illpp
פרק 10!!! תודה רבה לכולכם על התגובות והדירוגים! ממשיכה בראשון אם יש 3 תגובות. אני אולי לא אפרסם הרבה פרקים השבוע כי יש לי הופעות סוף שנה,

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד פרק 10

illpp 27/06/2015 1543 צפיות 4 תגובות
פרק 10!!! תודה רבה לכולכם על התגובות והדירוגים! ממשיכה בראשון אם יש 3 תגובות. אני אולי לא אפרסם הרבה פרקים השבוע כי יש לי הופעות סוף שנה,

אחרי כמה זמן חיפשתי את דור בעיניים וראיתי אותו יושב עם ראיין ונטלי יושבת עליו. זאת הדרך שלו להחזיר לי??. החלטתי לא להסתכל ולדבר איתו אחר כך אבל בתוכי בערתי. "קרה משהו?" זואי שאלה אותי "בשעה עשר שלך, דור ונטלי" עניתי לה, עצובה מדי כדי להסתכל עוד פעם "אני רואה את דור, ונטלי לא שם, אה הנה דור קם ויוצא מהחדר אוכל, לא משהו חריג. מה את ראית?" "ראיתי את דור ואת נטלי יושבת עליו, בטח עכשיו הם הולכים לחדר שלו" "אז לכי תבדקי את זה, אל תהיי עצובה על חלב שלא נשפך" אמרה לי וצחקתי מהשינוי המוזר של הפתגם.

"ואם אני אתפוס אותם?" שאלתי נגעלת מהמחשבה הזאת "אז את תדעי ותוכלי לגמור את העניין" "טוב אני הולכת ביי" אמרתי ורצתי לחדר של דור, נכנסתי בלי לדפוק ולא ראיתי אף אחד בחדר "יש פה מישהו?" שאלתי רק כדי לוודא "אמנדה, זאת את? זה דור אני במקלחת" "טוב אני מחכה לך" הודעתי לו, מעניין עם מי הוא מתקלח. אחרי 5 דקות הוא יצא רק עם בוקסר, מהר הזזתי את הראש ונהייתי אדומה כמו עגבנייה "מה קרה?" שאל לא מבין "אה, סליחה, רק שנייה" אמר כשהבין, ושם מכנסיים "אני שנייה הולכת לשטוף פנים" הודעתי בדרך למקלחת וכשנכנסתי לא ראיתי שום נטלי במקלחת אז הוקל לי, שטפתי פנים ויצאתי אליו חזרה, הייתי מאוד עייפה אז רציתי ללכת לישון מוקדם.

הגעתי לחדר 20 דקות בערך לפני עוצר, ותפסתי את ראיין וריילי, עוד פעם. "אולי תיקחו חדר נפרד רק לעצמכם, יש לכם שותפים אתם יודעים. "יודעים-לצערי-יש-אותך-ואת-דור" ריילי אמרה בין הנשיקות, החרמנים האלה לא יכולים לעצור לשנייה? "אולי תישני אצל דור?" "לא יודעת, הוא בטח לא רוצה" "הוא מחכה לך" ראיין אמר "מה??" "אה, כן. שלחתי לו הודעה והוא אמר שהוא מחכה לך" "טוב" עניתי וסידרתי לי קצת בגדים ומברשת שיניים ועוד כמה דברים בתיק "לילה טוב, רק לא על המיטה שלי" אמרתי ויצאתי מהחדר אל עבר החדר של דור.
דפקתי בדלת והוא פתח לי, בלי חולצה, רק עם טרנינג כחול. נתתי לו נשיקה קצרה ונכנסתי לחדר. "אוקיי, את תשני אצלי ואני אצל ראיין" אמר, איזה חמוד הוא, כל אחד אחר היה חושב שאחרי יומיים אני אכנס איתו למיטה, לא משנה מאיזו סיבה. "אוקיי, אבל יש עוד זמן, רוצה לעשות משהו?" "אוקיי מה?" שאל בשובביות "לא, חרמן" גיחכתי "בוא נראה סרט" הוספתי "אוקיי, אבל לא שטויות רומנטיות, משהו מצחיק או אקשן" "טוב, בוא נראה אשמת הכוכבים" "כן, ברור, הסרט הכי עצוב ורומנטי בעולם" צחק "אז מה אתה רוצה?" "22 jump street" אמר גאה "אוקיי שים" הוא שם ובא למיטה שלו, ישבנו ביחד כשהראש שלי על החזה שלו, מגניבים לפעמים נשיקות קטנות, כשנגמר הסרט הלכנו להתארגן לישון ונכנסנו למיטות.

"בוקר טוב חיימשלי" הערתי את דור בנשיקה "בוקר טוב" התלבשנו ועשינו את כל האירגוני בוקר והלכנו לחדר שלי כדי להעיר את ראיין וריילי, מסתבר שראיין הוא דוב שינה אז אין סיכוי ששני אלה יתעוררו לבד לפני 12:00 נכנסנו לחדר וראינו את שניהם ישנים בשתי המיטות, כשהן מחוברות לאחת זוגית. נו באמת! הלכתי לארון של השרת

~דור~
התעוררתי עם הנסיכה שלי. אני מת עליה. הלכנו לחדר שלה וראינו את ראיין וריילי ישנים בשתי המיטות, כשהן מחוברות לאחת זוגית. היא יצאה מהחדר והלכתי אחריה לכיוון החדר של השרת, לקחנו דלי ומלאנו אותו במים קפואים וחזרנו לחדר, אני שפכתי את הדלי ואמנדה צילמה "אוווווו" ריילי צעקה "בן זונה" ראיין הוסיף "בוקר טוב!" אמנדה אמרה להם "אמנדה! את כל כך מתה" ריילי אמרה והתחילה לרדוף אחריה, באיזשהו שלב הן יצאו מהחדר "היי אחי, מה קורה?" אמרתי לראיין "בסדר, אבל למה להיות כזה מניאק ולהעיר ככה?" שאל אותי כועס "אל תשאל אותי, אמנדה חשבה על זה" צחקתי איתו "שפוט של חברה שלך אה?" שאל אותי והבנתי למה הוא מתכוון, כשהוא וריילי התחילו לצאת אז לא רק שהימרתי עם כולם על מתי הם ייפרדו אלא שצחקתי עליו שהוא שפוט שלו, הייתי חבר חרא והתנצלתי והוא סלח לי אבל עדיין "רק עכשיו אני מבין את כל הקטע של להתאהב, אל תגיד לאף אחד אבל אני מתאהב באמנדה. היום לפני שהיא נוסעת אני רוצה לצאת איתה לדייט, תעזור לי?" "ברור אחי, איפה הן?" שאל אחרי מבט מהיר בחדר "ריילי כנראה עדיין רודפת אחרי אמנדה בגלל זה."

באותה השנייה הן נכנסו צוחקות "ריילי, למה את צוחקת?" ראיין שאל אותה לא מבין "בייב, אתה חייב לראות את הסרטון הזה" הכניסה בין ציחקוק לציחקוק "איזה צעקה ריילי" ראיין צחק אחרי שראה את הסרטון. הלכנו לחדר אוכל אחרי שראיין וריילי התארגנו, פגשנו את זואי וצחקנו ודיברנו במשך כל הארוחה, באמצע הארוחה הלכתי לזואי כדי לבקש ממנה שתעזור לי

~זואי~


תגובות (4)

מהממת שלי פרק ממש יפה!!!!
תמשיכי כשתוכלי ובהצלחה בהופעות!!!

(הופעות של מה?)

27/06/2015 16:24

הופעות בלט

27/06/2015 20:56

חחחחחחחח אהבתייתמשיכי

27/06/2015 22:53

ואוו ! נהנתי לקרוא מצפה להמשך :-)

28/06/2015 22:45
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך