einav160
שמעווו שיש לי רעיון אדיר לסיפוור , זה נשמע לכם כמו כל הסיפורי ערסים אבל זה יהיה קצת שונה אבל בהחלט שווה קריאהה .
4 תגובות ממשיכה ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 2 (:

einav160 01/12/2013 1295 צפיות 10 תגובות
שמעווו שיש לי רעיון אדיר לסיפוור , זה נשמע לכם כמו כל הסיפורי ערסים אבל זה יהיה קצת שונה אבל בהחלט שווה קריאהה .
4 תגובות ממשיכה ♥

מנקודת המבט של מתן –
הגעתי לבאר שבע סוף סוף !! נראה את אליאור הזין הזה בנדר התגעגעתי אליווו !
חיפשתי באנשי קשר ' אליאור האח ' וחייגתי .
" כפרההה אני בבאר שבע " צעקתי לו בפלא .
" אבל למה לצעוק אינעל אבוקק אתה כמו אחותי הרסת לי תאוזן " צחקתי ,רגע אחותו ? בפעם האחרונה שראיתי אותה היא הייתה ילדה קטנה בטח עכשיו היא כוסית אחושרמוטהה .
" אחותך הא ? תגיד מה איתה באמת ? " הסתקרנתי .
"נשמה עד אחותי ברוך ה' הכל מצויןן איתה , טוב יאלה בוא לים אני מחכה לך " הוא אמר וניתק אפילו לא חיכה לתשובה חחחחח בן זונה .
התארגנתי לים , לפני זה עשיתי סיבוב בבית , וואלה אחלה בית , כסף לא חסר ברוך ה'.
שמתי בגד ים אדידס אפור עם כחול , גופיה לבנה שמבליטה לי תקוביות , כיפה לבנה ,שרשרת מגן דוד,עגיל בגבה שמתי בצבע כחול משהו פצצה , השפרצתי בושם לקחתי כסף אייפון מפתחות ויצאתי..
מנקודת המבט של אלינור –
"פדחניתתתת אמלה חחחחחחחחח לא אני מתהההה יאו מפגרת " לא הפסקתי לצחווק , תהל הדפוקה הזאת הלכה לאיזה ילדה קטנה ואמרה לה לא להיכנס לים כי היא במחזור , עכשיו מאיפה הילדה תבין מזה?נוי הקרועה הסבירה לה שזה כאילו פיפי אדום , הילדה התחילה לבכות ואנחנו היינו ברצפה חחחחחחח , אבל אחכ הבאנו לילדה ארטיק כפיצויי .
לקחנו מיטות שיזוף ושכבנו עליהם , אביאור וחברים שלו לא איתנו הם קצת רחוקים ממנו כי הם עם הזונות שלהם ולא מתאים לנו להיות שם עם השרמוטות ..
" אלינור תביאי לי שמן שיזוף " נוי ביקשה ממני ,
"אין לי כח לקום נוח לי במיטת שיזוף ככה עד שאני בפוזה כיפית " באמת שאין לי כח לזוז .
"עצלנית " נוי לחשה בעצבים .
"הפ הפ שמעתייייי את זה ואני לא עצלנית !" התעצבנתיי.
"חיים שלי תתחילי להיות מודעת לעצמך " תהל הצטרפה לשיחה , אה יענו היא עם נוי ? חצופוות .
"נעלבתייייי " כן אני ילדותית לפעמים חחחח עשיתי כאילו באמת נעלבתי ורצתי לאביאור וראיתי אותו מתחבק עם איזה מישהו , סמעלהההה איזה חתיךךךך חולשה שלי ערסים !!
מנקודת המבט של אליאור –
ישבנו ככה בכיף אני יניב ועוד כמה חבר'ה ושרמוטות , פתאום מרחוק אני קולט את מתןן , צעקתי לו "מתןןן פיטמה שליייי "
" אח שליייי התגעגעתי " נתן לי חיבוק של הגברים .
"גם אני נשמה , בוא תכיר תחבר'ה " פתאום אלינור צצה משום מקום ונעמדה לידי עם חיוך .
"אלינור לכי מיפה , למה את לא עם חברות שלך ?" התעצבנתי , זה מה שחסר לי עכשיו שתהיה איתנו ותראה איך כולם פה מתחרמנים אחד על השנייי ?!
"הם עיצבנו אותייי אמרו שאני עצלנית וזה לא נכוןןן " אמרה בקול ילדותי חחחח חיים שליי היא נודר!
"טובטוב בואי שבי עליי " אמרתי לה והיא חייכה .
מנקודת המבט של מתן –
"אחי מי זאת הילדה ? " שאלתי את אליאור
"אחותי " ענה לי
"טוב הלכתי לקנות ארטיקים תשמור עליה פה אחי " אמר לי וטפח על כתפי , אני הנהנתי .
"אני לא ילדהההה !! " סיננה לי בעצבים
"הם עיצבנו אותייי אמרו שאני עצלנית וזה לא נכוןןן " חיקיתי אותה איך שהיא אמרה את זה בקול ילדותי , והיא ? החליפה צבעים חחחחחח נראלי היא שוברת אותי , אבל וואלה היא כוסית איזה גוף פצצה אבל זאת אחות של חבר לא נוגעים בה והיא גם נראית ילדה טובה .
"ימכוער אל תחקה אותי" אמרה בעצבים.
"פחח אני מכוער ? תסתכלי טוב או שאין לך ראייה 6\6 ?" וואלה פגעה באגו .
"ברוך ה' יש לי ראייה 6\6 , מה קרהה פגעתי באגו מאמי ? תנחת אתה לא כזה חתיך "אמרה לי בהתגרות.
ואני ? התעלמתי ממנה , אין לי כח למשחקים האלה שלה היא סתם ילדה קטנה .
מנקודת המבט של אלינור –
טוב קצת שיקרתי שאמרתי לו שהוא לא כזה חתיך אבל הוא עיצבן אותייייי אז הייתי חייבת להוריד לו תאגו . הוא אשכרההה התעלם ממני יאו איזה חצוףףף . אליאור חזר ושם לב שאני והערס הזה עצבנים רצח .
"מה יש לכם ? " אביאור שאל אותנו .
"יש לך אחות קרציה " הערס ענה לו .
"קרציה אחותךךך " החזרתי לו .
"רק חבל שאין לי אחות" וחייך חיוך מנצח ואני נאנחתי .
"טוב יאלה חאלס אלינור לכי תחזרי לחברות שלך " אליאור אמר לי , טוב גם ככה לא באלי להישאר פה עם הדפוק הזה ..
מנקודת המבט של נוי –
"טוב איפה אלינורר ? " שאלתי את תהל בזמן שאנחנו מחפשות את אלינור .
"לא יודעת זאתיי נעלמה לנוו בטח הלכה לאליאור " פתאום ראינו את אלינור מרחוק מתקרבת אלינו עצבנית , אדומה רצח וזה לא מהשמש זה בטוח .
"מה קרה שאת ככה אדומה ולמה הפרצוף העצבני שלך " ? שאלה תהל את אלינור
" סתם איזה ערס דפוק חבר של אח שלי עיצבן אותי " ענתה בעצבים .
"חתיך ? שאלה תהל בחיוך תחמני
"רצח " ענתה אלינור ונאנחה .
"טוב יאלה בואו ניכנס קצת לים " אמרתי להם
"יאלה אולי זה ישכיח ממני את הטמבל " אמרה אלינור.
"יופי יאלה ריצהההה עד לים " אמרה תהל . ורצנווו חחח זה היה משחרר , נשארנו שם עוד שעה וכבר היה שמונה בערב אז התקפלנו צריך להתארגן למחר יש ביצפר .. הגעתי לבית , אכלתי , התקלחתי ולבשתי פיגמה קצרצרה של מיקי מאוס ונכנסתי למיטה הייתי גמורה מעיפות ..


תגובות (10)

תמשיכייייי !! :)
ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי אם באלך :)

01/12/2013 12:45

הילה אני חולה על הסיפור שלך !! אני לא הגבתי עד עכשיו כי רק עכשיו פתחתי משתמש אבל שתדעי שהסיפור שלך מושלם ! ♥

01/12/2013 12:47

מושלםםםם תמשיכייייייי

01/12/2013 12:48

תמשיכי

01/12/2013 12:57

תמשיכי

01/12/2013 12:57

תתתתתתתתתממממממממששששששיייייכככככככייייייי

01/12/2013 13:25

סומכת עלייך ;) תמשיכייי

01/12/2013 13:34

סומכים עליך :)

01/12/2013 15:06

תמשיכיייי ולמה כולם גונבים ממני את הפ'גמה של מיקיי?!?!
אתם. יודעים שלי הייתה את הפ׳גמה הזאת ראשונה ^_^

01/12/2013 16:11

מושלם! תמשיכי

01/12/2013 17:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך