אשמח לתגובות ואם צריך לביקורת בונה. מקווה שתאהבו.....

אל תסתכלי אחורה – הקדמה/דמויות

19/02/2016 1593 צפיות 5 תגובות
אשמח לתגובות ואם צריך לביקורת בונה. מקווה שתאהבו.....

אליסון אמבר- אני בת 15.8, עוד מעט מתחילה את כיתה י'. אני די נמוכה- 1.61 מ', יש לי עיניים ירוקות חומות ושיער כהה. החברות הכי טובות שלי הן קליאו והיילי ואני מכירה אותן מגיל 6, הן עזרו לי להתגבר על התקופות הקשות בחיי. אין לי שמץ של מושג מה הייתי עושה בלעדיהן, אנחנו עושות הכל ביחד.
אחי הגדול ריאן הוא האח הכי טוב ביקום אבל לא נותן לאף אחד להתקרב אליי.

ריאן אמבר- בן 17, בכיתה יא, גבוה 1.74 מ', יש לי שרירים וקוביות, עיניים חומות ירוקות כמו לאחותי ושיער שחור. אני מאמין באהבת אמת אבל לא מחפש אותה. סטציונר, מעשן ושותה. החבר והאח הכי טוב שלי הוא דילן. אם מישהו פוגע באחותי הקטנה אליסון( בקיצור אלי ) אני מפוצץ אותו מכות, מי שנוגע בה מת!

דילן- בן 17, עיניים כחולות, שיער שחור, קוביות ושרירים, גבוה 1.75 מ', החבר והאח הכי טוב שלי הוא ריאן, מעשן ושותה, נהנה במועדונים אבל האחת שלי תהיה מאושרת.

קליאו- בת 15.9, עוד מעט מתחילה כיתה י', נמוכה 1.63 מ', שיער שחור ועיניים חומות, החברות הכי טובות שלי הן אליסון והיילי, אנחנו מכירות מגיל 6 ועושות הכל ביחד. אני בת יחידה אבל זה לא באמת מפריע לי, החברות שלי הן כמו אחיות שלי.

היילי- בת 15.9, עולה לכיתה י', החברות הכי טובות שלי הן קליאו ואליסון, אנחנו מכירות מגיל 6, ועושות הכל ביחד, יש לי עיניים כחולות ושיער בלונדיני, נמוכה 1.64 מ'.

רוי- תלמיד חדש בכיתה י', גבוה 1.72 מ', שיער שחור, עיניים שחורות( עמוקות ומסתוריות ), שרירים וקוביות,
מעשן, שותה, כמובן סטציונר אבל האחת שלי תהיה נסיכה.


תגובות (5)

התחלת נדיררר אשמח אם תמשיכי..

23/02/2016 13:13

????מושלמוש

24/05/2016 10:53

נדירררררררוששששששש כפרה עלייייייךךךךךךך אין דבריםםםםםםם כאלה✋????????????????????????????

24/05/2016 10:54

בהתחלה כתבת את השם שלה בתור מדיסון ואז אליסון שימי לב כי זה מבלבל

09/06/2016 22:41

    וגם מעל 1.55זה לא נמוך למישהי בכיתה י'

    09/06/2016 22:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך