ממשיכה כשיהיו 5 תגובות.....

אל תסתכלי אחורה פרק 10- החקירה של "שרלוק"

27/04/2016 943 צפיות 9 תגובות
ממשיכה כשיהיו 5 תגובות.....

נ.מ אליסון
אוף! יום ראשון היום, מה שאומר שאני צריכה לקום לבית ספר. אני שונאת את ימי ראשון! אני מעדיפה להישאר בבית, אבל ריאן מתנגד לכך שאני אפסיד לימודים. לעומת זאת, לו אין בעיה להפסיד לימודים…. אוף! זה כזה לא פייר!
אבל יום ראשון הזה שונה משאר ימי ראשון. ביום ראשון הזה בא לבית הספר תלמיד חדש, תלמיד שאני מכירה כבר וקוראים לו איתן….. פעם ראשונה שקמתי לפני השעון מעורר. התארגנתי לבית ספר. לבשתי ג'ינס קרעים בהיר וחולצת בית ספר אפורה ונעלי אולסטאר אפורות גבוהות, תכשיטים, איפור, בושם, ארגנתי תיק, אוזניות, טלפון וכסף. הייתי מוכנה וירדתי למטה, באתי לצאת מהבית כשנזכרתי ורצתי מהר למטבח…. איזה מזל! כמעט שכחתי את השוקו! לקחתי שוקו מהמקרר ויצאתי מהבית. ריאן לא התעורר היום, כנראה הוא שתה אתמול בלילה (כרגיל) אז הייתי צריכה ללכת לתחנת אוטובוס. קיבלתי הודעה:
נוני שלי:'אני כבר בבית ספר, מחכה לך'
אני:'בוקר טוב גם לך' מה עובר על הדור שלנו? אפילו בוקר טוב לא אומרים כבר.
נוני שלי:'כן,כן בוקר טוב. אבל עזבי את זה. יש בבית ספר תלמיד חדש, והוא חתיך. ; )' היא שלחה לי סמיילי קורץ עכשיו? כשקליאו שולחת לי סמיילי קורץ זה אומר שהיא מתכננת לשדך ביני לבין עוד מישהו. טוב, היא הולכת להיות מופתעת.
אני:'אני יודעת' האוטובוס הגיע ועליתי עליו.
נוני שלי:'מה זאת אומרת את יודעת? את מכירה אותו?' חייכתי לעצמי והחזרתי לה תשובה.
אני:'כשאני אגיע את תראי'
ירדתי מהאוטובוס ונכנסתי לבית ספר. לא עברו 5 שניות וכבר קליאו הייתה לידי. "שלום גם לך" אמרתי. היא הסתובבה עליי ואמרה:"שפכי הכל, אחות" והתחלתי להסביר לה שהילד החדש זה בעצם איתן. "רגע, איתן זה לא מי שיצאת אתו בשבת?" הנהנתי ואז היא חייכה אמרה:"בהחלט מצאת לך מישהו חתיך" גלגלתי עיניים ואמרתי:"כן, אני יודעת. אבל…." היא הסתכלה עליי במבט מבולבל ואמרה:"אבל מה?" המשכתי:"אבל…. אסור שריאן יגלה שאני ואיתן ביחד" היא הסתכלה עליי ושאלה:"הוא לא יודע?" הסתכלתי על הנעליים שלי, מתביישת בעצמי שלא סיפרתי לו ואמרתי:"עוד לא, הוא יתעצבן עליי" היא הסתכלה עליי ואמרה:"כן, את צודקת. הסוד שלך שמור אצלי" "אין עלייך" אמרתי וחיבקתי אותה. "אני יודעת" היא אמרה ואני בתגובה גלגלתי עיניים. הלכנו לכיתה והתיישבתי במקום שלי.

נ.מ רוי
קמתי בבוקר עם כאב ראש מטורף מהשתיה אתמול בלילה. הלכתי אתמול למועדון, והתעלמתי מכל מי שבאה אליי, משהו שלא מתאים לי (למי שלא יודע/ת רוי סטוציונר) רק כי אני לא מסוגל להיות עם מישהי שהיא לא אליסון. ציפיתי שהשתיה תשכיח מהראש שלי את הנשיקה אבל זה לא עזר. עכשיו אין מצב שאני יכול להתעלם מזה. אני מאוהב בה! החלטתי שהיום אני אלך לומר לה את זה ולהתנצל על שברחתי לה, כן אני אמרתי להתנצל למרות שזה לא מתאים לי. התארגנתי לבית ספר ויצאתי עם האופנוע שלי. נכנסתי לכיתה ואליסון הייתה שם, ראיתי שהיא….מחייכת? זה…… מוזר. בדרך כלל בנות מתעצבנת שמנשקים אותן ובורחים. התיישבתי לידה ואמרתי לה:"בוקר טוב" היא הסתכלה עליי, גלגלה עיניים באדישות ואמרה:"בוקר". התעלמתי מהקור בקולה ואמרתי/גמגמתי:"יש….אה …מצב שאני מדבר אתך אחרי השיעור?" היא שוב גלגלה עיניים, אני חולה על זה. "זה מה שאתה עושה עכשיו, לא?" היא שאלה באדישות. "כן, אבל אני צריך לדבר אתך על משהו אחר" אמרתי. "מה שתגיד" היא אמרה והמורה נכנס לכיתה והתחיל ללמד. מה שגרם לה להסתובב אל המורה ולהקשיב. היא כזאת חננה. החננה שתהיה שלי!
הייתי על קוצים כל השיעור, עד שהיה צלצול. הגיע הזמן באמת! כשהיה צלצול היא הסתובבה אליי ואמרה:"דבר".

נ.מ אליסון
"דבר" אמרתי. הוא הסתכל עליי וללא שום הודעה מוקדמת תפס לי ביד וגרר אותי מחוץ לכיתה. "מה נראה לך שאתה עושה?" שאלתי. הוא לא ענה והכניס אותי למחסן שהיה לידנו. "מצטער שגררתי אותך, פשוט זו שיחה שצריכה פרטיות" הוא אמר. אמרתי:"זאת לא סיבה מספיק טובה כדי לחטוף אותי" ואז הוא אמר:"את זוכרת שנישקתי אותך?" הוא שאל ישר. "איך אפשר לשכוח?" עניתי בציניות וגלגלתי עיניים והוא אמר:"אל תעשי את זה" "את מה?" שאלתי. "אל תגלגלי את העיניים" הוא אמר. "למה?" שאלתי שוב. "כי אני לא עומד בזה יותר" הוא אמר. והתקרב אליי. הלכתי אחורה ככל שהתקרב יותר עד שהגב שלי פגע בקיר. הוא שם את היד שלו על המותן שלי ואת היד השניה על הקיר מהצד של הראש שלי. הסתכלתי עליו ואמרתי:"במה אתה לא עומד?" ואז הוא אמר:"אני אוהב אותך" ובא לנשק אותי. התחמקתי ואמרתי:"אני מצטערת, אני עם איתן" הוא הסתכל עליי ואמר:"מי זה איתן?" ואז אמרתי:"מישהו שנישק אותי ולא ברח" ויצאתי מהחדר מהר. החלטתי שהפעם אני לא בוכה. התחלתי לחשוב לעצמי מה לעשות. להיות עם איתן שהוא ממש חמוד, או להיות עם רוי שלרגע הוא מושלם ואחרי זה הוא חרא? אוף…. מה הקטע עד שכבר החלטתי משהו אני צריכה להחליט שוב??? אני צריכה את קליאו!

נ.מ קליאו
אליסון סיפרה לי על הנשיקה שהייתה לה עם רוי לאחר המקרה בבריכה ואני פשוט ישבתי מולה בפה פעור. "למה לא סיפרת לי?" שאלתי אותה. "כי את היית ישר מנסה לשדך בינינו" היא ענתה. "צודקת" אמרתי. "אבל זו פעם אחרונה שאת מחסירה ממני פרטים" המשכתי והיא הנהנה. "אז…. מה אני אמורה לעשות?" היא שאלה. "יש לך 3 אפשרויות" אמרתי. "שלוש?" היא נראתה מופתעת. "כן!" אמרתי והמשכתי:"1) להיות עם רוי ולהסתכן בכך שריאן יגלה. 2) להיות עם איתן ולהסתכן בכך שריאן יגלה. 3) לא להיות עם אף אחד מהם ולא להסתכן בכך שריאן יגלה. אבל בבקשה אל תבחרי את האפשרות השלישית" אמרתי לה. "אני לא יודעת מה לעשות" היא אמרה ונראתה אבודה. טוב, זהו זה! היא צריכה עזרה בלהחליט ובשביל זה אני כאן. "אני הולכת לעשות לך חקירה קטנה שתוביל אותך לתשובה" אמרתי לה. "טוב, שרלוק" היא אמרה. והחקירה בחדר אוכל התחילה.

נ.מ אליסון
שרלוק:"מי יותר חתיך?" זאת שאלה רטורית? היא הסתכלה עליי והבנתי שהיא מצפה לתשובה.
אני:"רוי, אבל לא בהרבה. זה פשוט משהו בעיניים שלו ובחיוך שלו" אמרתי ונאנחתי. היא הסתכלה עליי מחייכת.
שרלוק:"את נשמעת מאוהבת" גלגלתי עיניים וחיכיתי שתמשיך.
שרלוק:"תאמרי לי את כל מה שאת אוהבת באיתן"
הסתכלתי עליה במבט ששואל- את נורמלית?! והיא רק חיכתה. נאנחתי והתחלתי.
אני:"הוא חמוד, מצחיק, חתיך, נישק אותי ולא ברח אחרי זה בלי להסביר, מתחשב, דואג, לא גורר אותי למחסן נטוש בגלל שהוא רוצה לדבר, לא יודעת…. אנחנו מכירים רק כמה ימים, מה אני כבר יכולה לדעת עליו?"
שרלוק:"אני בכלל לא מכירה אותו, מאיפה לי מה את כבר יכולה לדעת עליו?" משכתי בכתפיים כתשובה.
שרלוק:"עכשיו תגידי את כל מה שאת אוהבת ברוי"
גלגלתי עיניים והתחלתי.
אני:"הוא חתיך, שהוא צוחק ויש לו 2 גומות, כשאני מסתכלת לו בעיניים אני מרגישה כאילו אני טובעת בהן, התחושה הזאת כשהוא נישק אותי והרגשתי שאני הבן אדם הכי מוגן בעולם, שהוא הגן עליי בסמטה למרות שלא סבלנו אחת את השניה…." יכלתי להמשיך אבל קליאו הסתכלה עליי במבט שאומר- נראה לי שאת יודעת במי את צריכה לבחור.
אני:"אני מאוהבת?" שאלתי את שרלוק.
שרלוק/קליאו:"אכן כן, כך זה נראה"
אני:"תודה לך שרלוק"
שרלוק:"עוד חקירה שהגיעה לסיומה, אבל עדיין נשאר משהו קטן שעליך לעשות"
אני:"כן?" קליאו נאנחה וגלגלה עיניים:"לכי כבר".

עוד לא נגמרה ההפסקת אוכל, אז חיפשתי בעיניי את רוי לפני שתגמר. לא ראיתי אותו בחדר אוכל אז ניחשתי שהוא כנראה במחששה (פינת עישון) והלכתי לשם. כמו שחשבתי הוא היה שם, למזלי אח שלי לא היה שם. קראתי לרוי והוא בא ושאל:"מה?"

נ.מ רוי
לא הבנתי מה אליסון רוצה. "מה?" שאלתי אותה. במקום לענות היא התרוממה על קצות האצבעות ולחשה לי באוזן:"גם אני אוהבת אותך" באותו הרגע הייתי הבן אדם המאושר ביותר ביקום והלב שלי עשה שמיניות באוויר. תפסתי במותניים שלה ונישקתי אותה בלהט.


תגובות (9)

תמשיכי

27/04/2016 10:10

דחוףףףףף

27/04/2016 10:10

פאקקק המשלללךךך דחוץףףףףףףף

27/04/2016 11:08

המשךךך דחוף!!! אני לא עומדת במתח

27/04/2016 22:24

תעליי כבר עוד פרק למה ככה למתוח אותנו????????

23/05/2016 11:57

המשך דחוףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!

23/05/2016 11:58

סיפור נדיררררר????????????????

23/05/2016 11:58

תמשיכייי כברררר

24/05/2016 11:31

וואו מושלם תמשיכי דחווף

29/05/2016 11:50
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך