Loveeee
פרק ראשון, סליחה על הפרק הקצרצר. יש לי כאבי בטן, ואני לא מרגישה טוב.. אז, אני מקווה שתאהבו את הסיפור, פרק הבא יעלה או מחר או ביום שני. אוהבת אותכם מליונים !♥♥♥ תהנו, ותגיבו !

“אל תסתכלי עלי כאילו יש לך מה לומר לי”-פרק 1

Loveeee 09/08/2014 1717 צפיות 12 תגובות
פרק ראשון, סליחה על הפרק הקצרצר. יש לי כאבי בטן, ואני לא מרגישה טוב.. אז, אני מקווה שתאהבו את הסיפור, פרק הבא יעלה או מחר או ביום שני. אוהבת אותכם מליונים !♥♥♥ תהנו, ותגיבו !

פרק 1:
מנק׳ המבט של סול:

עוד יום רגיל, אני וליבי. ישנות בצריף נטוש, שבעצם אנחנו גרות בו.
מצאנו את הצריף, כאשר היינו גרות ברחוב.
אני גונבת, כדי להשיג כסף, שיהיה לי לקנות אוכל ובגדים לליבי. ליבי ישנה, אני אצא לרחוב, אגנוב. ואקנה לנו לאכול.
שמתי את הכובע גרב שלי, שמתי לב שיש לו קרעים קטנים, שמתי בגדים. ויצאתי.
ראיתי איש, עם חליפה והכל, נראה איש מכובד ועשיר.
ראיתי שהוא מחזיק בידו תיק, עשיתי את הפעולה הרגילה שלי, עברתי לידו. ופשוט גנבתי לו את התיק. רצתי לעבר סמטה אחת, התנשמתי. הורדתי את הכובע, וחזרתי לעבר הרחוב, האיש לא היה שם. כנראה, הוא המשיך לרוץ. בארנק היו כמה שטרות, וכסף קטן. לא הרבה, כמו שחשבתי. אבל העיקר שיש לי עכשיו כסף לקנות אוכל, עם הכסף המיותר אני אקנה לליבי משהו חמוד. הלכתי לעבר חנות קטנטנה, קניתי ארבעה קרואסונים. ועוד כמה דברים, כדי שיהיה גם לימים הבאים, הלכתי לעבר חנות בגדים, היה מבצעים. לקחתי לה שמלה יפה. בדקתי שהיא במידה הנכונה, שילמתי למוכרת, וצעדתי לבית, עם, שתי השקיות שנמצאות בידי. הגעתי לצריף. הסתכלתי מסביב, לראות אם מישהו בא, וקלטתי איש, הוא היה נראה מאוד מסתורי, הוא היה גבוה, ונאה. אך, לא הטעם שלי, הוא עמד ליד דלת הצריף, נבהלתי, הייתי בשוק.
התעשתתי על עצמי, ורצתי לעברו. הוא בדיוק בא לפתוח את דלת הצריף.
תפסתי, את ידו. וסובבתי את שני ידיו לאחור,
״אממ.. סליחה? מה אתה בדיוק עושה כאן?״ שאלתי בכעס.
מה הוא עושה כאן? זה הצריף שלי, ושל ליבי. עד שמצאנו את הצריף! הוא לא יכול פתאום לבוא לכאן, ולעשות מה שבא לו! זה האזור. שלנו. אף אחד לא יקח ממני את הבית היחיד שלי. חשבתי לעצמי, זה הבית שלי! מה נראה לו?!
״ראיתי את הצריף הנטוש, והסתקרנתי. מה יפה כמוך עושה במקום כזה?״ שאל, מתקרב אלי בצעדים גדולים. דחפתי אותו, עם שני ידיים.
״לך מכאן, לך מכאן ואל תחזור״ אמרתי.
״למה את דווקא נראת מאוד יפה, אני אוכל להשתמש בך, ואז לעזוב אותך״ אמר באכזריות.
הוא בא להוריד את חולצתי, ואז..


תגובות (12)

תמשיכי אותו מחר פליזז

09/08/2014 11:37

מהר המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

09/08/2014 12:06

נוטיייייי תרגישי טוב תאומי לאב יו
דבר שני, זה טובבבבבבב תעלי עוד פרק עכשיוווווו במידי…
ה
מ
ש
ך !!

09/08/2014 12:12

תמשיכייייי

09/08/2014 13:10

אמאאאא אני מתההההההה שלא יגע בה אני יפחלץ אותוווווו מושלם מושלם מושלםםםם המשךךךךך דחווווף

09/08/2014 13:15

הפרק הראשון היה ממש מעניין, כבר מחכה לפרק הבא

09/08/2014 14:55

ואווו פשוט מושלם! את כותבת ממש יפה והתאהבתי בסגנון הכתיבה שלך! מחכה בקוצר רוח לסיפור הבא.

09/08/2014 15:13

מהמם!! מחכה לפרק הבא:)

09/08/2014 15:23

מדהיםםםםם!!!! מושלם!!!!! איזהה כישרוןן!!!!! בבקשההה תמשיכיייי!!!

09/08/2014 16:04

היי:)
כןכן יש לי הערות [כמו תמיד בערך]. יש לך כתיבה מעולה, תיאורים מחשבות וכדומה. אך תמיד יש לשפר:
מידי פעם לקחת שתיים וחצי משפטים ועשית מהן משפט אחד בעזרת הרבה פסיקים.
במשפטים ממש בהתחלה השתמשת בפעלי הווה כשאת כותבת בעבר. למשל הפועל, ישנות. או ליתר, גרות, גונבת ועוד כמה.
אל תעשי רווח לפני סימן שאלה או סימן קריאה.
דוגמא שגויה ?!
דוגמא נכונה?!
דוגמא שגויה!
דוגמא נכונה?
ונדמה לי שהבנת את העיקרון.
4 קוראסונים = ארבעה קוראסונים.
היה כמה שטרות = היו כמה שטרות.
אל תסיימי באמצע משפט לעולם, גם אם זה ליצירת מתח. כנל לגבי שתיי הנקודות שהבחנתי בהם. יש או שלוש […] או אחת [.] אין שתיים [..].
תפסקי בתוך הגרשיים. יש כמה שלא עשית זאת.
אני מקווה שעברתי על הכל. ולדעתי תעשי חלק ב' של פרק 1. כי בסך הכל זה שליש מפרק רגיל.
העלילה קצת מהירה. מה מוריד לה את החולצה?
מקווה שלא נעלבת ;)
אוהבת <3

09/08/2014 16:36

אוקיי, תודה על הביקורת.
אני מתקנת עכשיו.

09/08/2014 16:56
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך