אור באפלה
המידע והדמויות בסיפור הזה לא אמתיות בעליל..
תהנו ;)

אל תקרא לי ככה! אני לא נסיכה- פרק א'

אור באפלה 21/05/2013 758 צפיות 5 תגובות
המידע והדמויות בסיפור הזה לא אמתיות בעליל..
תהנו ;)

'אוי לא! שיט!' אני חושבת לעצמי.
'איך יכולתי להיות כל כך סתומה?! 'אני ממשיכה לכעוס על עצמי.
"אנריאנה ! אולי תתפקסי?! אני לא מבינה מה יש לך?! את הכי גדולה ובת 20 עוד חודשיים! את המלכה הבאה! עלייך ללמוד את כל הכללים והחוקים על מנת להיות אחת כזאת !" אמא צועקת עליי.
"אמא אני רגועה! אני רואה אולי שאת לחוצה! אה ומלכות לא צעקות" אני צורחת עליה בחזרה וטורקת את הדלת מאחורי.
"אוחח השמלה הזאת מציקה! " אני אומרת ומורידה מעלי את הכתפיות ושומטת מיד את הנזר מראשי.
"אנריאנה אן אורלין" אני שומעת את קולה של אמא מעבר לדלת אומרת בפעם המיליון את שמי המלא למרות שביקשתי ממנה עשרות פעמים לא לעשות את זה… כן אמא שלי יכולה להיות לפעמים.. טוב בעצם לרוב מעצבנת כל כך..
"אוף" אני אומרת בהתנשפות וצונחת על המיטה,אני מתעלמת מקולה של אמא מעבר לדלת שכל הזמן רק מטיף לי מוסר על כך שנסיכות ומלכות לעתיד לא טורקות דלתות ושאני צריכה כמו כל יורשת אמתית לחכות בקוצר רוח לכך שיכתירו אותי למלכה עוד חודשיים בעצם לא… לא יכתירו אותי למלכה אלא, יכתירו אותי להיות היורשת הבאה של הכתר.. של אנגליה. אבל מה שהכי מעצבן זה שמגיל 5 אמא שלי מצפה ממני להיות מושלמת ! בהכל ! זה כל כך מתיש ומעייף… והאמת? שפשוט בא לי להתפוצץ ! להתפוצץ ולהסביר כבר לכולם שאני שונאת את שמי, את שושלת משפחתי ובכלל את עצם היותי בריטית ! שאני שונאת את כל עיניין ההכתרה ובכלל שאבא ואמא שלי קובעים לי עם מי אני אתחתן ! זה מרגיז ומעצבן בכלל שאני אוהבת לטרוק דלתות, זה כיף ואני לא מצפה בקוצר רוח להכתרה שלי ואני שונאת את העובדה שלכל יורשת אין חיים משל עצמה אלא שהיא כמו בובה על חוט שהוריה הם המפעילים שלה והשולטים בה, זה מצחיק מכיוון שאין אדם בממלכת אנגליה שלא משתחבה לי או קורא לי "הוד מעלתה" (דבר שאני שונאת במיוחד) ובעצם אין להם מושג בשיט עד כמה חיי אומללים ! אני לא זאת ששולטת בהם ! הם חושבים שאני חופשיה לעשות כרצוני ושאני זאת שבוחרת להיות כל כך פתטית ! אוי ! אוי כמה שזה מרגיז ומעצבן !
אני פשוט שונאת את עצם היותי בריטית ואת ששולת משפחתי ולא משנה כמה פעמים אחזור והדגיש את זה אני עדיין לא אבין מאיפה לעזעזל יגיע לי מושיעה או גואל.
ואם שאלתם את עצמכם למה בהתחלה כעסתי על עצמי כל כך אז זה בגלל שפעם ראיתי סרט שבו אומרים שאם עוצמים עיניים חזק חזק פותחים אותם אז כל בקשותיך ומשאלותיך מתגשמים, ניסיתי את זה ולא, זה לא הצליח.. אני עדיין יורשת הכתר הבאה של אנגליה… הו אלוהים למה ?


תגובות (5)

וואו תמשיכייי, זה מקסים!

21/05/2013 11:56

תמשיכי מהמםם!!

21/05/2013 12:01

תודה התאוששתי משברון הלב שלי ואני ממקמת שוב את מקומי באתר :)

21/05/2013 12:27

ואוו אהבתי מאוד מחכה להמשך…..
ואני שמחה שאת בסדר
אוהבת שרית
ולילה טוב .

21/05/2013 12:28

תודה שרית.. :)
מחר המשך בטוח..
לילה טוב ;)

21/05/2013 12:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך