' אם רק הייתי יודעת…' פרק 3

שפתיים שלו מרפרפות על שפתיי. הוא נתן לי נשיקה קטנה על השפתיים, ולפני שהספיק להעמיק אותה, נשמע הצלצול לסוף ההפסקה.
תודה לאל !!
" לא מתאים דין.. אני.. אני עם תומר.. ו..אתה החבר הכי טוב שלו..אי..אפשר.." מלמלתי ולקחתי את הרגליים שלי וטסתי משם במהירות האפשרית…

' אם רק הייתי יודעת… ' פרק 3: ~ מרתון 100 לייקים~ חלק 3 ~
" איפה היית מאמי ? התגעגעתי " חיבק אותי תומר בחיוך ונשק לשפתיי נשיקה קצרה.
" סתם.. עם דין בחוץ.. " גיחכתי.
" השלמת פערים, אה? " צחק ונתן לי עוד נשיקה קטנה.
" כן..משהו כזה " צחקתי במבוכה.
אם הוא רק היה יודע איזה השלמת פערים זאת הייתה…
" אנחנו יוצאים היום בערב למסיבה, את באה כן? " שאל, מושיב אותי עליו. ישבנו בחוץ על אזור קצת מוסתר כזה עם דשא.
" כן כן אל תדאג " צחקתי ונתתי לו נשיקה קטנה.
" אנחנו כאלה קיטצ'ים, מתבודדים איפהשהו ומתנשקים " צחק את הצחוק המתגלגל שלו.
" ממש חטניקים אנחנו " צחקתי גם.

בערב כל הבנות באו אליי לבית והתארגנו כולנו ביחד למסיבה. אני לבשתי שמלת סטרפלס מיני לבנה ועקבים בצבע ורוד בייבי. עמית לבשה שמלת ספגטי כזאת בצבע שחור ועקבים בצבע תכלת. וכל השאר… לא זוכרת, לא ממש שמתי לב מה הן לבשו.
" וואו זוהר רציני שאת פצצה " יעל אמרה לי צוחקת.
" היא לא סתם פצצה, היא ה – פצצה " עמית צחקה בצחוקה המתגלגל שבדרך כלל מדביק את כולנו בפרץ צחוק.

" שלום ליפה שלי " תומר חיבק אותי מאחור כשכל הבנות רקדו.
" שלום ליפיוף שלי " הסתובבתי אליו בחיוך מתוק ונישקתי אותו. התנשקנו כמה דקות, כשפתאום הרגשתי כאילו מישהו בוהה בנו. ברור שהייתי עם עיניים עצומות והכל, אבל פשוט הרגשתי כאילו מישהו מסתכל עלינו.
התנתקנו מהנשיקה מחוייכים וראיתי את דין מסתכל עליי במבט כאוב. אני לא מבינה..? הוא אוהב אותי..? מחבב אותי..?בקטע שלי..? לא יודעת, מה נסגר איתו ?

בהמשך המסיבה היה ממש כיף, רקדנו כולם ובהחלט אפשר להגיד שזאת הייתה אחת המסיבות. מבטיחה.
" כל היפים והיפות, הרגע לו חיכיתם, ריקוד הסלואו שלכם !! " הדי ג'יי צעק במקרופון והתחיל שיר סלואו.
" תרקדי איתי? " חייך אליי תומר, משחק אותה ג'נטלמן. הנהנתי לחיוב וקמתי לרקוד איתו.
היינו צמודים אחד לשני, ידיי היו כרוכות סביב צווארו וידיו היו כרוכות סביב מותניי. הכל היה מושלם ומדהים, אפילו התנשקנו כמה פעמים תוך כדי. הוא בהחלט מנשק טוב, את זה אני יכולה להבטיח.
כשהתנתקנו מאחת הנשיקות, משום מה, חיפשתי בעיניי את דין. מצאתי אותו רוקד צמוד צמוד עם איזה בלונדינית גבוהה. אני לא יודעת איך זה קרה, או איך זה הגיע לזה, אבל התקף קנאה נוראי תקף את גופי. זה נראה כאילו הוא אוהב אותי, הוא כמעט התנשק איתי.. כאילו התנשק אבל סתם בקטנה, הוא אומר לי שהוא לא מפסיק לחשוב עליי.. אבל הולך לרקוד עם מישהי אחרת?
' מטומטמת ! ' המוח צעק לי. אני חברה של תומר, איך הוא ירקוד איתי?
איפהשהו בין כל המחשבות שלי, לא שמתי לב אפילו שאני בוהה בדין. ופתאום, המבט שלנו הצטלב. שיט. יופי זוהר.
הסתיים שיר הסלואו סוף סוף ואמרתי לתומר שאני הולכת שנייה לשירותים לסדר את השיער. הוא כמובן הסכים והלך לרקוד עם הבנים.
' הכל בסדר זוהר ' ' דין לא אוהב אותך.. ' ' אני עם תומר ' ' אני חברה של תומר ואוהבת אותו ' ' טוב.. לא אוהבת אבל בדרך שלהם ' אמרתי לעצמי בשקט כשהבטתי בהשתקפותי במראה וסידרתי את השיער שלי תוך כדי.
אחרי השיחת עידוד העצמית שעשיתי לי, הסתובבתי כדי ללכת בחזרה לרחבת הריקודים.
אבל הוא עמד שם, מביט בי שותק, הוא עמד בכניסה.. נשען על המשקוף והסתכל עליי.
במילה אחת – שיט.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך