einav160
אז איך יצא ליי ? שמעו שזה פעם ראשונה שאני כותבת ..
אני ישמח אם תגיבו , ואני מקבלת גם הערות ואני יקח לתשומת ליבי (:
4 תגובות ממשיכה ♥

'אל תנצלי את האהבה שלי , תשתני ילדונת שיגעת אותי' – פרק 1 (:

einav160 01/12/2013 1214 צפיות 6 תגובות
אז איך יצא ליי ? שמעו שזה פעם ראשונה שאני כותבת ..
אני ישמח אם תגיבו , ואני מקבלת גם הערות ואני יקח לתשומת ליבי (:
4 תגובות ממשיכה ♥

מנקודת המבט של אלינור –
"אליאורר "
"אליאורררר"
"יאווו נו אליאוררררררררררר איפה אתה " צעקתי ברחבי הבית חיפשתי את אליאור , היום יום אחרון לחופש אז צריך לתפוס קצת צבע לשנה החדשה (;
"מההה יפרה מה את צועקת עשית אותי חירש אינעל אבוקקק " אליאור צעק ואני צחקתי
"מה אתה רוצה אני קראתי לך פעמיים ולא שמעת אז צעקתי רק ככה אתה עונה לי " והוא גיחך .
"טוב קיצור מה רצית "? הוא שאל כאילו הוא ממהר לאנשהו .
"מזההה קיצור יחצוף , לאן אתה ממהר " ? שאלתי והוא באיזי שלו עונה למישהו שהתקשר אליוו , מנראלוווווו ? אפעם לא קוטעים אותי בשיחות !!
"טוב שומעת ? אני נוסע לים עם חברים "הוא יעני הודיע לי ? לא חשב אפילו לקחת אותיי איתוו?
"אני גם באה אני מתקשרת לתהל ונוי ונתפוס קצת צבע למחר " עניתי לו .
"טוב יאללה בזריז שלך רבע שעה את מוכנה והם פה " נאנח והלך לבחוץ לעשן סיגריה .
רצתיי לחדר קודם התקשרתי לנוי ותהל , עשיתי ועידה
"אהובותתת שלי " צעקתי להם בפלא
"חיים שלנוו " צעקה תהל
"לאא אתם משוגעותת , הרסתם לי תאוזןןן יחולות נפש " צחקה נוי , טוב בתכלס אפשר להבין אותה חחחח
"שוש את חולה עלינו " צעקתי בצחוק כזה ,
"זה לא סותר את זה שאתם חולות נפש "זאתי גיחכה עלינו .
"טובבב תקשיבו אין זמן לזה , תשימו בגד ים נוסעים לים עם אח שלי וחברים שלו " אמרתי להם ברצינות.
"יאיייי חתיכים , חוף ולתפוס צבע מתאים ליייי " התלהבה תהל . נוי רק צחקה עליה ואמרה שהיא זורמת.
"טוב יאלה ביי אהבות רבע שעה אתם אצלי " אמרתי וניתקתי , כי אם אני לא הייתי מנתקת השיחה הייתה ממשיכה ואין זמןן .
ועכשיו החלק המסובך מה ללבוששש ? אוח זה מייאש יש לי כל כך הרבה בגדי ים , טוב אז לבן , ורוד ,תכלת , שחור או אולי אפילו צהוב בננה ? חשבתי לעצמי..טוב אין לי זמן אז שמתי את הבגד ים הורוד יאו הוא מושלםם , מעליו שמתי שמלת חוף לבנה , כפכפי אווינאס ורודות , פיזרתי את השיער החלק שלי , שמתי עיפרון עמיד במים , אודם ורוד עדין , אייפון ,משקפי שמש ,כסף ויצאנוו .
מנקודת המבט של אליאור-
התארגנתי לים , שמתי בגד ים אדידס כחול , גופיה לבנה צמודה שמבליטה לי את הקוביות והשרירים , בכל זאת צריך להרשים שם בנות לא ? (;
סידרתי את השיער , לקחתי משקפי שמש , אייפון כסף , לפני שיצאתי הסתכלתי במראה , אחח על השלמות שלי , כן אני שחצן ואני מתגאה בזה כי וואלה אני כוסון .
"אלינורר" צעקתי לה , זאתי עד שתהיה מאורגנת וועליה .
"ישמןן לא צריך לצעוק אני פה " היא יצאה מהמטבח עם כוס מים .
"אני שמן ?? תראי תשרירים והקוביות שלי יגנובה " השווצתי שתראה איזה אח כוסון יש לה.
"חיים שלי הכל שומן " צחקה וקרצה לי . גיכחתי , התקרבתי אליה ודגדגתי אותה , החולשה שלה זה דגדוגים .
"טוב אל..יאו..ר דיי , אני לא נושמתתתתת " צרחה לי באוזן סעמקקק עם הצרחות שלה .
"אל תתעסק איתי ולא תקבל צרחות " היא צחקה והוציאה לי לשון . ובדיוק חברות שלה נכנסו לבית , יאו תהל הזאת פצצה מה הייתי עושה לה אבל היא חברה של אלינור אז לא נוגעים בה , נוי יותר ביישנית ואני לא מת על זה אני אוהב תחצופות העצבניות .
"אליאורררר מה יש לך " אלינור צעקה והעירה אותי מהמחשבות שלי .
"כלום יאלה בואו נצא " אמרתי לקחתי תמפתחות של המרצדס ויצאנו .
מנקודת המבט של תהל –
"נוייי צאי מהבית יאלה צריך כבר להיות אצל אלינור " התקשרתי אל נוי הייתי מחוץ לבית שלה , אנחנו גרות קרוב שלושתנו , מפריד ביננו רק כמה בתים .
" טובטוב ילחץ אני יוצאת" שמעו שהלחצתי אותה חחחחח
"יפה שלייייי " צעקתי שראיתי אותה עם השמלת חוף השחורה ,
"מדברתת הכוסית " צחקה . טוב נו אני באמת כוסית , לבשתי שורט קצר גבוה , עם גופיה צמודה לבנה ומתחת בגד ים שחור .
התקדמנו לבית של אלינור ונכנסו אליו .. בדיוק אלינור הוציאה לאליאור לשון , בטח אלה שוב רבו , והיא צרחה והוא התחרש , שנאה שלו זה צרחות . אוח כמה שהוא חתיך אבל הוא סטוציונר ואני לא סומכת על בנים ובטח שלא כמוהו . אני חושבת שהיו כמה שניות שהוא בהה בי , ואז אלינור העירה אותו מהמחשבות שלו ושאלה מה יש לו .
"כלום יאלה בואו נצא " ענה לה אליאור ולקח תמפתחות ויצאנו ..


תגובות (6)

זה בסדר..
אני מקווה שזה לא כמו כול סיפורי 'הערסים' שיש באתר.
אני יעקוב אחרי הסיפור.
מחכה להמשך
-אילנה

01/12/2013 05:24

תמשיכי

01/12/2013 05:27

מושלםםם תמשיכיייי

01/12/2013 05:31

אחלה אבל פעם הבאה אל תכתבי סמיילים :)

01/12/2013 05:47

תמשיכיייי ותעשי מה שבאלך זה הסיפור שלך

01/12/2013 05:54

תמשיכי :)

01/12/2013 07:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך