אז מה אתם אומרים? רוי או החתיך מהאוטובוס?

אל תסתכלי אחורה פרק 8- במי לבחור?

08/04/2016 775 צפיות 4 תגובות
אז מה אתם אומרים? רוי או החתיך מהאוטובוס?

נ.מ קליאו
אליסון התעלפה ורוי תפס אותה שנייה לפני שהתנגשה בקרקע. נכנסתי ללחץ וצעקתי לריאן להתקשר לאמבולנס, מה שהוא כבר עשה. עד שהאמבולנס הגיע ראיתי את הדאגה בעיניו של רוי, ופשוט ידעתי שצדקתי. כן אני יודעת זה לא הזמן להתלהב מזה שצדקתי, אבל אני פשוט ידעתי שיהיה ביניהם משהו. כמו מפגרת החזקתי לאליסון את היד, כאילו שזה יעזור- אבל דאגתי. האמבולנס הגיע, ותוך כדי שהעלו את אליסון לאמבולנס, ניסיתי להרגיע את ריאן. אני והוא עלינו אתה לאמבולנס.

נ.מ אליסון
נפלתי לבריכה, והכל חזר אליי בבום: הים, הגלים, היילי, המבט המפוחד שלה, החושך ומישהו שהתקדם אלינו. ניסתי לצאת משם אבל לא הצלחתי לזוז, הייתי משותקת מפחד, דפיקות הלב שלי האיצו, הרגשתי מחנק ורעדתי. מישהו הוציא אותי, אני חושבת שזה היה רוי.
אני לא סגורה על זה, חוץ מזה אני לא זוכרת כלום.

התעוררתי בבית חולים, קליאו הייתה לידי. לא הבנתי מה אני עושה פה. היא ראתה שהתעוררתי, חיבקה אותי ורצה לקרוא לרופא. ריאן נכנס עם הרופא וחיבק אותי, ראיתי את ההקלה בעיניו. הרופא אמר משהו על לחץ ממים בגלל טראומה שקרתה במים או משהו בסגנון….בלה בלה…. ועוד כל מיני דברים כאלה, ושמעכשיו אני צריכה לקחת כדורים להפחתת לחץ…. בלה בלה בלה. ריאן הקשיב לו, קליאו חיבקה אותי ואני השתעממתי. אני שונאת להקשיב לרופאים, הם מסבירים שעות וקשה להבין אותם- בשביל זה יש לי את אמא וריאן. בסוף הרופא אמר משהו שכן היה לי אכפת ממנו. משהו טוב. אני יכולה להשתחרר בערב!!! יש!!!!!

נ.מ ריאן
דאגתי, אז דיברתי עם הרופא בקשר למצב של אליסון וקליאו קראה לנו כי היה התעוררה. הוא הסביר לה מה קרה למרות שהיא לא הקשיבה לו. כשהוא יצא אליסון הסתכלה עליי ועל קליאו. אז קליאו אמרה:"מה שזה לא יהיה, פשוט תגידי את זה" ואז היא אמרה:"שני דברים: אחד- אני יותר לא באה למסיבות בריכה" אני וקליאו השפלנו ראש והנהנו. היא המשיכה:"שתיים- אפשר ללכת הביתה???" הפעם הרמתי את הראש ואמרתי:"אני הולך לקנות לך את הכדורים, ואז נוכל ללכת הביתה".
נ.מ אליסון
סוף-סוף! הגענו הביתה. הדבר הראשון שעשיתי היה לרוץ במדרגות לכיוון החדר שלי ולהשתטח על המיטה. (כן, אני נשמעת עצלנית אבל מתתי מעייפות). למרות שהייתי ממש עייפה לא נרדמתי, חשבתי על מה שקרה בבריכה ועל זה שכל מה שקרה לי היה בגלל רוי. הרי אם הוא לא היה עף עליי לא הייתי נופלת! השעה הייתה 23:00 ועדיין לא הצלחתי להירדם, בסופו של דבר נרדמתי. התעוררתי בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר, אבל עדיין הייתי עייפה. לא הבנתי למה התעוררתי. ואז שמעתי את זה, היה רעש מהחלון, כנראה דפקו עליו. רגע, מה????? איך זה יכול להיות שדופקים לי על החלון, אם החדר שלי בקומה השניה? נלחצתי, לקחתי את המסרק כדי שאוכל להגן על עצמי, והזזתי את הווילון. היה שם מישהו, זה היה רוי. מה הוא עושה פה? הוא דפק שוב על החלון ולמרות שלא רציתי פתחתי אותו.

נ.מ רוי
אחרי שאליסון התעלפה, אח שלה איים עליי שלא להתקרב אליה, ולקח אותה ממני. אבל אני לא יכול להתרחק ממנה כבר. אני לא יודע מה איתה ואם היא בסדר. אני בחדר שלי, מוציא עצבים על השק אגרוף, אני כבר שלוש שעות רק מרביץ לשק אגרוף וזה לא עוזר. אני לא יכול לחכות יותר! אני חייב לפגוש אותה! זרקתי על עצמי סוודר, לקחתי את האופנוע והתחלתי לנסוע. עצרתי בצד לרגע והתקשרתי לדמיאן, כדי שיברר לי איפה אליסון גרה. (אם אתה צריך לברר פרטים על אנשים- דמיאן הוא האיש, בגלל זה הוא עובד בזה אצל בוריס). אחרי שדמיאן אמר לי איפה היא גרה, התחלתי לנסוע. כשהגעתי לבית שלה, לא יכלתי להיכנס דרך הדלת בגלל אח שלה אז טיפסתי על עץ עד לחלון בקומה השניה. היה חשוך בחוץ וידעתי שמאוחר, אבל הייתי חייב לבדוק מה איתה.
היא פתחה לי את החלון וראיתי שהיה לה מסרק ביד. אני חושב שהבהלתי אותה. היא הייתה עם פיז'מה, שיט! הערתי אותה. "סליחה שהערתי אותך" אמרתי והיא הנהנה. "מה אתה עושה פה?" היא שאלה. אז אמרתי לה:"באתי לבדוק מה אתך"

נ.מ אליסון
"באתי לבדוק מה אתך" הוא אמר. התעצבנתי, הכל קרה בגללו, אם הוא לא היה מפיל אותי הוא לא היה צריך לבדוק מה איתי. "הודות לך לא משהו" אמרתי וגלגתי עיניים. הוא הסתכל עליי והבעת הפנים שלו התחלפה לטיפה עצבנית. "תגידי תודה שבכלל באתי לראות מה אתך" טוב, הוא חי בסרט. אמרתי:"אתה דפוק, אם אתה חושב שאני צריכה לומר לך תודה על משהו, חבל שבאת!" אוף! איזה ילד מעצבן הוא חש את עצמו יותר מדי!
"אל תקראי לי דפוק, מטומטמת" הוא אמר.
ומשם התחיל ה:"דו שיח"
"אני מטומטמת? אתה אידיוט!"
"דבילית"
"חסר השכלה"
"פרה"
"חמור"
"תרנגולת"
"חזיר"
"שמנה"
"מפגר"
"קופה"
"נחש"
"לטאה"
"עכביש" (הערת הכותבת- באמת? זה הכי טוב שלך?)
"מכוערת"
"היפופוטם"
במקום לענות לי, הוא תפס אותי מהמותניים והצמיד אותי לקיר, עוד לפני שהספקתי להגיב- הוא נישק אותי.
הוא
נישק
אותי!!!!!!
רגע, מה? אני לא מאמינה שזה קורה לי!!!

נ.מ רוי
"היפופוטם" היא אמרה. זהו זה, אני לא יכול יותר! תפסתי לה את המותניים, הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה. בהתחלה היא הייתה בשוק, אבל אחרי זה היא נישקה אותי חזרה. היינו ככה בערך שתי דקות ואז קלטתי מה אני עושה, ואם כמה שאני רוצה את זה, אסור לי! אני מאוהב בה מדי והיא תיפגע! אני יודע שיצאתי חרא אבל יצאתי מהחלון והשארתי אותה שם בלי הסברים. אני הולך להצטער על זה, אבל זה הדבר הנכון לעשות כדי שהיא תהיה מאושרת ובוריס לא יפגע בה.

נ.מ אליסון
הוא פשוט הלך, נשכבתי על המיטה וניסיתי לעכל מה קרה. קלטתי שהרגע התנשקנו, ועוד יש לי דייט עם החתיך מהאוטובוס בשבת. בכיתי בערך חצי שעה וחשבתי על הכל. לפני שנרדמתי שאלתי את עצמי עם מי אני רוצה להיות?
עם רוי שהוא נדיר אבל גם מעצבן, שהרגע השאיר אותי פה בלי הסברים, או עם הילד מהאוטובוס???
ואז נרדמתי, השאלה הזאת תצטרך לחכות….


תגובות (4)

אוקיי זה מהמם והחלק עם הריב הרגשתי כאילו אני בכיתה א נו באמת???? ולדעתי שתצא עם הילד מהאוטובוס תראה איך זה ואז תחליט

09/04/2016 09:56

רוי

09/04/2016 21:07

עובדת על זה…. שמחה שאהבתם????

19/04/2016 12:04

רוי!!!!!

23/05/2016 12:08
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך