אם אהבה היתה נכונה לי-פרק רביעי

31052007 08/11/2018 423 צפיות אין תגובות

אשלי ישבה לשניה וחצי ליד דנטא ולקחה לו את היד ורצה.דנטא אמר תוך כדי ריצה:"לאן את לוקחת אותנו?!?!"
אשלי לא ענתה.
היא הביאה את שניהם לחדר שלה ושל עוד ילדה…דנטא לא הבין כלום.אשלי אמרה:"כדימה,בואו נוציא את זה מהמוח שלך!".דנטא שתק ובבליבול.הילדה ניכנסה לחדר.אשלי אמרה:"ליסה!את חייבת להדליק את האינטרנט!!! "ליסה אמרה:" אוקיי אבל,למה?".אשלי הסמיקה אבל ענתה:"זה בישביל שדנטא,הילד שעומד כאן.אני צריכה להוציא לא משהו מפגר מהמוח!תעזרי לי!".ליסה ענתה:"אוקיי,דרך אגב נעים להכיר אותך דנטא!".דנטא ענה:"גם אותך..!"ליסה הדליקה את האינטרנט(זה WiFi).הם כולם שיחקו במישחקים והיה להם ממש כיף.דנטא חזר לחדרו אם חיוך על הפרצוף.אנטוני חיכה בחדר לדנטא.דנטא ניכנס וישר אנטוני שאל אותו בקוצר רוח:"היי דנטא,אני יכול להזמין את זואי?!".דנטא ניזרק על המיטה ואמר:"טוב אבל בלי "דברים בלילה",אוקיי?". אנטוני היה בשוק.אנטוני אמר:" בסדר..?".זואי ניכנסה לחדר.שניהם עשו גרפיטי בחדר,בנתיים שדנטא דיבר בטלפון עם אשלי.אנטוני שם לב שכל הזמן הזה דנטא,היה בטלפון!אנטוני אמר:"מה זה דנטא?טלפון זה חשוב?".דנטא ענה בתשובה "מושלמת":" ברור שטלפון זה חשוב!".אנטוני צחק.אנטוני אמר:"אוקיי סנטדפיסט אני צריך לחזור לעבודתי!".הגיע לילה,אנטוני ישן עם זואי,ודנטא עדין דיבר אם אשלי:דנטא:"באמת?!למה שתעשי דבר כזה?! "אשלי:" טוב,אחרי הכל זאת היתה נקמה!"דנטא:כן,אבל זה יותר מדי!!!"אשלי:"😈,טוב בואו נדבר על משהו אחר!"דנטא:"על מה גברת נקמות???( ͡° ͜ʖ ͡°)"אשלי:"🤣🤣🤣,אמרו לך שאתה סטנדפיסט?!"דנטא:"ברור"אשלי:"טוב,בואו נדבר קצת על אהבה~,יש לך חברה?או היה?"דנטא:"…טוב..אין לי חברה…..ואף פעם לא היתה לי חברה………."אשלי:"גם אתה?!אף פעם לא היה לי חבר ואין לי עכשיו!"דנטא:"ברור,אחרת לא ההית מדברת איתי עכשיו"אשלי:"כן😅"דנטא:"טוב,לפחות שנינו באותו סיפור"אשלי:"ביי דנטא,אני כבר עייפה ואני מפריעה לליסה לישון לילה טוב!😴"דנטא:"לילה טוב!".כשניגמרו לכתוב דנטא חשב לעצמו כמה כיף היה היום..אפילו התחיל לחשוב ש…
סוף הפרק!!!!!!!!!!!!😈


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך