illppp
ניסיתי להכניס כינוי לשם של אמנדה כי הוא ממש ארוך, אם זה מוזר מדי אז תגידו לי ואני לא אמשיך עם הכינוי הזה... אני מקווה שהפרקים ארוכים וכיפיים ואם יש איזהשהוא תיקון, אפילו הכי קטן, תגידו! תודה רבה לכל מי שקורא!!

אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 19

illppp 13/07/2015 1850 צפיות 3 תגובות
ניסיתי להכניס כינוי לשם של אמנדה כי הוא ממש ארוך, אם זה מוזר מדי אז תגידו לי ואני לא אמשיך עם הכינוי הזה... אני מקווה שהפרקים ארוכים וכיפיים ואם יש איזהשהוא תיקון, אפילו הכי קטן, תגידו! תודה רבה לכל מי שקורא!!

\"אז מה את תרקדי לי היום?\" שאלתי \"קטע שהמצאתי לתחרות האזורית אצלנו\" אמרה ושמה את המוזיקה שלה, הלכה למרכז והתחילה לרקוד, כל הריקוד הסתכלתי על הפנים שלה כשהיא רוקדת, הן כאלה רגועות ושמחות, הלוואי שהיא תמיד תהיה ככה.

~אמנדה~
רקדתי את הריקוד שלי וראיתי שהוא בכלל לא מסתכל לרגליים שלי אלא לפנים, מזל כי איכשהוא הצלחתי לעשות את כל הפאשלות האפשריות, \"את רוקדת ממש יפה\" אמר ומחא כפיים, \"טוב, הבכתי את עצמי מספיק להיום, אני הולכת לקנות לי שייק\" אמרתי והתחלתי לסגור את הדברים, לא החלפתי בגדים כי הם סבבה, \"מה נראה לך שאת עושה\" הוא עצר אותי \"מה עכשיו?\" שאלתי עייפה, אני כבר לא מפסיקה לחשוב על השייק שלי. \"בגדים?\" שאל \"דור אל תתקרצץ, אין לי כוח וזה לא כזה חשוף בכל מקרה\" אמרתי לו מתחילה לכעוס, הוא אמר שהוא לא יתערב \"תקשיבי, בבריכה, ברגע שהורדת לבגד ים וכולם הסתכלו, רציתי לתת להם מכות שהם לא ישכחו רק מאיך שהם יסתכלו עלייך, אני לא רוצה לריב\" אמר \"ואחר כך, כשהסוטה המגעיל הזה ניסה לעשות משהו אני טיפלתי בעצמי!\" כעסתי עליו שלא בוטח בי \"רגע, מישהו ניסה לעשות לך משהו?\" שאל כועס, אופסי, שחכתי לספר. \"כן, קלואי אמרה לי שהוא ערס שמתחיל עם כל מה שזז\" אמרתי לו \"רגע קלואי יודעת ואני לא?\" שאל \"כן, ריילי ביקשה ממני להביא לה שתייה והוא ניסה בתור, אבל הוא רק דיבר, לא ממש עשה, וכשחזרתי אל הבנות אז סיפרתי להן וקלואי אמרה לי שהוא ממש ערס, עד שאתה הגעת הוא כבר לא היה לי בכלל בראש\" אמרתי לו מסבירה \"בכל זאת, אני אמור לדעת אם משהו קורה לך ובמיוחד אם מישהו מנסה משהו\" אמר כועס \"פעם הבאה אני אגיד, ועכשיו אתה בכל מקרה בא איתי אז זה לא משנה נכון?\" אמרתי לו מיואשת כבר מהשיחה \"טוב\" אמר ויצאנו, הוא בא לחבק אותי מהצד אבל נרתעתי \"סליחה אבל אני לא בקטע של בתי שחי מזיעים\" הסברתי והוא צחק \"משהו מצחיק אותך?\" שאלתי \"כן, את\" \"מה מצחיק בי?\" שאלתי עוד פעם \"הכל\" אמר \"אני שונאת אותך\" אמרתי צוחקת גם \"את משקרת, את אוהבת אותי\" אמר \"אממ, מי אמר לך את זה?\" \"את\" ענה \"ומאיפה אתה יודע שזאת האמת?\" המשכתי ברצף שאלות שלי \"את לא יכולה לשקר לי, כל פעם שאת משקרת את מתעסקת עם היד שלך\" אמר, \"אוי פשוט תסתום, בוא נקנה את השייקים כבר, אמרתי והתקרבתי לדוכן \"שלום, שייק אבטיח ונענע ו…\" נתתי לדור להשלים \"שייק בננה-מנגו\" אמר, לקחנו ודור בא לשלם, \"לא הפעם, אם אני לא אבזבז קצת כסף ההורים שלי יחשבו שאני לא אוכלת\" אמרתי לו, לא נעים שהוא תמיד משלם \"אז תסבירי להם שיש לך חבר מושלם שלא נותן לך לשלם\" ענה ושילם, יצאנו לכיוון המדשאות \"אפשר לטעום?\" שאל \"כן, הנה\" עניתי ונתתי לו \"רוצה לטעום?\" שאל \"לא, בננות גורמות לי להקיא\" אמרתי \"מה את אלרגית?\" שאל לחוץ \"לא, רגישה לריח של הבננה\" עניתי \"אז כל עוד השייק שלך לא מתקרב אליי יותר מדי הארוחת צהריים שלי תישאר אצלי\" הוספתי \"איזה חברה מגעילה יש לי\" אמר \"שאתה לא יכול בלעדיה\" הוספתי לו \"כן, כן\" אמר. אחרי שגמרנו את השייקים הלכנו אליי לחדר, \"יש פה מישהו?\" שאלתי, די נמאס לי להפריע לראיין וריילי. אף אחד לא ענה אז נכנסתי \"טוב, אני הולכת להתקלח, תחכה כאן, ואל תיגע בכלום\" הזהרתי אותו ונכנסתי למקלחת.
~דור~
אמנדה נכנסה להתקלח ואני חיכיתי לה בחוץ, הילדה משגעת לי את הצורה, היום היה יום מושלם, עשיתי כמה בריכות, הייתי עם אמ, אני עדיין לא מבין מה קורה לי כשאני איתה אבל אני אוהב את זה. עוד כמה ימים נתחיל ללמוד, מעניין איך יהיה, אני מקווה שיהיה בסדר. \"דור? אתה פה?\" שאלה מתוך המקלחת \"כן אמ\" \"זה די מביך, שחכתי את הבגדים בחדר, אתה יכול להביא לי אותם?\" שאלה \"אוקיי, אני מביא לך, אני נכנס\" אמרתי לה כשהייתי כבר קרוב לדלת עם הבגדים, פתחתי אותה וראיתי אותה עם מגבת קצרה בצורת שמלה על הגוף המושלם שלה, \"דור, אתה יכול לתת לי להתלבש?\" שאלה כששמה לב שאני בוהה בה \"כן, כמה דרישות. ודרך אגב, אני אוהב אותך באדום\" אמרתי לה וקרצתי. היא המשיכה להאדים ואני יצאתי. היא יצאה אחרי כמה זמן עם הבגדים עליה \"אהבתי דווקא את המגבת\" אמרתי לה, היא צחקה ויצאנו אליי לחדר, פתחנו בזהירות לא להפריע לזוג דביקים וכשהם לא היו שם נכנסנו ונכנסתי למקלחת. כשיצאתי לבוש ראיתי את אמנדה לחוצה, מסתובבת במעגלים \"אמ, מה קרה?\" שאלתי \"התקשרו אליך, אמרו שהייתה תאונת דרכים ושאתה האחרון שהיא התקשרה אליו ושאלו אם אתה יכול לבוא\" אמרה לחוצה \"את יודעת איך קוראים לה?\" אמר \"כן, קייסי, אתה מכיר אותה?\" שאלה \"כן! זאת אחותי, לאיזה בית חולים הם אמרו לך?\" שאלתי אותה בזמן שאני לוקח את המפתחות למכונית, \"בואי\" קראתי לה ורצנו למכונית, אחרי נסיעה של 20 דקות הגענו לבית חולים \"קייסי וויט\" אמרתי למזכירה \"כן, הילדה מהתאונת דרכים, אנחנו נותנים רק למשפחה להיכנס\" אמרה \"אני אח שלה, וזאת חברה שלי\" אמרתי לה ממהר לקייסי \"אני לא אמורה להכניס את החברה אבל תיכנסו\" אמרה, כנראה ראתה כמה נסער אני. עלינו לקומה 8 וראיתי את סבתא יושבת על אחד הכיסאות, ברגע שהיא ראתה אותי היא קמה לעברנו ואז שמתי לב שהיא בוכה, נתתי לה חיבוק חזק והתיישבנו לידה \"מה קרה? איך היא?\" שאלתי \"היא הלכה עם חבר שלה ופגעו בהם, החבר שלה יודע מה פגע בהם, הוא גם פה אבל הוא במצב קל, היא בניתוח, אני לא יודעת את הכל, לא אומרים לי כלום\" אמרה מיואשת. הרגשתי את אמ מלטפת לי את היד כדי להרגיע אותי, היא כבר הצליחה להבין שאני מאוד אוהב את אחותי. \"אנחנו נלך לשאול אותו קצת יותר\" אמרתי וקמתי \"מי זה אנחנו?\" היא שאלה וראיתי את אמ מתביישת, \"אה כן, סבתה תכירי את אמנדה, חברה שלי\" אמרתי לה, גאה לקרוא לאמ חברה שלי \"נעים מאוד, ואת יכולה לקרוא לי מגי\" אמרה סבתה, היא בהחלט שמחה, תמיד כששאלה אם יש לי חברה אמרתי שאין מישהי ששווה משהו, ושהיא לא לטווח הארוך, וכשזה יקרה היא כבר תדע, לכן כשהצגתי את אמ היא הבינה, הנשים של חיי הן סבתה שלי ואחותי ועכשיו גם אמנדה. \"טוב, אמ בואי נלך\" אמרתי לה והלכנו לקומה מתחת, סבתה אמרה שקוראים לו ניק, קייסי אמרה לי היום שהיא רוצה לספר לי משהו חשוב אבל לא ייחסתי לזה חשיבות, המדד של שנינו לחשוב הוא שונה. הגענו לחדר, ניק סטנפורד זה השם של הילד, נכנסנו פנימה \"מי אתם?\" שאל \"אל תדאג, אני דור, אח של קייסי וזאת חברה שלי אמנדה\" אמרתי לו \"קייסי בסדר?\" שאל \"היא עדיין בניתוח אנחנו עוד לא יודעים מה איתה, אבל אתה יכול לספר לנו מה קרה?\" שאלתי \"אוקיי, הלכנו לדייט, קניתי לקייסי גלידה והלכנו לכיוון הבית שלה, אממ שלכם\" תיקן את עצמו \"ואז התקרבנו למעבר חצייה, היא רצה לפני כי בדיוק התחלנו תחרות ריצה, לא התאמצתי כל כך אבל כששמתי לב למכונית אז צעקתי לה לעצור ורצתי אליה מהר, שנייה לפני שהגעתי אליה המכונית פגעה בה, ובי גם קצת, פגעה וברחה\" אמר לנו, עצוב שלא הצליח לעזור לקייסי, \"אני הייתי צריך להיות זה שנפגע קשה, לא היא, לא מגיע לה את זה\" מלמל לעצמו \"זה בסדר, ניסית להציל אותה\" אמרה לו אמ, \"אתם תוכלו להגיד לי ברגע שתדעו משהו?\" שאל \"כן, אל תדאג, היא חזקה, הכל יהיה בסדר\" אמרתי לו, מנסה לשכנע גם את עצמי, יצאנו מהחדר שלו ועלינו עוד פעם למעלה, סבתה שלי עדיין ישבה על הכיסאות, \"היי, מסתבר שאיזה נהג בא וברח\" אמרתי לה ישבנו שם עוד כמה דקות ואז יצא הרופא \"יש פה את המשפחה של קייסי וויט?\" שאל וישר קפצתי \"כן, אני אח שלה וזאת סבתה שלה, מה עם קייסי?\" שאלתי \"היא בסדר, הצלחנו להציל אותה מקומה אבל ייקח לה זמן להתעורר, אני לא יודע כמה אבל פחות משבועיים\" אמר, מה פחות משבועיים??


תגובות (3)

אני מתה על הסיפור שלך הוא מהממם!!!!
יש לי בקשה קטנה אם לא קשה לך…
את יכולה לעשות את הפרקים יותר ארוכים מזה? זה מותח ומעניין לדעת עוד…
אם זה בכוונה ככה אז תמשיכי ואל תאריכי את הפרקים יותר ממה שאת חושבת!!
תמשיכי במהרה!!

13/07/2015 22:08

הכינו בסדר תמשיכי

14/07/2015 08:52

דבר ראשון, אני עכשיו שמתי לב לטעות של ה\ לפני ה", אם מישהי יודעת איך לסדר את זה (חוץ מלעבור אחד אחד) אני אשמח לדעת! ולגבי הפרקים, אני לפעמים כותבת וכותבת ואז כשאני הופכת את זה לפרק (בוחרת איפה להפסיק) אני מנסה ליצור מתח, לפעמים מצליח לי שהסיפור יהיה גם ארוך וגם עם מתח ולפעמים לא…

14/07/2015 17:42
סיפורים נוספים שיעניינו אותך