einav160
אני יודעת שזה פרק לא הכי מעניין וארוך פשוט כואב לי ממש הראש כבר מהצהריים :\
אני יפצה מחר ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 4 (:

einav160 02/12/2013 1184 צפיות 9 תגובות
אני יודעת שזה פרק לא הכי מעניין וארוך פשוט כואב לי ממש הראש כבר מהצהריים :\
אני יפצה מחר ♥

מנקודת המבט של אלינור –
" יניבוששש " צעקתי ששמתי לב שיניב ידיד שלי וחבר טוב של אליאור עלה לאוטו ..
"נסיכה שלייי " החזיר לי וחייך תחיוך המושלם שלווו , הוא חתיךך רצח אבל בחיים לא יהיה ביננו משהו כי אנחנו כמו אח ואחות .
"כוסעמקקקקק אתם והצרחות שלכם על הבוקר " אליאור התעצבן עלינו חחחח לא נורא .
"מה אתה מתעצבןן יש אנשים שמחים על הבוקר בניגוד לאחרים " תהל עקצה אותו .
"בואנה אל תשגעי אותי עכשיו אין לי כח " אליאור נאנח והסתכל עליה דרך המראה של הרכב, והיא נאנחה בעצבים והוא חייך חיוך ניצחון .
היה חמש דקות של שקט בנסיעה ואז אליאור עצר ליד בית גדול ממש יפה ומחוץ לבית אני קולטת את הערס הדפוק , מה הוא עושה פה ?!
"אליאור למה עצרת פה ? " שאלתי בתקווה שלא יקרה מה שאני חושבת שיקרה , אין לי כח לנסיעה עם המעצבן הזה . אבל יאוווו איזה חתיךךךך הוא !!
"אני אוסף את חבר שלי " ענה לי , ונשפתי בעצבים .
"אח שלייי מה קורה " הערס שאל אותו כשהביא לו תחיבוק גברים הזה .
"וואלה עייף אבל נתדלק את עצמנו בביצפר " אליאור ענה לו וקרץ לוו .
"איכככככ ימגעיליםםם " אמרתי כולי נגעלת , וכולם צחקו חוץ מהערס , שמלמל " 'ילדונת' .
"בואנה יחתיכת מפגר אל תעז לקרוא לי ילדונת !! " איזה עצביםם הוא מביא לי על הבוקררר אוח .
הוא גיחך וגלגל עיניים, אינעל אחותו מה נראלו ?!
'תרגעי , הוא לא שווה תעצבים שלך ' נוי לחשה לי , ותהל הנהנה כהסכמה למה שנוי אמרה..
חייכתי חיוך תחמני , יש לי רעיון שהערס הזה ילמד לקח .. שמתי לב שהוא שותה נס , ואליאור בהגה..
"אמלהההההההההההההההההה " צרחתיי כמו מטורפת ואליאור עצר במהירות , ובגלל העצירה הזאת כל הנס נשפך על החולצה של הערס .
ואני ? חחחחחח לא הפסקתי לצחוק יאוו לא נשמתיייי נודרת הפרצוף המבוהל של אליאור ושהנס נשפך על הערס , זה בהחלט פתיחה מצוינת של יום .
" תגידי לי מה את דפוקה למה צרחת ?! " אליאור שאל בעצבים ובלחץ .
"רק כדי שהחבר הדפוק שלך ילמד לקח " והתפוצצתי מצחווק , תהל ונוי צחקו איתי , יניב גיחך ואליאור היה עצבני אשש והערס ? שמעתי אותו מלמל 'כוסעמקקקקק ערסס זונה ' . חברה שלו זונהה , הוא לא ידבר אליי ככה!!
"תרגייייע ומהר דפוק, זונה תקרא לחברות שלך " צעקתי לו בעצבים .
"סתמי תפה שלך תראי מה קרה לי בגללך " צעק עליי והסתכל עלי במבט עצבני .
שתקתי .. לא היה לי מה להגיד לו , קצת התחרטתי בכל זאת יום ראשון שלו פה וככה הוא יתחיל תיום?

מנקודת המבט של מתן –
סעמקקק מה אני יעשה עכשיו ? הילדה הזאת רק עצבים ונזק עושה.
"אחי בוא נחזיר אותך לבית שתחליף חולצה " אליאור אמר לי ועשה פרסה .
ירדתי מהרכב ונכנסתי לבית החלפתי חולצה וחזרתי לרכב , אפילו לא הסתכלתי על המפגרת הזאת.
הגענו לביצפר , אני אליאור ויניב הלכנו למחששה .. הכרתי שם כמה חבר'ה , ישבנו ועישנו ואיזה בלונדה התיישבה עליי .
"מאי " אמרה לי .
"מתן " החזרתי לה .
"שנלך לשירותים ? " אמרה לי וקרצה . בואנה זריזה זאתי אבל כוסית .
" אחי יש לך פה קונדום ? " שאלתי את אליאור .
"פשייייה מהיר אתה אה ? ימלך קח " הביא לי ואני והיא התקדמנו לשירותים ,בדרך ראיתי את השרוטה ,אחות של אליאור אין לי מושג אפילו איך קוראים לה , התנגשתי בה בכוונה וחייכתי לה חיוך שישגע אותה .
"מטומטם " צעקה לי כשמאי גוררת אותי .
"מדברת המטומטמת " החזרתי לה ואני ומאי כבר נכנסו לשירותים ועשינו מה שעשינו לא נפרט לכם יקטיניםם (;

מנקודת המבט של תהל –
"אוח הוא כזה דביל !! " אמרה בעצבים אלינור אחרי שחבר של אליאור ומאי הזונה נכנסו לשירותים.
" גם לאח שלך לא חסר " ונזכרתי במה שקרה באוטו ביני לבין אליאור .
"ידוע " ענתה וצחקה , אני ונוי צחקנו איתה ובדיוק המורה נכנסה לכיתה .
התיישבתי ליד אלינור ונוי ישבה ליד סיון , סיון היא חברה מהכיתה והיא חמודה אבל פשוט יש לנו תחבורה שלנו..
"בוקר טוב תלמידים , תהיה לכם שנה ארוכה וקשה אני מצפה להשקעה והשתדלות ….." המורה אמרה שנכנסה לכיתה , איבדתי אותה במילה השתדלות , והתחלתי לקשקש במחברת , אוח למה אליאור דיבר אליי ככה ?! שילך לעזאזל גם כן הוא .


תגובות (9)

ואואווא להמשיך כפרה

02/12/2013 14:11

את חייבת לפצות!
המשך! [מחר כי כואב לך הראשש]
ממני אילנה

02/12/2013 14:11

תרגישי טוב ולמה כולן מחליטות לפצה מחר מחר אני לא יכולה לקרוא אני באילת עם הסטודיו שלי ^+^ תמשיכיייייי

02/12/2013 14:13

תרגישייי טוב חיים שלי:)
תמשיכיייי (מחר כי כואב לך הראש)
אוהבתתת

02/12/2013 14:20

תרגישי טווב !
תמשיכייי :)

02/12/2013 14:27

תמשיכייייייייי

02/12/2013 14:54

תמשיכיייייייי עכשיו

02/12/2013 15:15

חח הקטע עם הנס הרג אותי! תמשיכי :)

02/12/2013 17:27

תמשיכייייי

02/12/2013 21:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך