסים ופרחות זה הטעם שלך הטעם שלך זה כנראה ילדים טובים חנג'ים ומילה שלא מענייין אותי מה.

ותמשיכיייי יפה שלי

02/12/2013 08:03

הטמטום.
סיבות להיותי מזנתרופית.
המשתמשת בעלת התמונה הורודה-בחייאת, אל תמציאי שקרים כדי להוציא את התגובה שלך צודקת.
עד כה הגבתי לשני סיפורי ערסים שבניהם היה שלך.
את גם שקרנית? ~ציקצוק בלשון~ לא יפה.
את סנגורית ובנוסף גם שקרנית. אני מאוכזבת.
מה שמצחיק הוא. שהמחברת הגיבה בצורה נורמלית, ואת לעומת זאת יוצאת עליי!!
איזה מן הגיון יש לך, ילדה?

02/12/2013 09:06

תמשיכיי

02/12/2013 10:10
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך