אם רק תרצי אותי אני שלך לתמיד-פרק 3

illppp 06/07/2015 1099 צפיות אין תגובות

הרגעתי את ריילי והיא סיפרה לי מה קרה
"הדביל הזה בגד בי! הלכתי אליו לחדר וראיתי מישהי מדגדגת אותו או משהו ופשוט ברחתי בדמעות, נראה לי הפלתי כמה דברים אבל פשוט לא שמתי לב" היא אמרה מריצה את המראה של הכל בראש שלה וכמה דמעות נוספות יוצאות "אני בטוחה שנתקעת במשהו אחד. בי" אמרתי לה בצורה קלילה יותר, שתשמח יותר, אני לא מאמינה שהייתי נחמדה אל המגעיל הזה, ריילי צחקה, סיפרתי לה מה קרה והכל והיא התנצלה כמה פעמים.
אחרי שנרגענו נשמעה דפיקה בדלת והלכתי לפתוח, זה היה ראיין, באותו רגע כעסתי עליו והוצאתי אותו החוצה. "מי אתה חושב שאתה שאתה בוגד בריילי?" הגנתי עליה כאילו אני מכירה אותה כל החיים שלי, לא יודעת אפילו למה, כעסתי שהוא גרם לה לבכות, שהוא התנהג כמו חרא, שאני נפלתי בפח וחשבתי שהוא נחמד "אני לא בגדתי בה! זאת הייתה בכלל בת דודה שלי, היא מחכה לי בכניסה לבניין כדי להסביר את הכל לריילי אני רק חייב שהיא תקשיב לי!" התחנן נסער כולו, ראו שעברו עליו כמה שעות קשות, או שהוא סתם שחקן טוב. "למה שהיא תאמין לך? יכול להיות שאתה בכלל משקר לי ולה, יכול להיות שעדיף לה בלעדיך" אמרתי לו, "אמנדה, אני חייב שתאמיני לי, זה נכון! למה שאני אטרח כל כך אם אני משקר? אני צריך את העזרה שלך, את תראי שיהיה בסדר, אבל תעשי כל מה שאני אומר לך!" אמר לי מהר וסיפר לי את התכנית.
ועכשיו רק לבצע את החלק שלי בתוכנית. נכנסתי לחדר חזרה ואמרתי לה שזה היה מתיחה של מישהו "ריילי כמה זמן את וראיין חברים?" ביררתי אם אפשר לסמוך עליו "כבר שנה בערך, אני ממש אוהבת אותו" היא אמרה בגעגוע אליו, כול להיות שהוא לא חרא. "אולי נלך לאכול? אני ממש רעבה" אמרתי לה בהתלוננות מזויפת, אני חייבת להוציא אותה מפה. "האוכל עוד לא מוכן, אוכלים רק בשעה 13:00, יש עוד שעה" היא אמרה לי לאחר בדיקה מהירה בשעון, שיט אני כזאת מטומטמת, מה עכשיו? זה הדבר היחידי שאני צריכה לעשות. "אבל אם את רוצה אני יראה לך את המקום ואז נלך לאכול" את לא יודעת ריילי אבל עזרת לי, ולך, ולראיין.
יצאנו מהחדר וריילי הראתה לי את הפנימייה, זה מקום ממש גדול לעומת הבית שלי ובית הספר, עם כמה שהם גדולים, אני באמת מפחדת שאני אאבד שם, יש להם בריכה, ירידה לים, מדשאות ענקיות, מועדון גיבוש, ואפילו חנות של הפנימייה שמוכרת מחברות וממתקים ובגדים של הפנימייה וזאת חנות ענקית! "יש פה כאלה מפות ענקיות שכתוב עליהן כזה פה אתה עם חץ?" שאלתי את ריילי כשזו צחקה עליי שטעיתי בדרך. אחרי שראינו כמעט את כל הפנימייה והתחלנו ללכת לכיוון החדר אוכל ראיין שלח לי הודעה שהכל מוכן, והנה החלק השני שאני צריכה לעשות "אוי, ריילי! שחכתי את הסווטצ'ירט בחדר, את יכולה לבוא איתי שנייה לקחת אותו?" שאלתי אותה מהר "אוקיי אבל בואי מהר" הסכימה ורצנו לכיוון החדר, שנייה לפני שהגענו האטתי ונתתי לה לעקוף אותי והיא נכנסה לחדר.
~ראיין~
אחרי שאמנדה הסכימה לעזור לי רצתי לדור וביקשתי ממנו עזרה ואז רצנו שנינו לחנות וקנינו בלוני הליום בצורת לב ומלא שוקולדים ומתנות ואפילו לקחתי אישור ויצאתי לשעה לקניון וקניתי לה שרשרת זהב עם תליון לב שחרוט עליו RR. כשיצאתי מהחנות אמנדה שלחה לי הודעה שהן מסתובבות בפנימייה וכרגע הן בבריכה ואני דיברתי עם דור שיעביר את הכל לחדר ואני אסדר את הדברים כבר שם כשסיימתי לסדר הכל בעזרתו של דור, שגם צחק עליי קצת שאני ממש רומנטיקן שלחתי לאמנדה שאני מוכן, העפתי את דור מהחדר שלהן וחיכיתי לריילי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך