illppp
אלו הם פרקים מעודכנים של הסיפור, כתובים ברמה שאני מקווה שהיא באמת יותר גבוהה משאר הסיפור, הפרקים ישתנו בזמן הקרוב ואני אשמח אם תתעדכנו גם אתם, זוהי גם הזדמנות מצוינת להיזכר בסיפור לקראת העונה השלישית ב-1.9.16!!!

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-תקציר

illppp 06/07/2015 2246 צפיות תגובה אחת
אלו הם פרקים מעודכנים של הסיפור, כתובים ברמה שאני מקווה שהיא באמת יותר גבוהה משאר הסיפור, הפרקים ישתנו בזמן הקרוב ואני אשמח אם תתעדכנו גם אתם, זוהי גם הזדמנות מצוינת להיזכר בסיפור לקראת העונה השלישית ב-1.9.16!!!

אמנדה סטיוארט, בת 16, אין לי מושג מי ההורים האמיתיים שלי, הם נטשו אותי כשהייתי בת כמה חודשים בכניסה של הבית יתומים, כשאני בתוך עגלה זולה ופתק שכתוב עליו 'אמנדה' במשך שלוש שנים חייתי בבית היתומים עד שהזוג סטיוארט בא ואימץ אותי. אני לא זוכרת את היום הזה, בכל זאת הייתי רק בת 3 אבל סיפרו לי אותו כל כך הרבה פעמים; דונה ואדם רצו תינוק בן, וכשלקחו אותם לחדר של כל התינוקות דונה ראתה ישר את העיניים הכחולות שלי נעוצות בה והם הבינו שאני התינוקת שמתאימה להם. הזוג סטיוארט מאוד מאוד עשיר וגר בוילה ענקית עם בריכה גדולה. כשהייתי קטנה הרגשתי לא בנוח שאני שונה מהם, אבל הם ממש אימצו אותי למשפחה שלהם. אבל היום אני עוברת לפנימייה. אני זוכרת את השיחה שביקשתי מדונה ואדם לעבור לפנימייה, רציתי עצמאות, והם, למרות שהאחריות שלהם עליי כבר לא תהיה שלהם אלא של הפנימייה, והם יכולים להתייחס כאילו לא הייתי הבת שלהם, הם ישר אמרו שגם אם אני הולכת לפנימייה היא תהיה פנימייה טובה ואני אחזור לבוא בשבתות לבקר אותם, הם באמת אוהבים אותי ואני מאוד אוהבת אותם, הם ההורים שלי. כשאמנדה מגיעה לפנימייה היא צריכה להיות עצמאית, משהו שלא היה לה כל כך בחיים אצל משפחת סטיוארט.


תגובות (1)

מושלםםםם

13/08/2015 22:28
סיפורים נוספים שיעניינו אותך