Loveeee
אוקיי, פרק ארוך. לכבוד יום האהבה♥ אז תהנו, ותגיבו!! אני באמת מצטערת שלא העלתי אתמול, אני לא אתחיל לפרט, אבל יש לי כאבי בטן וזה.. בקיצור, אוהבת אותכם מיליוניםם♥♥ יום אהבה שמח ♥ ואני מקווה שיצא פרק ארוך ...

“אל תסתכלי עלי כאילו יש לך מה לומר לי”-פרק 2

Loveeee 11/08/2014 1210 צפיות 8 תגובות
אוקיי, פרק ארוך. לכבוד יום האהבה♥ אז תהנו, ותגיבו!! אני באמת מצטערת שלא העלתי אתמול, אני לא אתחיל לפרט, אבל יש לי כאבי בטן וזה.. בקיצור, אוהבת אותכם מיליוניםם♥♥ יום אהבה שמח ♥ ואני מקווה שיצא פרק ארוך ...

פרק 2-

דחפתי אותו בחוזקה, נתתי לו בירכיה. וסובבתי את ידיו, כן. כל השנים ברחוב יש לי כבר התנסות בכל העיניניים האלה…
״מה נראה לך?״ שאלתי את האיש הזה.
הוא ציחקק באכזריות, קם מהאדמה וניער את כל בגדיו, מהחול.
״אתה יכול לעוף מכאן?!״ שאלתי אותו. נהפכתי להיות עצבנית, הוא מעצבן.
״אממ.. לא. נוח לי כאן״ ענה באקשנות.
״יא-אללה. תיתרחק מכאן ! זה האזור שלי!״ אמרתי לו בצרחה. הוא הסתכל לאופק, הוא קלט ילד עומד, ומסתכל אלינו.
״טוב, זה לא נגמר! אני עוד אחזור״ לחש לי באוזן, והזיז לי חתיכת שיער למאחורי האוזן. הזזתי את ידו בחוזקה,
״אתה יכול ללכת?!״ צעקתי, הבחור שהסתכל אלינו. התכוון לפסוע לעברנו.
אך, מיהרתי לדחוף את הבחור שהציק לי, והוא פסע לעבר הבחור השני.

מנק׳ המבט של תומס-
(מי שרצה לאנוס אותה)

זה עוד לא נגמר, אני יודע בדיוק מי ההורים שלה. ומה הם עשו, אני יודע הכל אליהם.
כל פרט ופרט. אני יודע שקוראים לה סול, ולאחותה קוראים ליבי.
ואני הולך לעשות מה שבא לי.

מנק׳ המבט של הייס-

אז הנה אני, נחתתי ואני בשדה התעופה.
הדבר הראשון שאני הולך לעשות, זה לראות את ליבי וסול. הנסיכות הקטנות שלי… אני מקווה שהם הסתדרו, נכנסתי למכונית שלי. ונסעתי לעבר ביתי, קניתי אותו כמה ימים לפני שטסתי בחזרה לישראל, כדי שלא יהיו בעיות.
פתחתי את הדלת החומה, בעזרת המפתח הלבן, שקיבלתי בדואר לפני כמה ימים.
פסעתי לעבר חדרי. ופרקתי את כל המזוודות.

מנק׳ המבט של ליבי-

התעוררתי, התמתחתי בחוזקה.
הזזתי את השמיכה מגופי. ומעדתי בצעדים קטנים לעבר המקלחת, לשטוף פנים ולצחצח שיניים.
עשיתי את כל פעולות הבוקר שלי.
הלכתי לכיוון המטבח, וראיתי את סול. פורקת משקיות, אוכל ועוד דברים לצורכי הבית. לפתע, ראיתי שקית של חנות בגדים. עיניי נצצו, כל כך הסתקרנתי. הרבה זמן לא קיבלתי בגדים…
״נסיכה שלי, את יכולה לפתוח את השקית. היא בשבילך״ אמרה לי בחיוך.
פתחתי את השקית, והתגלה למראה עיני. שמלה ממש יפה.
אמרתי לסול תודה, וחיבקתי אותה.
רצתי לעבר חדרי, ונשכבתי על המיטה שבראשי מלא מחשבות.

מנק המבט של סול-

עבר עלי יום לא קל בכלל, מה הבחור הזה פאקינג רוצה ממני?! טוב, אני מעדיפה לשכוח ממנו. לפחות לזמן הקרוב,
שלא יבוא להציק לי עוד פעם. זה מה שחסר לי… לפתע, נשמעה דפיקה בדלת.
רצתי בקלילות, לעבר הדלת.
פתחתי בעדינות, הייתי בשוק ממי שעמד בדלת.
זה היה הייס.


תגובות (8)

יצא פרק מהמם כבר מחכה להמשך ♥

11/08/2014 14:45

המשך מושלםםםם אניי מתהההה אני מאוווהבת בסייפווור תמשיכיייי

11/08/2014 15:08

המשךךךך !

11/08/2014 15:26

הולה:))
אהמ פרק יפה. למרות שאני חושבת שיכלת לתאר יותר [בעיקר מבחינת תיאוריים חיצוניים של הסביבה ומה שמתרחש בה].
והפרק הזה הוא כלל לא ארוך, הייתי מכפילה אותו פי שלוש לפחות. כנסי לפרופיל שלי לפרקים האחרונים שהעלתי ותביני פחות או יותר את האורך.
ושוב- תתארי יותר.
בסך הכל העלילה מעניינת, מעט מהירה אבל עדיין גורמת לי לרצות להמשיך לקרוא.
יום אהבה שמח^~^

11/08/2014 15:35

אהבתי! העלילה ממש מעניינת ויפה. בעניין הנקודות מבט, אני מציע לך לעבור נקודת מבט בכל פרק.
דוגמא: פרק ראשון – נקודת המבט של סול
פרק שני – נקודת מבט של ___
וכך האלה…
למרות זה שהעלילה יפה, היא מהירה מאוד. אני מציע לך להרחיב יותר, לכתוב מה הם חושבים, מה הם מרגישים וכולי… כמו שמילים אמרה, לתאר.

ממתין להמשך:)

11/08/2014 16:17

בכיייי נוטייי יום האהבה שמח. אני לא יודעת מה איתך, אבל אני מבלה עם הגלידה שלי

11/08/2014 16:35

תמשיכי, מהמם!!:)

11/08/2014 17:19

תמשיכיייייייייייי

11/08/2014 20:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך