אל תקרא לי ככה! אני לא נסיכה- פרק ב'

אור באפלה 25/05/2013 792 צפיות 2 תגובות

"אממממממ" אני מנומנמת.
היום… היום זה קורה.. הסיוט השני הכי גדול שלי…
"אוי באמת! משהו לא היה יכול פשוט להרוג אותי בשנתי וזהו" ?! אני אומרת בכעס,
"אנריאנה איך את מדברת לעזאזל אתך ! באמת ! שמרי על פיך היום הוא יום מרגש ושלא לא תעזי לעולם לאחל לעצמך דברים כאלה" אני שומעת את אמא מעבר לדלת.
'אולי באמת הגזמתי' אני חושבת לעצמי.. ' אבל עדיין, זאת לא סיבה למלכה כמו אמא לדבר כך.. לעזאזל ואו אמא השתוללת' אני ממשיכה ומצחקקת…
אני שוטפת את פניי מתלבשת בשמלה הירוקה הכי פשוטה שיש לי בארון.. אני אוהבת אותה הכתפיות שלה רגילות והיא לא מקושקשת קישוטים פלצנים בשום מקום.. היא פשוטה, שמלת כתפיות ירוקה בהירה רגילה.
אני יורדת למעטה ומריחה ריח של פנקייקים (או שעלי לומר חביתיות כמו שאמא דורשת שאומר), טוסט, קפה ומאפים צרפתיים כמו שאני אומרת.
"הא" אני אומרת וחיוך נסוג על פניי "אני מבינה שמרלין מכינה ארוחת בוקר מיוחדת להפחתת הלחץ" אני אומרת ונושקת לאבא על הלחי, אבא שלי המלך (אדמונד אורלין), הוא הבן אדם שהכי מבין אותי.. זה לא שאני מעדיפה אותו על משהו אחר במשפחה זה שפשוט אנחנו באותו ראש אפשר לומר….
"כן, אמא שלך נתנה לה הוראה שתעשה את זה כדי שתהי יותר רגועה"..
"בוקר טוב יורשת" אח שלי הקטן אומר (לאונרד אד אורלין) ומחבק אותי מעליי.
"בוקר טוב לאו, משהו במצב רוח טוב… מה קרה "? אני שואלת.
"למה את מופתעת הרי אני תמיד במצב טוב בבוקר, לא" ? הוא עונה לי ומתיישב על הכיסא.
"טוב, לאו תיגש לעניין שנינו יודעים שאתה גרוע בבוקר" אני אומרת ומצחקקת.
"ממש מצחיק ! הרגת אותי" הוא אומר "טוב, אבא אתה שומע גם נכון" ? הוא אומר בהתלהבות.
אבא שלי מהנהן, "אוקיי אז דיברתי עם התורם הראשי של האגודה הזאת שתרמתי לה פעם והוא אמר שבקרוב הם טסים לאפריקה לעזור לנזקקים שם אחרי הטורנדו שהיה " !
"אוקיי.. מה יש להתלהב כל כך " ?אני שואלת ונותנת ביס ענקי בפנקייק שלי.
"הוא אמר שאני יכול להצטרף אליהם ! אבל צריך אישור הורים וזה בקיץ אז אני בטוח שאפשר"…
"אוקיי לאו אתה יכול לנסוע אבל אל תשכח את נשף הקיץ של אחותך אתה מבריז פעם אחת במשך הקיץ ואתה יודע שיש עוד דברים שתצטרך לחזור לאנגליה בשבילם, אתה לא תחוזר לשם" אבא שלי הזהיר.
"טוב לאו, אבא אני חייבת ללכת להנות מדקות החופש היחידות והאחרונות שנשארו לי" אני אומרת ורצה במדרגות לחדרי להחליף לבגד ים.
"אנריאנה די! בבקשה היום הזה חשוב מאוד לאמא שלך. תהיה נחמדה ותתני לה להיות גאה בך ולהתמלא נחת ממך" אני שומעת את אבא אומר לי בקול עייף.
"טוב אבל רק בגללך ובגלל שזה כל כך חשוב לה" ….


תגובות (2)

תמשיכיייי

25/05/2013 12:30

תודה :)

25/05/2013 12:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך