אם רק היית יודעת..

הדחליל 16/10/2016 1468 צפיות 2 תגובות

אם רק היית יודעת..
אם רק היית יודעת מה אני חושב..
אם רק היית יודעת מה אני מרגיש..
אם רק היית יודעת מה המבט שלך עושה לי איך החיוך שלך גורם לי להרגיש שכל חיבוק שלך מרגיש שאני לא רוצה לעזוב הזיכרון של הטעם של שפתייך.. והכי עצוב שכל הדברים האלה כבר מתחילים להיעלם מזיכרוני.. לפעמים אני מסתכל על תמונה שמזכירה לי אותך תמונה שלנו.. אולי לא יצאת מהחיים שלי לגמרי אבל אם היית יודעת איך אני עוד מרגיש.. אם היית יודעת שאני אוהב אותך אבל את.. את רואה אותנו רק בתור ידידים ואני שאני רואה אותך עם מישהו אחר והדבר היחיד שעובר לי בראש הוא לא שווה אותך.. הוא לא יודע להעריך במה הוא זכה כי את כל פעם מחדש ניפגעת.. ואני רואה את זה את מספרת לי את זה כי מה נעשה את הדבר הכי חשוב לי בעולם הזה גם שאת לא שלי גם שאנחנו רק ידידים זה שורף כי זאת את הבן אדם שהכי לא מגיע לו שיודעת לתת רק אהבה שכל יום מחדש רק יודעת איך לתת ומה את מקבלת בחזרה רק סטירות חבלות וסדקים שמיום ליום מתרחבים המבט שלך כובש אותי הורג אותי כי כל פעם מחדש הוא לא מחייך.. אם רק היית יודעת מה קורה לי שאני רואה אותך ככה פגועה שבורה הרוסה וכל מה שאני רוצה לעשות זה רק להגיד לך כמה אני אוהב אותך וכמה אני רק רוצה שתיהי שלי תיהי איתי אבל בכל זאת אין לי את האומץ להגיד לך את זה הפחד מחזיק אותי עוצר אותי כי רק המחשבה שיש אפילו את הסיכוי הכי קטן שזה יגרום לי לאבד אותך עוצר אותי.. אז במקום אני מחבק אותך מחזיק אותך ואומר שהכל יהיה בסדר ואז שוב את מזילה עוד דמעה ואריה באה אחת שלי כי אני מרגיש את הכאב שלך.. את הכאב שאוכל אותך הורג אותך כי כל מה שקורה לך קורה גם לי.. שאת שמחה אני שמח שאת עצובה אני עצוב שאת פגועה אני פגוע שאת בוכה גם אני.. אם רק הייתי יכול להגיד לך את זה אם רק הייתי יכול להגיד לך אבל כל זה ישאר בסוד כניראה ואני ימשיך עם ההצגה הזאת ישב בשקט ויחייך אלייך כי זה כל מה שהאומץ שלי מאפשר לי לעשות..


תגובות (2)

תשים את הפחד בצד ולך על זה. תדברו.. וסתכל בעינייה רק בעייניה ,תתחיל להתקרב ותן לה נשיקה . תוודא שאתם לבד..

16/10/2016 21:20

    הבעיה היחידה זה שאני הידיד הכי טוב שלה כבר שנה שנה היא לא רואה בי יותר מאח..

    17/10/2016 00:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך