lina15
rap_god רציתי להגיד לך תודה על ההערות שלך עם תשים לב שמתי לב עליהן ואם יש לכך עוד ההערות אשמח לשמוע ולהשתפר תודה lina 15. גם אתם קוראים אחרים יכולים להעיר לי ואני אשתפר

אם היית רואה- 2

lina15 01/03/2015 1281 צפיות אין תגובות
rap_god רציתי להגיד לך תודה על ההערות שלך עם תשים לב שמתי לב עליהן ואם יש לכך עוד ההערות אשמח לשמוע ולהשתפר תודה lina 15. גם אתם קוראים אחרים יכולים להעיר לי ואני אשתפר

יובל שראה שאני נבוכה מכול הסיטואציה ולא יודעת מה להגיד היה חבר טוב ואמר לי שגילי רוצה לדבר איתי בטלפון על עניין ממש דחוף כאילו מקרה של חיים או מוות אז הוא פשוט משך אותי משם ואמר לי,את בסדר ראיתי שממש נתקעת שם אל אותה תנוחה בערך 20 דקות בהתחלה לא דאגתי ואז זה עבר את ה20 ופשוט התקשרתי לגילי שרודי לא יחשוב שאת סתם בורחת לו.

תודה יובל אתה ממש הצלת אותי לא ידעתי מה לעשות רציתי פשוט להרים את הרגלים ולברוח אבל לא הצלחתי לעמוד בקסם שלו. אוףףף זה פשוט יותר מדי מסובך. גילי שבאמת הייתה בטלפון שאלה מה קרה סיפרתי לה והיא אמרה לי,אל תדאגי ממי שלי הכול יסתדר בסוף גילי שידעה שאני ממש דלוקה על רודי מכאילו אבר אמרה לי דבר כזה.

פעם הבאה שתראי אותו פשוט אל תסתכלי אליו או תדברי אתו וככה תחסכי לעצמך דרמות וריגושים שאת לא מוכנה להם נפשית כרגע. אמרתי לגילי שהיא צודקת ולמרות זאת עמוק בלב שלי ידעתי שמשהו ביני לבין רודי צריך לקרות ואני פשוט לא בטוחה אם להפסיק אותו לפני שהוא עוד התחיל או פשוט לזרום אם זה בסופו של דבר הכול נהיה בלגן גדול כי למרות שאני מסכימה אם העצה של גילי אני חושבת שאני צריכה להעיז כי אם אני לא אנסה אני לעולם לא יכולה לדעת מה יקרה.

היה צלצול ופגשנו את המורה שלנו אישה שנראתה בערך בשנות ה- 40 לחייה עם שיער בלונדיני צבוע ובלוי עם שקיות שחורות מתחת לעיניים וטעם לא כזה טוב בלבוש. למרות זאת היא נראתה לי אישה טובה וחמימה שבאה לתרום את חלקה בחינוך שלנו ויודעת את העבודה שלה. היא נכנסה לכיתה בחיוך גדול ואמרה שלום לכם תלמידי החמודים אני רוני המחנכת שלכם היום נתחיל בסדר מקומות הישיבה,היא התחילה איתי ואמרה ויקה חמודה את יושבת ליד מלי פשוט לא ידעתי מה לעשות אם עצמי באותו הרגע !!!

זה היה מצב חרום טוטאלי מלי שהייתה הילדה הכי רכלנית בבית-הספר והכינוי שלה היה סבתא פטפטנית כי כולם יודעים שכול סבתא מרכלת עם החברות שלה על אנשים אחרים בסתר וגם על החברות שלה עם האנשים האחרים בסתר היא פשוט הייתה תופעה. כולם ידוע שאי אפשר בתכלית האיסור לספר לה סוד מאז התקרית עם דורית ילדה שהייתה חברה הכי טובה של מילי ביסודי דורית שסיפרה למלי היא דלוקה בטירוף על רונן הגינגי שדחה אותה עשרות פעמים ואז מלי פתחה את הפה הגדול שלה וסיפרה לכולם זה נגמר לא טוב בזה שדורית עברה כיתה ומאז לא דיברה עם מלי והם שונות אחת את השנייה.

אז הכול נראה לי מטושטש אחרי ולא כול כך הקשבתי למה שרוני אמרה לנו טוב זאת לא אשמתי שקיבלתי קצת טלטול מהבשורה הכול-כך לא משמחת הזאת פשוט השתוקקתי שיום הלימודים שמידרדר מרגע לרגע פשוט יגמר איזה עוד אסונות יכולים לקרוא לי היום ואני עדיין במחשבות על מה שגילי הציעה לי בקשר לרודי ולמרות שאני יודעת שהיא צודקת אני עדיין מעורערת בנושא .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך