Luna6666
אוקיי, זה דיי קצר, ומה שאני צריכה לדעת זה האם להמשיך. אם כן, רק לידע כללי - אני ו'עמידה בזמנים' לא חברות קרובות כלכך, כך שאני אנסה להעלות פרק כל יום-יומיים אבל אני לא מבטיחה שום דבר...!! XDXD אני אשמח מאוד להערות הארות ותגובות בונות:))

—-אם אעלם?—- הקדמה

Luna6666 22/05/2014 803 צפיות 8 תגובות
אוקיי, זה דיי קצר, ומה שאני צריכה לדעת זה האם להמשיך. אם כן, רק לידע כללי - אני ו'עמידה בזמנים' לא חברות קרובות כלכך, כך שאני אנסה להעלות פרק כל יום-יומיים אבל אני לא מבטיחה שום דבר...!! XDXD אני אשמח מאוד להערות הארות ותגובות בונות:))

—-הקדמה—-
כאב חד מפלח אותי, מעיר אותי מהשינה, חזק ומטלטל, ואני כל כך רוצה לצעוק, לשחרר את הכאב. אבל אני יודעת שאסור לי, כי זה רק ישמח אותו יותר והוא יחתוך אותי שוב. הוא מרים את הסכין הקהה, ושוב מעביר אותה באיטיות על ידי.

—-כמה חודשים לפניי—-
אני מחייכת אל מייקל, שמתקרב אל שולחני. "שלום" אני אומרת בפלרטטניות מתגרה ונושקת לו.
"שלום גם לך" הוא מחזיר לי באותה נימה. אנחנו מחייך אליי את חיוכו המיוחד ששמור רק לי. "אני צריכה לדבר איתך…" אני אומרת, והוא מושיט את ידו אל פניי ומסיט את שערי הארוך מעיניי. "מה קרה?" הוא שואל, ונראה מעט מבוהל.
"בוא" אני אומרת ומוליכה אותו החוצה.
אנחנו מתיישבים על הדשא הרך, מתחת לעץ המיוחד שלנו – העץ שבו מייקל חרט את שמותינו. "אני… אבא שלי קיבל עבודה. ב… בחו"ל" הוא מביט בי, "מה זה אומר לגבייך?" הוא שואל בדאגה. "ההורים שלי הסכימו לי להישאר אצל דודה שלי, אנבל" אני רואה את ההקלה בעיניו. "יופי…" הוא אומר ומנשק אותי נשיקה ארוכה. "אני אוהב אותך כל כך… מה אעשה בלעדייך?" אני מחבקת אותו בחוזקה. "אל תדאג, אתה לא תצטרך לגלות"


תגובות (8)

מעניין, תמשיכי :)

22/05/2014 17:23

תמשיכיייייי מסקרן :)))))))))))

22/05/2014 17:27

נשמע טוב.

22/05/2014 17:27

תודה:) בקרוב (כנראה מחר) פרק ראשון:))

22/05/2014 17:31

נשמע ממש טוב, אפילו מותח.
בגלל שזה הקדמה זה טוב (ואפילו מצוין) להחסיר בפרטים ולהוסיף מתח.
מחכה להמשך =)

22/05/2014 17:44

תמשיכייי !
ואגב, ההקדמה מעולה (:
את מוזמנת לקרוא את שלי…:>

22/05/2014 18:18

תודה:)) שמחה שאהבתם:))

22/05/2014 18:45
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך